Hop til indhold
Guest Thai-fan72

Thai-massage mm.

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Er der nogen her der har et godt bud på et sted jeg skal besøge i morgen eftermiddag. 

En halv/hel time oliemassage, og efterfølgende en god svensker. Jeg værdsætter en god massage, hvor der ikke forsøges at sælge hele pakker fra starten. Vil hellere se hvad det ender op med. Hun behøver derfor heller ikke være under 25, men gerne 35-50, dog velholdt. 

Nogen gode bud på et varmt emne? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 55 minutter siden:

Er der nogen her der har et godt bud på et sted jeg skal besøge i morgen eftermiddag. 

En halv/hel time oliemassage, og efterfølgende en god svensker. Jeg værdsætter en god massage, hvor der ikke forsøges at sælge hele pakker fra starten. Vil hellere se hvad det ender op med. Hun behøver derfor heller ikke være under 25, men gerne 35-50, dog velholdt. 

Nogen gode bud på et varmt emne? :-)

35-50, velholdt og god til at massere: Nina er på Thai Skye i øjeblikket, og opfylder dine kriterier. Hvad siden hun ev. prøver eller ikke prøver at sælge fra start, kan jeg ikke svare for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg har luret lidt på Nina. Hun ser saftsuseme lækker ud. 

Beliggenheden gør ikke så meget, men det må dog godt være i forstæderne/ brokvartererne. 

Tænker også lidt på Nina/ Ratree selv. 

Ja der er nok af valgmuligheder, men nogen gange er der lige et par stykker der skiller sig ud i en periode. :-)

Tak for buddene indtil videre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Har været hos Ju, og haun gør det rigtig godt. Jeg valgte Thai-massage istedet for olie, og det var en fejl. Man bliver absolut bedst i humør ved olie-massage, er ihvertfald min erfaring :-) 

Håndjobbet var bestemt i den bedre ende :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...