Hop til indhold
TrineMuz

VI GENTAGER SUCCEN Kæmpe GangBang i Randers D.9/5 kl. 13-15 kæmpe GB med to frække piger. To timer med to mega liderlige tøser. Frække Ida og Jeg invitere til det frækkeste og vildeste GangBang. Tilmeldning nødvendigt.

Recommended Posts

Guest MM40

I nævner prise på 3 timer men øverst i denne tråd står der fra 13 - 15 ?

så er det fra 13 - 16 eller fra 12 -15 ?

overvejet kraftigt at deltage men vi skal lige lidt tættere på før jeg ved hvad kalenderen tillader ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fra 13-16

det var meningen at vi ville lave det i 2 timer som sidst men så ringede nogen at de ønskede 3 timer. Og som de liderlige frække tøser vi nu er tænkte vi. Det prøver vi. Så derfor har vi forlænget til 3 timer.

flere af jer mænd kan jo desværre ikke holde flere timer så der er mange som ønskede at kunne deltage i kun en time så det har vi selvfølgeligt også tilladt. 

Da @Frække Ida og jeg er til jeres rådighed i alle tre timer har vi en dejlig hjælper på til at tage imod jer. Og opbevare jeres ting og så videre. 

Vi håber at se så mange af de frække pikke fra sidst og gerne flere til. Og vi ønsker gerne gode råd og vejledning fra andre i PB. 

Kom frisk drenge. Giv os kamp til stregen :unsure::wub::wub:

kyz fra oz 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
TrineMuz skrev, den 28/4/2016 at 12:35:

Vi tror at det tidspunkt er det som passer flest bedst. Der skal jo helst være flere fyrer på en gang. Ellers kunne vi godt hygge hele dagen bare med pauser.

tror vi tager i sommerhus sammen til sommer. Så der kan vi lave aftaler jer hele dagen. Hver for sig eller sammen.  

Tror gerne, at Muzen vil m mig en  tur ned t de sønderjyske gentlemen ;-) 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, den 8/4/2016 at 17:11:

Prisen hedder De Herrer:

1 time 1500 kroner.

2 timer 1800 kroner 

3 timer 2000 kroner 

;-)

 

Jeg synes det er en lidt underlig prisstruktur - og også noget over det jeg er vant til. 

Synes også det virker forstyrrende med deltagere, der kommer og går - og andre der pludselig hopper ind - derfor var det bedre med et fast start tidspunkt, hvorefter døren blev lukket for nye deltagere, så dem, der ligesom jeg er lidt tilbageholdende, også får en chance for en god oplevelse og ikke bliver overhalet indenom.

Desuden ens pris for alle - og dem der så vælger at gå før tiden - bare ærgerligt for dem og godt for de andre.

Læg en pause ind ca. midtvejs, hvor der i fællesskab nydes en øl/sodavand (evt. en af de nye friske mix med kun 2.5% alkohol) + evt. en bid brød eller frugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pris på første time er høj.

vi vil så gerne have i bliver lidt længere. Pt er næsten alle tilmelde meldt til på alle tre timer.

sidst efterlyste folk at kunne deltage i kun en time og flere at det godt må vare i længere tid. Det har vi her med forsøgt at tilfredsstille.

tja, om prisen er høj. Tja, det ved jeg ikke om den er. Kvalitet er høj så jeg synes det passer meget godt. Vi er begge utrolige dejlige og ville med det vi laver og ikke mindst hammer gode til det vi laver. :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 15 timer siden:

 

Jeg synes det er en lidt underlig prisstruktur - og også noget over det jeg er vant til. 

Synes også det virker forstyrrende med deltagere, der kommer og går - og andre der pludselig hopper ind - derfor var det bedre med et fast start tidspunkt, hvorefter døren blev lukket for nye deltagere, så dem, der ligesom jeg er lidt tilbageholdende, også får en chance for en god oplevelse og ikke bliver overhalet indenom.

Desuden ens pris for alle - og dem der så vælger at gå før tiden - bare ærgerligt for dem og godt for de andre.

Læg en pause ind ca. midtvejs, hvor der i fællesskab nydes en øl/sodavand (evt. en af de nye friske mix med kun 2.5% alkohol) + evt. en bid brød eller frugt.

Ud over mit første svar så har jeg tjekket priser på de andre GB som lige lå øverst. Det ene med to udlandske piger hvor de har samme pris som os men uden anal/sandwich. Vil gerne pointere at vi begge er danske piger. Og gør dette 100% af egen fri vilje. Er registreret og betaler moms og skat.

den anden jeg kiggede på var kun en men kun et par hundrede billigere. Så synes på ingen måde det er dyrt. Måske lige frem billigt. Har altid troede at danske piger var dyre end udlandske. Men vi kan jo alle blive overrasket.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 2 timer siden:

Ud over mit første svar så har jeg tjekket priser på de andre GB som lige lå øverst. Det ene med to udlandske piger hvor de har samme pris som os men uden anal/sandwich. Vil gerne pointere at vi begge er danske piger. Og gør dette 100% af egen fri vilje. Er registreret og betaler moms og skat.

den anden jeg kiggede på var kun en men kun et par hundrede billigere. Så synes på ingen måde det er dyrt. Måske lige frem billigt. Har altid troede at danske piger var dyre end udlandske. Men vi kan jo alle blive overrasket.;)

Jeg tænker at her får man 2 frække danske piger til 1800 kr. for 2 timer.... det synes jeg faktisk er ret billigt. Dansk er og bliver bedst, både når vi taler skønne GP'er, design møbler, restauranter ....

