greeneyes 146 Skrevet 4. April, 2016 (edited) Jeg har et par dage i Berlin, som skal bruges på frække oplevelser. Den første dag skal gå med at knalde igennem på Artemis. Dagen efter vil jeg dog gerne prøve lidt anderledes, hvorfor min efterlysning. Jeg vil prøve en fræk erotisk massage, hvilket jeg ingen erfaringer har med. Altså nyt territorium. Jeg tænker måske at prøve noget tantra eller nuru gel-massage. Hvad er jeres favorit? Og hvorfor? Kan I anbefale nogle lækre og anderledes erotiske massageformer? Og har I nogle konkrete klinikker, som I vil anbefale? Mine prioriteringer. - Massagen skal være med primært fokus på et erotiske og pirrende. - Pigen må gerne være ung og smuk (under 30 år). Hud- og hårfarve er underordnet. - Min krop og jeg skal være i fokus. Altså vil jeg bare slappe af og nyde oplevelsen. Jeg er i den henseende nyderen og ikke yderen. - Massage skal gerne resultere i en stor orgasme og udløsning. Hand-job er fint, men oral kunne også være lækkert. (Jeg er dog ikke efter traditionel vaginal-sex) - Prisleje. Max 200 EUR for en session. Jeg har kig Euphorie Massagen eller Ngel-massagen. Har nogle af jer erfaringer herfra? Tak for hjælpen. Redigeret 4. April, 2016 af greeneyes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 5. April, 2016 Har selv haft en fantastisk oplevelse på dette sted som er meget lækkert, både hvad angår massøser og indretning. Gentager seancen næste gang jeg er alene i Hamborg. www.tanshiveda.de. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg