Hop til indhold
Gæst

Nogen der kender 'auktionsdate.dk'?

Recommended Posts

Gæst

... blev opmærksom på sitet via en veninde (hvis EX) åbenbart er aktiv derinde... -  vil gerne ha' lidt indspark, hvis nogen herinde har erfaringer med det ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, jeg har forsøgt mig med det (som kunde). Det er efterhånden et godt stykke tid siden, så det kan have ændret sig.

Min erfaring er, at de fleste piger derinde håber, de kan tjene sig en god skilling for at gå med ud på en date/middag, som jeg også betaler.

Så er der en lidt mindre gruppe, som virker meget professionelle, og som giver udtryk for, at de har en minimumspris, som jeg skal betale, hvis auktionen ikke kommer højt nok op (Hvis jeg forventer sex, ellers er det blot en middagsdate).

Så umiddelbart holder jeg mig til Sugardaters, da jeg har veninder og venner nok, der hellere end gerne vil med ud at spise middag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... lyder ikke som et sted, hvor jeg vil 'spilde' min tid..., tak for input, PrinceCharming!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 1/4/2016 at 11:29:

... blev opmærksom på sitet via en veninde (hvis EX) åbenbart er aktiv derinde... -  vil gerne ha' lidt indspark, hvis nogen herinde har erfaringer med det ;-)

 

 

Jeg har erfaring med stedet. Jeg startede med at lave aftaler derinde i tidernes morgen. Synes bare det blevet meget useriøst. :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skelund skrev, for 9 minutter siden:

I min verden har den altid været useriøs.

Jeg fik da lavet nogle aftaler af og til dengang og jeg var bestemt seriøs men nok 1 ud af mange. Et godt begyndelsessted for mig og lidt spændende og være på auktion.

God Lørdag aften til dig Hr. Skelund ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, den ‎01‎-‎04‎-‎2016 at 11:34:

Så umiddelbart holder jeg mig til Sugardaters, da jeg har veninder og venner nok, der hellere end gerne vil med ud at spise middag :)

Haha ja veninder der er klar på en middag på DIN regning er der ingen mangel på :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 2. apr. 2016 at 19:59:

Haha ja veninder der er klar på en middag på DIN regning er der ingen mangel på :D 

det er vel der man lige præcist kan spotte en true gentleman - han betaler altid HELE regningen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

det er vel der man lige præcist kan spotte en true gentleman - han betaler altid HELE regningen ;-)

Selvfølgelig :) Så er det jo så til gengæld op til kvinden at vise hvor meget hun sætter pris på det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 2. apr. 2016 at 20:28:

Selvfølgelig :) Så er det jo så til gengæld op til kvinden at vise hvor meget hun sætter pris på det ;) 

... det gør denne mizz altid, når hun møder en true gentleman, SF - det er ligesom first step. Totalt turn off, hvis mænd er nærige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

... det gør denne mizz altid, når hun møder en true gentleman, SF - det er ligesom first step. Totalt turn off, hvis mænd er nærige.

Og hvordan viser du så at du sætter pris på det? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 2. apr. 2016 at 20:38:

Og hvordan viser du så at du sætter pris på det? :) 

... det kommer så sandelig an på, om det er en mand, som jeg tænder på eller ej. At give en middag er jo ikke = garanti for intimitet, hr. Prinz, griner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 9 minutter siden:

... det kommer så sandelig an på, om det er en mand, som jeg tænder på eller ej. At give en middag er jo ikke = garanti for intimitet, hr. Prinz, griner.

Fornuftigt sagt Mizz Skov :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 2. apr. 2016 at 20:38:

Og hvordan viser du så at du sætter pris på det? :) 

... er jo ikke desperat og hopper derfor ikke på alt, der har en puls, skraldgriner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 2 minutter siden:

... det kommer så sandelig an på, om det er en mand, som jeg tænder på eller ej. At give en middag er jo ikke = garanti for intimitet, hr. Prinz, griner.

Nå da :D 

Men nu er intimitet jo noget der går begge veje, så syntes da godt en kvinde må finde en mere sofistikeret måde at vise at hun sætter pris på det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 1 minut siden:

... er jo ikke desperat og hopper derfor ikke på alt, der har en puls, skraldgriner.

Godt så....... er det et kompliment? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 2. apr. 2016 at 20:45:

Godt så....... er det et kompliment? :D 

... might be soooooo... kan stadig godt li varm cacao m flødeskum... don't push it, dear.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 4 minutter siden:

... might be soooooo... kan stadig godt li varm cacao m flødeskum... don't push it, dear.

I will rest my case then :P 

Sjovt så nærig mange kvinder er med komplimenter ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 2. apr. 2016 at 20:54:

I will rest my case then :P 

Sjovt så nærig mange kvinder er med komplimenter ;) 

... hvad der sker I R L skal ikke nødvendigvis refereres på 'nettet', Prinz, dearest - og omvendt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 7 minutter siden:

I will rest my case then :P 

Sjovt så nærig mange kvinder er med komplimenter ;) 

Også med komplimenter.  :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 2. apr. 2016 at 20:54:

I will rest my case then :P 

Sjovt så nærig mange kvinder er med komplimenter ;) 

... hellere få komplimenter, som så er ærlig ment end mega meget overflade pladder - som f.eks i USA hvor alle bare er sooo adorable og beautiful og lovely.... kan pardon my French - brække mig i lårene stråler, når noget er så tydeligvist påtaget og totalt ligegyldigt.

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 2 minutter siden:

... hellere få komplimenter, som så er ærlig ment end mega meget overflade pladder - som f.eks i USA hvor alle bare er sooo adorable og beautiful og lovely.... kan pardon my French - brække mig i lårene stråler, når noget er så tydeligvist påtaget og totalt ligegyldigt.

Jo jo men det var jo heller ikke det jeg mente......

Hvis man skal opfatte et kompliment fra en kvinde, skal man nærmest afkode hvad der bliver sagt/skrevet mellem linjerne. Er sikker på at mange mænd ville sætte pris på et konkret kompliment :) 

Men måske vi skal oprette en anden tråd til snakken om komplimenter ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Prinz skrev, den 2. apr. 2016 at 21:12:

Jo jo men det var jo heller ikke det jeg mente......

Hvis man skal opfatte et kompliment fra en kvinde, skal man nærmest afkode hvad der bliver sagt/skrevet mellem linjerne. Er sikker på at mange mænd ville sætte pris på et konkret kompliment :) 

Men måske vi skal oprette en anden tråd til snakken om komplimenter ;) 

... pudsigt, det du skriver, Prinz. Jeg giver tit mænd et kompliment. Mange kan have det svært med komplimenter. Både mænd og kvinder. Tag det nu 'bare' for det, der er; en sød bemærkning, om at du sgu da ser ekstra 'sprød' ud i dag, fordi en kollega har fået ny habitjakke eller er blevet klippet eller bare har en god røv i jeans. Der er selvfølgelig en hårfin balance mellem et sød og ærligt ment kompliment og så en bemærkning, som nærmer sig 'sexchikane' - meeeen det er vel dog trods alt de færreste mænd, som oplever lige det. Det er nok stadig mest yngre kvinder, som er ofte for den type chikane. - i min alder er det næsten at kategorisere som et 'personalegode', skraldgriner...

Redigeret af Mizz Skov

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...