Hop til indhold

VI GENTAGER SUCCEN Kæmpe GangBang i Randers D.9/5 kl. 13-15 kæmpe GB med to frække piger. To timer med to mega liderlige tøser. Frække Ida og Jeg invitere til det frækkeste og vildeste GangBang. Tilmeldning nødvendigt.

Featured Replies

Skrevet
fynbomanden skrev, den 4. maj 2016 at 16:32:

Ord uden handling giver ingen forvandling ..... hvis dét bliver ved tankerne Adelie, så er det ok, men bliver der gjort alvor af planerne, så bliver det godt nok noget jeg ikke tør gå glip af.

Jeg vil gå gennem ild og vand for at være med i sådan et arrangement. Keep on planning -- og hvis I kommer på et tid og sted, så giv endelig besked .... uha uha, det er svært at fokusere på andet lige nu .....

@fynbomanden jamen nu har du muligheden den 11/8 .... Og håber I den grad at se dig der :x

• Svar 51
  • Visninger 13.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Postede billeder

Skrevet

Hvornår er i 3 frække på Sjælland og afholder et g/b helst fredag lørdag søndag 

Redigeret af Bgo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.