Hop til indhold
gerog

AL annoncer linker til Maxx-flirt.com - Virus på siden?

Recommended Posts

Hej

Jeg har lagt mærke til på flere AnnonceLight annoncer, at der linkes til en side der hedder Maxx-flirt.com
Nogen der ved om det er et scam/virus site?
Da jeg synes det er mystisk at der ikke er oplyst hverken tlf. nr. eller en email adresse.

Link til AL annoncerne:
https://annoncelight.dk/showad/205432

https://annoncelight.dk/showad/205411

https://annoncelight.dk/showad/205317

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det svindel.Og det vel bare et forsøg på at få dig til at betale for at være med på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

og ham der er har en andendel på AL er næsten aldrig online herinde og de andre admin siden hjælper heller ikke ret meget.. jeg har anemeldt en annonce for chikane og svindel

op flere gange nu og de har ikke gjort noget ved det endnu..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 55 minutter siden:

og ham der er har en andendel på AL er næsten aldrig online herinde og de andre admin siden hjælper heller ikke ret meget.. jeg har anemeldt en annonce for chikane og svindel

op flere gange nu og de har ikke gjort noget ved det endnu..

Ej nu må du IKKE kritisere AL, det er ikke velset herinde. Det er jo al den sikkert fup og svindel der giver "klikpenge".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 17 timer siden:

Ej nu må du IKKE kritisere AL, det er ikke velset herinde. Det er jo al den sikkert fup og svindel der giver "klikpenge".

Kunne du oversætte sidste sætning, så almindeligt uddannede mennesker kan forstå hvad du prøver at sige. 

Du ville nå meget langt såfremt du læste dine indlæg før du postede dem ;) 

 

Klikpenge - tja det kræver jo der er lidt traffik på siden :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 20 timer siden:

Det er jo al den sikkert fup og svindel der giver "klikpenge".

Nu er der jo brugere der er klar over hvad det er jeg skriver, og for dem som IKKE er det er det naturligvis rigtig fint, at stille supplerende spørgsmål, kun på denne måde bliver ens horisont udvidet.

johanneseb skrev, for 3 timer siden:

Kunne du oversætte sidste sætning, så almindeligt uddannede mennesker kan forstå hvad du prøver at sige. 

Yes my boys - I´ll try -  Alle annoncer, det være sig "fake" eller reelle, giver naturligvis trafik, og for hver besøg der foretages er det betaling til site-owner."klik".

Der er visse suspekte sider fra ham i Ikast, som betaler ""personer" for at oprette "fake" annoncer for at det giver "klikpenge". håber det er tilfredsstillendesvar.

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...