Jeg ved selvfølgelig godt (inden jeg bliver overfaldet af dem som har haft skønne oplevelser med udenlandske GP'er, fordi det findes selvfølgelig også) ... så er de fleste på gennemrejse og skal ikke tænke på deres ry efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske du skal prøve et af mine mini GB i Rødovre. Og tak for de skønne Ord @Cagetheelephant glæder mig allerede til vi ses igen.

dette GB bliver desværre aflyst pga skole/eksamen. Ida og jeg vil hurtigst muligt finde en ny dato. Måske vi kan være med om tirsdagen hvor smukke @Adelie laver GB. 

Men undskyld fyrer. Troede jeg kunne den dag.:cry::cry::cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, for 18 timer siden:

Måske du skal prøve et af mine mini GB i Rødovre. Og tak for de skønne Ord @Cagetheelephant glæder mig allerede til vi ses igen.

dette GB bliver desværre aflyst pga skole/eksamen. Ida og jeg vil hurtigst muligt finde en ny dato. Måske vi kan være med om tirsdagen hvor smukke @Adelie laver GB. 

Men undskyld fyrer. Troede jeg kunne den dag.:cry::cry::cry:

Vi skal da uden tvivl finde en dato hvor vi alle tre sammen kan boltre os i skønne mand ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Adelie skrev, 1 time siden:

Vi skal da uden tvivl finde en dato hvor vi alle tre sammen kan boltre os i skønne mand ;) 

Ord uden handling giver ingen forvandling ..... hvis dét bliver ved tankerne Adelie, så er det ok, men bliver der gjort alvor af planerne, så bliver det godt nok noget jeg ikke tør gå glip af.

Jeg vil gå gennem ild og vand for at være med i sådan et arrangement. Keep on planning -- og hvis I kommer på et tid og sted, så giv endelig besked .... uha uha, det er svært at fokusere på andet lige nu .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fynbomanden skrev, for 14 minutter siden:

Ord uden handling giver ingen forvandling ..... hvis dét bliver ved tankerne Adelie, så er det ok, men bliver der gjort alvor af planerne, så bliver det godt nok noget jeg ikke tør gå glip af.

Jeg vil gå gennem ild og vand for at være med i sådan et arrangement. Keep on planning -- og hvis I kommer på et tid og sted, så giv endelig besked .... uha uha, det er svært at fokusere på andet lige nu .....

Smiler .... Du kender mig hvis godt nok til at vide at jeg ikke lover ting som jeg ikke kan holde :) 

og som det ser ud lige nu..... Så ender vi tre skønne ungmøer med at stikke hovederne sammen og igangsætte EG's mest fantastiske arrangement 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kære mænd? Bare for at tage jer med på råd. 

Weekend eller hver dag? Først på dagen, midt på eller sidst på dagen

Vi kommer til alle tre at lave mindst et kæmpe GB i Jylland og @Adelie og jeg kommer måske lidt rundt i landet også hvis vores kemi er til videre samarbejde. (Vi har endnu ikke mødt hinanden)

men kæmpe GB bliver der. Men tre aktive tøser har desværre lidt svært ved at finde en perfekt dag. Så kære dejlige mænd. Hvornår passer det bedst jer? Det er nu jeres stemmer bliver hørt. For at skåne læserne af tråden laver jeg 5 kommentar her under så det bare at like de valgmuligheder der kommer. Så vil vi tage det med i vores overvejelser.

kan du altid klik gerne i alle 5. Jo flere likes jo mere liderlige og forventningsfulde bliver vi.

kyz og kram fra mig. 

Jeg får mine sidste eksamen datoer snart så laver vi en dato efter.

Redigeret af TrineMuz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Holle 123 skrev, den 6/5/2016 at 19:01:

Haj trinemuz --- du skrev til mig at det var aflyst den 9/5 ...er det aflyst eller ikke kh holle

Hejsa Holle.

Desværre aflyst :-(

K Ida.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor blev det aflyst? Var der ikke nik tilmeldte? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med engang, det lyder som den fedeste oplevelse. Men kunne ikke på de sidst to annoncerede datoer. Håber at få chancen senere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TrineMuz skrev, den 5/3/2016 at 20:16:

dette GB bliver desværre aflyst pga skole/eksamen. Ida og jeg vil hurtigst muligt finde en ny dato. Måske vi kan være med om tirsdagen hvor smukke @Adelie laver GB. 

Men undskyld fyrer. Troede jeg kunne den dag.:cry::cry::cry:

 

Storstrafferen skrev, 1 time siden:

Hvorfor blev det aflyst? Var der ikke nik tilmeldte? Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med engang, det lyder som den fedeste oplevelse. Men kunne ikke på de sidst to annoncerede datoer. Håber at få chancen senere....

i det mindste man læser samme og hele tråden som man spørge i ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrev, 1 time siden:

 

i det mindste man læser samme og hele tråden som man spørge i ;-)

Tak for kommentar. Det er desværre aflyst pga mine eksamener. Ikke pga for lidt tilmelde. Vi havde flere seriøse tilmelde denne gang end sidst men jeg blev desværre forhindret. Men vi finder en dato så snart jeg kender mine sidste eksamensdatoer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...