Hop til indhold
Mureren3

Vi ligger selv lorten

Recommended Posts

Det er efterhånden ret mange fake profiler på alle site.

Vi liderlige dumme mænd holde desværre disse hjul igang ,ved gang på gang atkøber en ydelse af disse Q trods det ikke er dem på billederne ,

hvor er det sjovt når folk skriver , det var IKKE hende på billerne men jeg knaldet hende alligevel, ja så er det i min verden ligemeget med at  kommentere på billeder mv . 

Hvis vi gerne vil have NOT fake så gør dette . 

I kommer ind til pige og er det ikke hende som er på billederne , blir det ret nemt 

vis hende annoncen fra den site i fandt hende på og sig .

sorry baby i is NOT you on the picture by by . 

Hvis vi alle gjorde dette ville det måske  hjælpe , 

 

mureren3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig. Hvis vi alle gjorde det. Det springende punkt bliver blot, at de fleste går med ind, hiver bukserne ned, går i gang og siger, "Her kommer jeg aldrig tilbage til", og det bliver så deres straf for, at der er blevet brugt falske fotos.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig i overstående, jeg var forbi en igår og måtte sige undskyld (det burdte faktisk være henne) det kan jeg simpelhen ikk, efter at væe blevet lokket på 4 sal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er 100% enig med dette, faldt selv igennem for et halvt års tid siden, :-( og har ikke gentaget denne fatale handling.

Man kan undgå at havne i fælden, ved altid have en plan B hos en GP man kender og få lettet trykket der! ;-)

Så er der "kun" alle de herrer som ikke er medlem af dette forum, der uvidende går til de falske ladies. 

Rigtig god weekend, og undgå disse aprilsnar annoncer ;-)

Best. TF.

Redigeret af The Fool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Her er en kæmpe fordel ved FKK'erne. Du køber ikke katten i sækken. Ser du en mand komme ud af rummet med en pige du har lyst til kan du enten se på hvor glad han ser ud eller spørge om hun er ok. And what you see is what you get :-) 

Desuden er udgifterne for pigerne små. Så du får de lækreste af de lækreste piger til sølle 50 euro. Specielt i Hessen er der mange lamsebamser :-) 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Hvis alle..." er desværre en teori der aldrig kan omsættes i praktik.

Hvis alle lod være med at snyde i skat, ville vi blive et rigere samfund. Hvis alle lod være med at køre alene i sine biler, hvis alle lod være med at købe giftige fødeværer.

Hvis alle gav mig en krone hver ...

Desuden er min opfattelse at mange ofte synes pigen som åbner er flot, og så vil man jo ikke gå kun for at markere ...

 

Det mærkeligste i min optik, er dem der standser, og siden skriver ameldelser om falske billeder og at pigen så grim ud. Den slags er helt umuligt at forstå???:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...