Prinz 5028 Skrevet 2. April, 2016 Med afsæt i en drejning en anden tråd tog, har jeg oprettet denne tråd til en snak om komplimenter. Personligt syntes jeg kvinder er dårlige til at udtrykke komplimenter. Hvis man som man skal opfatte dem, skal man som oftest være opmærksom på kropssignaler eller hvad der bliver sagt mellem linjerne. Eller måske er det bare mig der syntes at det er for sjældent at der falder et kompliment af, selv jeg har indtryk af at have afgivet et positivt indtryk. Hvad med jer andre drenge, får i komplimenter? Hvad med pigerne, giver i komplimenter (altså udover når der mere eller mindre er betalt for dem)? Det kompliment jeg husker bedst, var en veninde der sagde at hvis hun kunne samle alt det bedste fra de mænd hun havde mødt i én mand, så skulle han være som mig til sex Hvad er det bedste kompliment i har fået? (gælder både drenge og piger) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 2. April, 2016 Selvfølgelig er komplimenter en hårdfin balance som nemt kan misforstås Men det handler vel om at kunne finde de rigtige ord, uden at det bliver vulgært? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 2. April, 2016 Fed trådstart ! Det er faktisk noget relevant at snakke lidt om.... Mange af os besøger nok en eller flere GP fordi vi vil bekræftes. Jeg mangler ikke sex..heller ikke god sex. Men det er fantastisk at få komplimenter. Og jeg tænker ikke det er fordi jeg har nogle komplekser..Men det er sgu da dejligt. Men man skal være menneskekender. For selvfølgelig er der nogle GP som bare siger noget og det skal man kunne gennemskue. Fra en topgudinde der tidligere var i Haderup fik jeg meldingen : "Du er garanteret sådan en der altid har haft nemt ved at score" Fra en anden samme sted, en helt ung pige : " Bare alle mænd var sådan" sagt mens vi puttede tæt efter akten. Fra en pige i Bording der stod og kiggede : jeg spurgte hende : "hvad er der" ? så sagde hun : "det er bare ikke så tit der kommer sådan nogle fyre som dig her " Det er jo bare lidt krydderi på det hele...Men meget hyggeligt at tænke på. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2016 Somebody skrev, den 2. apr. 2016 at 21:43: Fed trådstart ! Det er faktisk noget relevant at snakke lidt om.... Mange af os besøger nok en eller flere GP fordi vi vil bekræftes. Jeg mangler ikke sex..heller ikke god sex. Men det er fantastisk at få komplimenter. Og jeg tænker ikke det er fordi jeg har nogle komplekser..Men det er sgu da dejligt. Men man skal være menneskekender. For selvfølgelig er der nogle GP som bare siger noget og det skal man kunne gennemskue. Fra en topgudinde der tidligere var i Haderup fik jeg meldingen : "Du er garanteret sådan en der altid har haft nemt ved at score" Fra en anden samme sted, en helt ung pige : " Bare alle mænd var sådan" sagt mens vi puttede tæt efter akten. Fra en pige i Bording der stod og kiggede : jeg spurgte hende : "hvad er der" ? så sagde hun : "det er bare ikke så tit der kommer sådan nogle fyre som dig her " Det er jo bare lidt krydderi på det hele...Men meget hyggeligt at tænke på. ... hvad så i dit civile liv... får du også komplimenter fra kvinder der...? er nysgerrig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Somebody 125 Skrevet 2. April, 2016 Jeg lever i et forhold og det ved folk. Har i mange år måttet balancere, når kvinder kom tæt på. Tydeligt at mærke der var interesse, men også tydeligt der var respekt omkring det at jeg er optaget. Hvis man mister balancen og kontrollen så går det galt... Men jo..på på værtshuse og på forretningsrejser hvor man endte i byen, så er man da blevet prikket i skridtet, knebet i ballen osv. Og alt det der med at kigge dybt i øjnene. ..det er jo "gratis", pigen har ikke sagt noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 2. April, 2016 Mizz Skov skrev, for 14 minutter siden: ... hvad så i dit civile liv... får du også komplimenter fra kvinder der...? er nysgerrig... De fleste kvinder jeg møder i min hverdag er "forretnings forbindelser" og i denne sammenhæng er jeg en forbeholden med at ligge for meget i det, da jeg helt klart har især attraktive kvinder mistænkt for at spille på det seksuelle i forretnings øjemed Derudover er vel en del kvinder der bare elsker den opmærksomhed de får, når de selv spiller lidt op. Uden at de dog er interesserede i mere end "spillet" og den bekræftelse det giver. Hvad angår gp´er så har jeg altid været meget forbeholden over for at tage det for mere end det var. Der var engang en der spurgte om jeg slet ikke lå mærke til de signaler kvinder udsendte. Øhhhh? