Hop til indhold
greeneyes

Den bedste erotiske massage i Berlin?

Recommended Posts

Jeg har et par dage i Berlin, som skal bruges på frække oplevelser. Den første dag skal gå med at knalde igennem på Artemis. Dagen efter vil jeg dog gerne prøve lidt anderledes, hvorfor min efterlysning.

Jeg vil prøve en fræk erotisk massage, hvilket jeg ingen erfaringer har med. Altså nyt territorium. :-) Jeg tænker måske at prøve noget tantra eller nuru gel-massage. Hvad er jeres favorit? Og hvorfor? Kan I anbefale nogle lækre og anderledes erotiske massageformer? Og har I nogle konkrete klinikker, som I vil anbefale?

Mine prioriteringer. 
- Massagen skal være med primært fokus på et erotiske og pirrende. 
- Pigen må gerne være ung og smuk (under 30 år). Hud- og hårfarve er underordnet.
- Min krop og jeg skal være i fokus. Altså vil jeg bare slappe af og nyde oplevelsen. Jeg er i den henseende nyderen og ikke yderen. :-) 
- Massage skal gerne resultere i en stor orgasme og udløsning. Hand-job er fint, men oral kunne også være lækkert. (Jeg er dog ikke efter traditionel vaginal-sex)
- Prisleje. Max 200 EUR for en session.

Jeg har kig Euphorie Massagen eller Ngel-massagen. Har nogle af jer erfaringer herfra?

Tak for hjælpen.

Redigeret af greeneyes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv haft en fantastisk oplevelse på dette sted som er meget lækkert, både hvad angår massøser og indretning. Gentager seancen næste gang jeg er alene i Hamborg.

www.tanshiveda.de.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...