Hop til indhold
letsheaddown

Nogle der frisk på at lave en sex/suger fest?

Recommended Posts

maxmuld skrev, den 13. april 2016 at 08:18:

Hej sustudine

jeg tror man skal lave det sådan at hver mand har en sugerdate med til festen på den måde er der lige mange damer og mænd og dermed ikke flest mænd

hvilket jeg tror kunne skræmme de nybegynder piger som evt havde lyst til at komme med......men ellers lave resten af festen som en form for swinger

hvor man må prøve sig frem hos pigerne og hvor et NEJ er et NEJ

hvad er der så i det for os mænd:  Vi betaler en` sugerbabe som vi tager med og har sex med plus der er måske 10 andre super hotte piger som vi måske kan være heldig med

hvad er der så i det for pigerne:  de komeer til en fest hvor de muligvis kan lave fremtidig aftaler med nogle nye daddy plus de for en betalt aften med den daddy de kommer med.

dette er bare et udkast på hvordan en sådan fest kunne se ud.........andre forslag?????

Ja, man medbringer selv sin pige/SB og så hvis hun ønskes af en anden fyr, skal vedkommende betale 600-1000,- for at få muligheden :) Det bliver dyrt for deltageren, men det er sgu fair og rimelig priser nu hvor vi er i Danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er nok for ambitiøst. Man kunne starte i det små med, at lave nogle mere lukkede kredse, hvor der kun var ordentlige mænd, og hvor pigerne kunne føle sig trygge og gå lidt på skift inden for den lukkede kreds. Problemet med SD er, at der er for mange klamme stoddere derinde, og der er bestemt også mange useriøse piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
FynskM skrev, for 3 timer siden:

det er nok for ambitiøst. Man kunne starte i det små med, at lave nogle mere lukkede kredse, hvor der kun var ordentlige mænd, og hvor pigerne kunne føle sig trygge og gå lidt på skift inden for den lukkede kreds. Problemet med SD er, at der er for mange klamme stoddere derinde, og der er bestemt også mange useriøse piger. 

Hvad er dit kendskab til klamme stoddere på sd ?

med mit kendskab til unge sugarbabes, så er der ingen af dem der vil bruges som ludere på den måde der beskrives i denne tråd. Er det en fantasi mange mænd har, eller er det mænd med tomme lommer der tror de kan få mere end en billig luder på denne måde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
aarhussyd skrev, for 20 minutter siden:

Hvad er dit kendskab til klamme stoddere på sd ?

med mit kendskab til unge sugarbabes, så er der ingen af dem der vil bruges som ludere på den måde der beskrives i denne tråd. Er det en fantasi mange mænd har, eller er det mænd med tomme lommer der tror de kan få mere end en billig luder på denne måde :-)

Prøv et GB - det er sgu ikke så ringe endda - så vil du forstå tråden bedre tror jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
anders Jensen skrev, for 9 minutter siden:

Prøv et GB - det er sgu ikke så ringe endda - så vil du forstå tråden bedre tror jeg 

Well, nogen er til buffet restauranter, og jeg er til mash, can blau :-)

sådan er vi forskellige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
aarhussyd skrev, for 6 timer siden:

Well, nogen er til buffet restauranter, og jeg er til mash, can blau :-)

sådan er vi forskellige :-)

Men der er da ikke nogen grund til at kalde os klamme stoddere der bare vil have billige piger - det er jo slet ikke det det handler om 

Det er noget særligt over et GB - ok det er en fest og ikke en på den måde intim oplevelse og man skal selvfølgeligt heller ikke være typen der ikke svingede pikken på stranden :) eller på andre måder lide af mindre værd for at synes det er sjovt 

vi siger ikke du gør noget forkert - andet end at kalde os klamme !!! Slut prut 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
 

Men der er da ikke nogen grund til at kalde os klamme stoddere der bare vil have billige piger - det er jo slet ikke det det handler om 

Det er noget særligt over et GB - ok det er en fest og ikke en på den måde intim oplevelse og man skal selvfølgeligt heller ikke være typen der ikke svingede pikken på stranden :) eller på andre måder lide af mindre værd for at synes det er sjovt 

vi siger ikke du gør noget forkert - andet end at kalde os klamme !!! Slut prut 

Jeg citerede "fynskeM" - som du kan se i tråden lidt højere oppe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
 

Jeg citerede "fynskeM" - som du kan se i tråden lidt højere oppe :-)

Ah ok :)))) tak for opklaringen :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...