Hop til indhold

Sugardaters.dk

Featured Replies

Skrevet

... var så liiiige forbi det skøre, skøre univers i 72 timers tid... har lige slettet min profil, men det er nok også anderledes at være kvinde derinde frem for mand... - var dog så nysgerrig, at jeg lige måtte snuse... det er så ovre nu, griner.

God aften til 'de herrer', som frekventerer den hjemmeside... det er sgu et crazy sted!!

Skrevet

Nu er det ikke os alle, der er "batshit crazy" derinde, men jeg har hørt en del historier om, hvordan det er at være kvinde derinde, så jeg forstår sagtens, at du løb skrigende væk. ;)

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 7 minutter siden:

... var så liiiige forbi det skøre, skøre univers i 72 timers tid... har lige slettet min profil, men det er nok også anderledes at være kvinde derinde frem for mand... - var dog så nysgerrig, at jeg lige måtte snuse... det er så ovre nu, griner.

God aften til 'de herrer', som frekventerer den hjemmeside... det er sgu et crazy sted!!

Massevis af sextilbud og penisbilleder.... troede ellers det lige var dig ;):D

Skrevet

jeg har været derinde og men blev derinde et lille stykke tid og fik da også en date ud af det og den var hyggelig nok

men gud mand kan ikke forstå hvordan mange af pigerne derinde kan holde ud af at være derinde i længere tid

man får jo lyst til at skride efter 2 dage

Skrevet

Af ren nysgerrighed, kan du så ikke lige beskrive, hvordan det rent faktisk er at have en profil derinde som kvinde, Mizz Skov? Er det mængden af beskeder, der er overvældende, eller er det indholdet af dem, der afskrækker? Kunne tænke mig, at det være en kombination...

Skrevet

Jeg prøvede for lang tid siden at lave en sugarbabe profil for sjov, og jeg kan i hvert fald sige, at min oplevelse var, at det er helt vanvittigt så mange beskeder og anmodninger om adgang til billeder man får. Mange mænd spammer også bare løs, hvis der ikke bliver svaret med det samme.

Jeg mødtes også med en kvinde, der havde en profil derinde, og hun afslørede, at hun fik de sygeste henvendelser helt ud af det blå, selvom hendes profil gjorde det ret klart, at hun ikke var til ekstreme ting. Det var alt muligt med dyr, analkroge, bæ og så videre. Pænt hyggeligt. ;)

Skrevet

Tak for info, holder mig væk ;-) 

Skrevet
gerog skrev, den 5. apr. 2016 at 17:51:

Massevis af sextilbud og penisbilleder.... troede ellers det lige var dig ;):D

... åhr, cute Gerog..., har vist indtil flere gange ytret herinde hvordan, jeg har det med dickpix's... og om kvinder får nok sex, ja, det bestemmer man så liiiiiige selv, griner. Individuelt, hvor meget, der skal til nok - skraldgriner. men tak for din søde kommentar.

Skrevet
Vanderbilt skrev, den 5. apr. 2016 at 19:34:

Af ren nysgerrighed, kan du så ikke lige beskrive, hvordan det rent faktisk er at have en profil derinde som kvinde, Mizz Skov? Er det mængden af beskeder, der er overvældende, eller er det indholdet af dem, der afskrækker? Kunne tænke mig, at det være en kombination...

... oprettede en profil uden foto, men med tre fotos i privat album, som man jo skal bede om adgang til... en profiltekst ganske kort, som egentlig blot udtrykte nysgerrighed ift. sitet og få få andre ting... plain and simple.

... har ikke tal på hvor mange mænd, der bad om adgang til mine fotos - stranght up - uden overhovedet at sende en besked. De vil bare 'se giraffen'... for at kunne vælge til eller fra, om jeg nu var lækker nok, griner.

... man kan så åbne profilen på de mænd, som beder om adgang. Og så gik jeg ellers igang med at blokere mænd i hopetal. Ud til højre med dem, som stort set ikke har udfyldt deres profil. Ud til højre hvis geografien ikke passede. 

... nogle mænd konstaterede så pænt hurtigt, at jeg ikke lige hoppede på 'bare' at udlevere fotos up front. De gav mig så adgang til deres egne fotos, for ad den vej at gøre mig interesseret. NOT... Endnu flere mænd blev blokeret. Undskyld mit direkte sprog, men tror mænd, at blot fordi de frister med lidt 'dollarsedler', så er alle kvinder hooked og da bare må kaste sig frådende over dem??? Sorry, men nej. Har min kritiske sans i behold. Mange, mange mænd derinde, har fotos som gør, at de dømmer sig selv i den grad ude.

... skrev vel med en 10 stykker i alt, som efter noget snak frem og tilbage fik adgang til mine fotos. Derefter svarede nogen tilbage andre ikke. Helt fair smag og behag er forskellig. Det skal siges, at jeg ikke havde ansigtsfotos derinde.

... som kvinde, kan det blive en tidsrøver i den grad, hvis man bliver derinde, konstante anmodninger om at se fotos... blokering af uinteressante mænd, at forholde sig til spørgsmål; hvad er du til?, vil du domineres?, må jeg dominere dig? osv.osv.

72 timer var rigeligt...

Skrevet
Mille1997 skrev, for 15 timer siden:

jeg har været derinde og men blev derinde et lille stykke tid og fik da også en date ud af det og den var hyggelig nok

men gud mand kan ikke forstå hvordan mange af pigerne derinde kan holde ud af at være derinde i længere tid

man får jo lyst til at skride efter 2 dage

Hvad sker der som får en til dette ? Jeg har nemlig tænkt på at gå derind. Har læst resten af tråden så du behøver ikke svare søde :-D

Redigeret af AmatørMILF

Skrevet
AmatørMILF skrev, for 7 minutter siden:

Hvad sker der som får en til dette ? Jeg har nemlig tænkt på at gå derind.

jeg kan sige så meget at alle de mænd som skrev var slet ikke interesseret i at skrive lidt sammen først de bliver let meget fornærmet over hvis man ikke vil mødes samme dag eller dagen efter eller også smider de deres telefonnummer og siger at man skal ringe til dem

og 99% af dem vil heller ikke se om der er kemi for at om man tænder på hinanden eller også kommer det spørgsmål *skal vi kneppe* eller *hvornår har du tid* eller mange andre sjove ting

for mit vedkommende fik jeg en dejlige date ud af det fordi han tog sig tid til at skrive og ringe på den måde kunne jeg blive tryg ved da jeg skulle mødes med ham

og self som Miss skov skriver er det samme som jeg også har været ude for og gjorde det samme.. men jeg holdte mere 3 dage derinde..

men desværre er der mange derinde som ødelægger det

Redigeret af Mille1997

Skrevet
Mille1997 skrev, for 2 timer siden:

jeg kan sige så meget at alle de mænd som skrev var slet ikke interesseret i at skrive lidt sammen først de bliver let meget fornærmet over hvis man ikke vil mødes samme dag eller dagen efter eller også smider de deres telefonnummer og siger at man skal ringe til dem

og 99% af dem vil heller ikke se om der er kemi for at om man tænder på hinanden eller også kommer det spørgsmål *skal vi kneppe* eller *hvornår har du tid* eller mange andre sjove ting

for mit vedkommende fik jeg en dejlige date ud af det fordi han tog sig tid til at skrive og ringe på den måde kunne jeg blive tryg ved da jeg skulle mødes med ham

og self som Miss skov skriver er det samme som jeg også har været ude for og gjorde det samme.. men jeg holdte mere 3 dage derinde..

men desværre er der mange derinde som ødelægger det

Ja dem er der mange af desværre. 

Skrevet
AmatørMILF skrev, for 5 minutter siden:

Ja dem er der mange af desværre. 

ja desværre og derfor synes jeg ikke det er det værd at være derinde

Skrevet
Mille1997 skrev, for 1 minut siden:

ja desværre og derfor synes jeg ikke det er det værd at være derinde

Jeg holder mig væk så :-)

Skrevet
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Havde I forventet andet? :D 

Ja det havde jeg da men nok også fordi jeg selv har stor respekt overfor andre. Det betyder selvfølgelig ikke at andre ligner mig :-D

Skrevet
AmatørMILF skrev, for 10 minutter siden:

Ja det havde jeg da men nok også fordi jeg selv har stor respekt overfor andre. Det betyder selvfølgelig ikke at andre ligner mig :-D

Nu er det bare et gæt, men jeg tror ikke at Sugar daddys tilhører et helt andet befolknings segment, end dem som besøger glædes piger. 

Samme samme :) 

Skrevet
holstebronx skrev, den 6. apr. 2016 at 13:54:

Nu er det bare et gæt, men jeg tror ikke at Sugar daddys tilhører et helt andet befolknings segment, end dem som besøger glædes piger. 

Samme samme :) 

... måske, men det er mindre respektfuldt derinde, fordi man er totalt anonym bag skærmen...

Skrevet
Mizz Skov skrev, for 17 timer siden:

... måske, men det er mindre respektfuldt derinde, fordi man er totalt anonym bag skærmen...

Ja ok, det må I piger vide mest om...  Så det er pænere / høflige kontakt I har overmail / SMS som glædes piger? 

Kontaktet folk jer herinde på EG omkring besøg ?  

Det er vel Ca. de samme som besøger SB som GP'er?! 

Redigeret af holstebronx

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.