Hop til indhold
Snuller

Nørregade Horsens

Recommended Posts

Første anmeldelse herfra, må hellere anstrenge mig!

Besøgte i Påsken det "nye" sted på Nørregade, Nathascha Thai Massage.

En blandet oplevelse, pigen og massagen var faktisk langt over gennemsnittet, faktisk den bedste BB jeg har fået i meget lang tid. MEN, desværre, så var hygiejnen langt under middel. Stedet var nogenlunde rent osv, men de skifter ikke håndklæder på briksen, der er ikke mulighed for bad fik i hvert fald ikke tilbudt noget, og pigen går heller ikke i bad efter seancen, tørrer blot olien af med et håndklæde. Lidt træls, for som skrevet var selve massagen og den efterfølgende BB temmelig god. Kommer ikke igen før de får styr på hygiejnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Snuller skrev, for 15 minutter siden:

Første anmeldelse herfra, må hellere anstrenge mig!

Besøgte i Påsken det "nye" sted på Nørregade, Nathascha Thai Massage.

En blandet oplevelse, pigen og massagen var faktisk langt over gennemsnittet, faktisk den bedste BB jeg har fået i meget lang tid. MEN, desværre, så var hygiejnen langt under middel. Stedet var nogenlunde rent osv, men de skifter ikke håndklæder på briksen, der er ikke mulighed for bad fik i hvert fald ikke tilbudt noget, og pigen går heller ikke i bad efter seancen, tørrer blot olien af med et håndklæde. Lidt træls, for som skrevet var selve massagen og den efterfølgende BB temmelig god. Kommer ikke igen før de får styr på hygiejnen.

Gav du den feedback til dem (evt på mail eller SMS)

Som nyt sted, vil de sikkert blive glade for den feedback

Og jeg er meget enig med dig om at det SKAL være iorden

PS: BB = B2B ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gav en tusse for B2B med afsluttende HJ, lidt dyrt efter standartpriserne, men jeg var horny så sagde ja tak. Pigen, der sagde hun hed Mei, var vel sårn' ca 30 - 35 år. Som altid svært at bedømme med Thai'er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuller skrev, for 9 timer siden:

Første anmeldelse herfra, må hellere anstrenge mig!

Besøgte i Påsken det "nye" sted på Nørregade, Nathascha Thai Massage.

En blandet oplevelse, pigen og massagen var faktisk langt over gennemsnittet, faktisk den bedste BB jeg har fået i meget lang tid. MEN, desværre, så var hygiejnen langt under middel. Stedet var nogenlunde rent osv, men de skifter ikke håndklæder på briksen, der er ikke mulighed for bad fik i hvert fald ikke tilbudt noget, og pigen går heller ikke i bad efter seancen, tørrer blot olien af med et håndklæde. Lidt træls, for som skrevet var selve massagen og den efterfølgende BB temmelig god. Kommer ikke igen før de får styr på hygiejnen.

Er det ikke det i Kattesund det hedder Natacha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nathascha Thai Massage - ligger så vidt jeg ved ikke på Nørregade men på Kattesund 24.

Kattesund 24 har jeg besøgt nogle gange og har ikke andet end godt at sige om stedet.

Det vil være rart at få dette specificeret, så en eventuel misforståelse kan rettes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups, min fejl - er nylig flyttet til byen og var ikke opmærksom på at den gade åbenbart skifter navn efter hvert gadehjørne, hedder altså Kattesund på det lille stykke.

Men selve anmeldelsen, specielt vedrørende den, for mig i hvert fald, manglende hygiejne står jeg ved. Massagen og den efterfølgende B2B var der som først skrevet absolut ikke noget at udsætte på, nærmest tværtimod, faktisk den bedste jeg har fået i flere år. Men, hygiejnen lod temmelig meget tilbage at ønske. Bryder mig altså ikke om at ligge i andres safter på brugte håndklæder. På Fyn, hvor jeg kommer fra, bader man altid med massøsen efter seancen, bliver vasket og nusset hvilket jeg finder usigelig lækkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
87000 skrev, for 11 timer siden:

Snuller - vil du skrive hvor på Fyn man får lov at bade sammen bagefter. Måske det var værd at køre efter ??

123 massage. Anna er fantastisk og vasker dig pænt af bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
87000 skrev, for 12 timer siden:

Snuller - vil du skrive hvor på Fyn man får lov at bade sammen bagefter. Måske det var værd at køre efter ??

Du behøver ikke køre så langt. Dee Dee, Ribegade 6 i Vejle klarer også en dejlig afvaskning bagefter, i et rigtigt flot badeværelse hvor der også er spa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som skrevet af Weber er Anna hos 123 i Odense dejlig at gå i bad med (og giver en lækker B2B), badeværelset er så til gengæld ikke særligt lækker. Hos Sussie på Rugaardsvej er der også bad med skøn afvaskning efter B2B, her er badeværelset lidt bedre. Desværre er ingen af de omtalte steder med unge piger, til gengæld er der fuld valuta for pengene hver gang.

Mht til Ribegade 6 i Vejle ved jeg ikke. Stedet fik, i hvert fald i starten, temmelig dårlige anmeldelser så har ikke forsøgt mig der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...