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2016 ... modtog et ret specielt kompliment forleden dag... ... af en mand, som jeg - efter at have skrevet sammen i pænt lang tid - skulle møde for første gang i mit helt almindelige liv, som single kvinde.. ... vi gik en lang tur i skoven, snakken gik fint, super kemi, sød mand, krammede lidt, kyssede efter 1,5 times tid... gav et kram da vi sagde pænt farvel ved vores respektive biler... ... efter nogle timer, skrev jeg en SMS ligesom for at fornemme, hvor han var... - og der gik yderligere godt en times tid, så svarede han..., at han syntes, at jeg var dejlig, at han havde nydt vores møde, og at han aldrig troede, at han havde mødt en helt som mig, og at det absolut var positivt ment, at han havde gået og mærket efter om mavefornemmelsen var rigtig - han ville SÅ gerne, at den rette gnist skulle indfinde sig, men det havde den bare ikke gjort, så det stoppede her... SHIT, vist den sødeste måde, jeg nogensinde er blevet dumpet på. Og jeg tror, at han faktisk mente det, og at det ikke bare var en gang 'pladder' - og hvis i sidder og smiler i jeres stille sind og tænker, at jeg er naiv, så lad mig blive i 'troen' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 2. April, 2016 Mizz Skov skrev, for 15 minutter siden: SHIT, vist den sødeste måde, jeg nogensinde er blevet dumpet på. Og jeg tror, at han faktisk mente det, og at det ikke bare var en gang 'pladder' - og hvis i sidder og smiler i jeres stille sind og tænker, at jeg er naiv, så lad mig blive i 'troen' Uanset hvad, så nyd da at han havde så meget empati (ved ikke om det er det rette ord) for dig at han brugte tid på at "dumpe" dig på en galant måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 2. April, 2016 Jeg er rigtig sød overfor det andet køn, hvis jeg mener han fortjener komplimenter Har altid haft nemt ved at rose og synes bestemt det et plus at man kan dette. Nyder at se en mand rødme når han bliver bekræftet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. April, 2016 (edited) Hej allesammen. Østkyst Hustlers har skrevet en tekst. som Jeg, synes er meget rammende. De får et plus af mig, iagttagelses baserede tekster om mænd og kvinder. Prøv, at læs denne tekst fra sangen Fuck'd op. Jeg citere. "Jeg er sikkert dum, men forklar mig engang / hvorfor det er federe for dig at få en fremmeds kompliment / det mig der ser dig uden sminke, mig der ser hvad du gør / det er mig der ser dig gå på lokum uden at lukke din dør / og jeg synes stadig du er lækker, og de andre mænd / de gir' sgu ingen komplimenter uden at ville ha' noget igen." Ingen giver komplimenter uden at ville have noget igen, kunne man tilføje. Eller hvad? Og i hvilke situationer giver man dem? Ja man kunne være fræk og sige. Hvorfor giver man komplimenter? Ingen tvivl om, at jeg synes, at et kompliment er dejlig at få, nå det menes i den kontekst. hvor man er ærlige overfor hinanden. Godnat allesammen. KK Redigeret 3. April, 2016 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 3. April, 2016 Syntes du har en kedelig tilgang til komplimenter KK, du virker nærmest jaloux.... Jeg er sikker på at langt de fleste, både drenge og piger, sætter pris på komplimenter Som modtager bør man, som jeg tidlige har været inde på, lige tænke over om der bliver smurt lige lovlig tykt på, eller der er bagtanke (måske forretningsmæssig) med et kompliment Men formår man at tage det for hvad det er, så er komplimenter dejlige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. April, 2016 Prinz skrev, for 4 minutter siden: Syntes du har en kedelig tilgang til komplimenter KK, du virker nærmest jaloux.... Prøv da lige at læs, hvad jeg skriver. Har overhovedet ingen problemer med at, give, eller modtage komplimenter. Og hvem skulle jeg være jaloux på, dig? Prinz. næppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 3. April, 2016 Det kræver overskud og selvtillid at give komplimenter til det modsatte køn, jeg deler en del komplimenter ud helt gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 3. April, 2016 kanonkongen skrev, for 14 minutter siden: Prøv da lige at læs, hvad jeg skriver. Har overhovedet ingen problemer med at, give, eller modtage komplimenter. Og hvem skulle jeg være jaloux på, dig? Prinz. næppe. Rolig nu, du har abselut ingen grund til at skulle være jaloux på mig Lød nærmere som om du ville være jaloux hvis din kæreste fik komplimenter af andre mænd Lad os lade den ligge der og tillykke med sejren i dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 460 Skrevet 5. April, 2016 Mizz Skov skrev, den 4/2/2016 at 22:18: ... vi gik en lang tur i skoven Ja du hedder vel ikke Mizz Skov for ingenting... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. April, 2016 Mr. Bean skrev, den 5. apr. 2016 at 07:56: Ja du hedder vel ikke Mizz Skov for ingenting... ... åh, så sød du er, Mr. Bean. Ja, det er sandt. Elsker skoven og vandet, men tænkte at et profilnavn, som 'WetWetWet' ville være liiiige heftigt nok, griner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg