Hop til indhold
Frodige Ida

Hvilken skrevet sprog tænder/fanger jeres interesse.

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, den 4/5/2016 at 12:28:

Kan se en stor udvikling i annoncering for pigerne her på sitet

Klassisk trick: Gør noget nyt, som de andre ikke gør. Hvis alle var mere "vulgære" ville det virke at skrive mere dydigt.

Det virker på mig i form af at jeg ofrer annoncen mere opmærksomhed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 19 timer siden:

Peach ... på amerikansk et slang for en lækker fisse som er lige til at smage på. Som regel møntet på oral sex.

Mere specifikt en f... med små indre læber, så de ydre læber danner den form en fersken har (jf. "camel toe"):

peaches.jpg

Jeg kommer bare altid til at tænke på det her klip (der spiller på at en del af den mandlige anatomi også kan have en vis lighed:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 41 minutter siden:

Klassisk trick: Gør noget nyt, som de andre ikke gør. Hvis alle var mere "vulgære" ville det virke at skrive mere dydigt.

Det virker på mig i form af at jeg ofrer annoncen mere opmærksomhed. 

 

Måske det er det de har gjort ? hvis det var meget "pæne" annoncer, så er de måske gået på de mere "lige på og hårdt" ( jeg har ikke lige kigget på annoncer i lang tid ).

Til dels så er der jo også nogen som ikke skriver deres egen annonce...så en annonce afspejler jo ikke nødvendigvis den specifikke glædes pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...