Hop til indhold
Bananas

Den svenske skoven en døgnåbent FKK

Recommended Posts

Det er en umoralsk årstid lige nu. Umoralsk? Nej, nærmest ulovlig. I den svenske skoven er nu Sodom og Gomorra genopstået og de eneste regler der gælder er: "Går det at knalde så skal det knaldes", og "Hvis jeg er stærkere end dig så er det mig der bestemmer". Råbukkene slås om at være den der er kong når hunnerne er brunstige til sommeren. Homlebierne flyver omkring og leder efter pistiller og fuglerne er som gal efter hinanden. På træ og og buske svulmer knopperne som hvis nogen har slikket dem hele natten. Tjurerne samles for at danse og spille og snart kommer hunnerne dit. Gæt hvad som så sker? Igår så jeg en gråand nærmest voldtage sin hun; han trykkede hende ned under vandet gang efter gang. Uudholdeligt at kigge på.
Jeg kan altså snart ikke tage mine børnebørn ud i skoven uden bind for øjnene.

Dyr og planter har forvandlet skoven til et naturens FKK. Og det er desuden døgnåbent og flat rate.

Det er chokerende :-o

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
prøvemanden skrev, for 2 timer siden:

Hej,

ænder kan have et voldsomt parre ritual, det chokere tit børnene i parkerne når det sker:-)

 

prøvemanden

Ja, voldsomt kan det være. Og tragiskt. Den anden dag så jeg en ensom og trist vildsvinsorne. Han og de andre ornerne blev inviteret at knalde løs allerede i november - januari, og nu er de udsparkede fra flokken till et koldt og ensomt aleneliv, frem til næste gang søerne viser røven for dem Og når de af sexuelle grunde får lov til at være med i flokken en lille tid, så har de alligevel ikke noget at sige til om. "Knep mig og hold siden din kæft!" (hvorfor kommer jeg i tanker om mig selv??).  .


Ja der er sgu mange tragiske offer for skovens egen sexindustri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Det er en umoralsk årstid lige nu. Umoralsk? Nej, nærmest ulovlig. I den svenske skoven er nu Sodom og Gomorra genopstået og de eneste regler der gælder er: "Går det at knalde så skal det knaldes", og "Hvis jeg er stærkere end dig så er det mig der bestemmer". Råbukkene slås om at være den der er kong når hunnerne er brunstige til sommeren. Homlebierne flyver omkring og leder efter pistiller og fuglerne er som gal efter hinanden. På træ og og buske svulmer knopperne som hvis nogen har slikket dem hele natten. Tjurerne samles for at danse og spille og snart kommer hunnerne dit. Gæt hvad som så sker? Igår så jeg en gråand nærmest voldtage sin hun; han trykkede hende ned under vandet gang efter gang. Uudholdeligt at kigge på.
Jeg kan altså snart ikke tage mine børnebørn ud i skoven uden bind for øjnene.

Dyr og planter har forvandlet skoven til et naturens FKK. Og det er desuden døgnåbent og flat rate.

Det er chokerende :-o

Du burde måske selv prøve at nyde det forårskåde liv i naturen8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 10 timer siden:

I den svenske skoven er nu Sodom og Gomorra genopstået og de eneste regler der gælder er: "Går det at knalde så skal det knaldes", og "Hvis jeg er stærkere end dig så er det mig der bestemmer".

Kan man ikke forbyde det ovre hos jer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...