Hop til indhold
peterph

P club - pigerne?

Recommended Posts

Hej, 

Jeg har aldrig været på "kvinde besøg " i Tyskland, men skal ned og handle i weekenden. Tænkte at ligge vejen forbi p club. 

Kan det være rigtigt at man ikke kan se billeder af hvilke piger man kan møde? Og hvilke dage de har vagter? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterph skrev, for 49 minutter siden:

Kan det være rigtigt at man ikke kan se billeder af hvilke piger man kan møde

http://www.fair-girls.de/index-txxcity-countxx100-havingxx2-cityxxFlensburg.html

Her kan du i 2. kolonne se, at nogle piger ikke har nogen stedsangivelse og hvor der under bemærkninger står: Auch direkt besuchbar - det er dem du finder i P-club + som regel nogle flere, der er på prøve eller ikke ønsker billedannoncering ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, tak ser spændende ud. Nogle af pigerne du kan anbefale? 

En anden ting, kan man betale med danske kontanter? Jeg skal på ingen måde bruge mit dankort på clubben ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterph skrev, for 16 minutter siden:

Okay, tak ser spændende ud. Nogle af pigerne du kan anbefale? 

En anden ting, kan man betale med danske kontanter? Jeg skal på ingen måde bruge mit dankort på clubben ;)

Jeg mener du godt kan betale med danske kroner, men er ikke sikker på vekselkursen er så favorabel - på Schleswigerstrasse findes der en Bank, hvor du kan hæve Euros, men stedet har nu også en automat - og det ses ikke umiddelbart på kontoudtogene hvor du har hævet - men bemærk at bruger du den, skal du vælge den mulighed, hvor du ikke garanteres en fast dagskurs - så hæver du til normalpriser. Men ellers kan du i mange større banker i Danmark hæve Euros i deres dankortautomat - og hvis du har en god aftale med banken - betaler du måske ikke gebyr - så jeg ville anbefale dig at hæve Euros hjemmefra - og sørge for at medtage lidt rigeligt - f.eks. € 500,-.

Jessi kan jeg godt anbefale, Mila er også rigtig sød, Kamelia er rigtig fræk, men skuffede mig sidst - måske fordi jeg ville nøjes med 20 min., som jeg ikke tror pigerne tjener ret meget på - så vælg min. ½ time og få lidt op på servicen, men undlad at lade dig lokke til at købe ekstras, da det alt sammen desværre hurtigt løber op - men sammenlignet med priserne i DK er man alligevel ikke blevet snydt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din brugbare info. 

Sagen er dog den at, jeg skal ned og købe dåser. Normalt ville sådan en tur tage Ca.  5 timer. Derfor går det ikke at bruge en hel dag, selvom det kunne være sjovt. 

Er det ikke rigtigt forstået, at jeg sparer de 25 euro, hvis jeg kun køber en quickie? 

Ved sådan en "hurtig tur " er p club måske ikke stedet? Regnede med at 100 euro var maks budgettet. Er det usandsynligt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
peterph skrev, for 2 timer siden:

Okay, tak ser spændende ud. Nogle af pigerne du kan anbefale? 

En anden ting, kan man betale med danske kontanter? Jeg skal på ingen måde bruge mit dankort på clubben ;)

I Krusaa på højre side, hvis du kommer fra nord, kan du veksle kontanter. Kursen er lidt dårligere end i banken, men du slipper for gebyr og registrering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flensborgeren skrev, for 28 minutter siden:

I Krusaa på højre side, hvis du kommer fra nord, kan du veksle kontanter. Kursen er lidt dårligere end i banken, men du slipp

Kan man også få euros udbetalt i mindre sedler der? Hvis jeg hæver i de danske automater får jeg altid pengene udbetalt i 50´ere og det er lidt træls hvis man skal af med 70 eller 80, så skal man vente på at pigen kommer tilbage med vekselpenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren
Herbertus skrev, for 1 time siden:

Kan man også få euros udbetalt i mindre sedler der? Hvis jeg hæver i de danske automater får jeg altid pengene udbetalt i 50´ere og det er lidt træls hvis man skal af med 70 eller 80, så skal man vente på at pigen kommer tilbage med vekselpenge.

Du kan bare spørge efter mindre sedler, det er sikkert intet problem. Ring og spørg: http://fairpricekrusaa.dk/valuta/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 3 timer siden:

Hvis jeg hæver i de danske automater får jeg altid pengene udbetalt i 50´ere

Synes altid jeg får udbetalt i 20ere - og det synes jeg er trælst.

peterph skrev, for 5 timer siden:

Er det ikke rigtigt forstået, at jeg sparer de 25 euro, hvis jeg kun køber en quickie? 

Jo, men du behøver ikke nøjes med en quickie - og du kan også få lov til at klæde om og tage bad, efter at du har valgt en pige - hun vil så normalt sidde i baren og vente på dig.

peterph skrev, for 5 timer siden:

Ved sådan en "hurtig tur " er p club måske ikke stedet?

Altså - det er jo nemt og det mest diskrete, du slipper for at finde p-plads og gå rundt i gaderne inde i selve Flensborg og ringe på - og så træffe en pige, der trods ihærdig søgning på internettet, ikke helt lever op til billeder og beskrivelsen - på P-club kan du normalt vælge mellem 5 - 10 piger IRL og udvælge netop hende, der tiltaler dig mest. Desværre er deres prispolitik ikke den mest favourable, derfor har man tid og lyst + ikke mindst lidt erfaring med, hvor billederne passer og hvor man normalt får en god service - kan man med fordel besøge et at stederne inde i byen og være heldig at få længere tid og mere service for de samme penge - f.eks så koster fisseslik, i modsætning til på P-club, sjældent ekstra.

Nogen er bange for at møde nogen de kender på P-club - men isåfald er de partnere in crime - det er nok mere sandsynligt at møde naboen, når man kommer ud fra Feldstrasse 18, som ligger lige ved siden af Købmandsgården - men ellers er stedet et godt udgangspunkt, da mange af klinikkerne ligger i gåafstand derfra - og har man tid og lyst kan man besøge en pige, købe ind i fred og ro, få en currywurst og besøge en anden/den samme :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 timer siden:

Synes altid jeg får udbetalt i 20ere - og det synes jeg er trælst.

Hvilken bank er det? I Nordeas automater tror jeg kun der er 50´ere i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Arbejderns Landsbank automat udbetaler i 20 euro sedler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og når du stikker dit kort ind i automaten skal du stikke venstre ende ind først - den hvor de første fire tal i kortnummeret og dit fornavn står.

Bemærk, at når du vælger beløb, så er det i Euro, hvis personerne omkring dig ikke taler dansk.

Husk at tage kortet ud, når du er færdig og at tage pengene. Hvis du lader dem sidde og går derfra i mere end 20 minutter (10 om aftenen) kan du ikke forvente, at de stadig er der, når du kommer tilbage. Og dit forsikringsselskab dækker ikke et eventuelt tab.

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 4 timer siden:

Hvilken bank er det? I Nordeas automater tror jeg kun der er 50´ere i

Mener det var i Nordea - eller danske bank, synes ikke jeg lige kan erindre at have fået 50ere. Det har måske noget med automaten at gøre, da det jo  er meget nemmere kun at håndtere en størrelse sedler :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at besøge P-club i nærmeste fremtid. Men jeg kan ikke se pigerne på hjemmesiden. Og ovenstående link synes jeg heller ikke virker. Er der nogen der ved hvor man kan se dem? Hvordan fungerer det på P-club? Skal man selv have badekåbe med? Og hvordan betaler man pigerne? Har man bare en stor håndfuld euro i lommen på badekåben ☺. Er tirsdag/onsdag ok dage at besøge dem på om eftermiddagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bali skrev, for 25 minutter siden:

Er der nogen der ved hvor man kan se dem?

Nej, desværre, men du kan se et par billeder af et par tidligere piger i galleriet:

http://en.the-pclub.de/gallery

Fandt lige en artikel om prostitution og P-clubben:

http://www.b.dk/globalt/til-tyskland-for-at-baelle-og-knalde

Bali skrev, for 25 minutter siden:

Skal man selv have badekåbe med?

Ikke nødvendigvis, de har nogle kraftige mørkerøde, der godt kan være lidt for varme. Badesandaler får du også udleveret, men jeg foretrækker nu mine egne clogs.

Bali skrev, for 25 minutter siden:

Og hvordan betaler man pigerne? Har man bare en stor håndfuld euro i lommen på badekåben

Det anbefales ikke, da man ved badning nemt kan komme til at forveksle badekåber - og så kan det være at det er en anden, der får en glad aften. Hav istedet kontanter parat i dit skab - gerne i mindre sedler, men pigerne veksler og giver gerne penge tilbage. Evt. kan du også hæve i deres automat - men undgå at vælge muligheden til højre med en fast kurs, da du så kommer til at betale overpris på vekslekursen - ellers er der på Schleswiger Strasse, som Europastrasse er en forlængelse af, flere banker, hvor du kan hæve kontanter.

Bali skrev, for 25 minutter siden:

Er tirsdag/onsdag ok dage at besøge dem på om eftermiddagen?

Absolut, der er som regel meget roligt om eftermiddagen og du har ingen problemer med at få kontakt til pigerne. Var selv forbi i lørdags og her sad pigerne udenfor og nød solen :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Du kan også være heldig at finde fotos af nogle af pigerne på Facebook søg på p-club 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt træls at p club's hjemmeside ikke mere viser hvem der er tilstede.

Men som Knaldehunden skriver kan man følge nogle facebook profiler:

https://www.facebook.com/Kitty-Thai-363056267205492/ 

https://www.facebook.com/Lajalux/?fref=nf 

På p club's hjemmeside er der film med nuværende og tidligere piger. Det kræver bare at man logger ind på deres blog:

http://en.the-pclub.de/blog/login 

Hvis man ikke vil bruge egen mailadresse: www.fakemailgenerator.com

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogen der ved om pigerne fra filmene på deres hjemmeside er at finde på P-club?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 8 timer siden:

Hvilket prisniveau skal man forvente på P-club , f.eks. for en halv time ?

Om eftermiddagen kan du få 20 min for € 50,-. Ellers koster en ½ time som udgangspunkt € 80,-, incl. fransk naturel, men bemærk at kys, fisseslik, Körperbesahmung, Aufnahme, Anal mm. koster ekstra - så hvis du kun er interesseret i en enkelt runde incl. div. ekstra, vil jeg anbefale dig at spare entreen (mindsteforbruget på € 25,- i baren) og istedet besøge en af pigerne inde i selve Flensborg, hvor de ovennævnte ting minus anal ofte er inkluderet - og minus fransk naturel, fordi mændene nok ikke alle er lige så renlige, som dem der kommer på P-club og tager bad ved ankomsten/mellem seancerne.

P-club er for dem, der gerne vil tage et bad, inden de vil være sammen med en pige og få top service - og som gerne vil have lidt tid til IRL at udse sig den/de helt rigtige piger og være sikker på at de også har mulighed for at holde renligheden i top.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trækker lige denne tråd op igen, da jeg har lidt spørgsmål til hvordan det foregår på dette sted rent praktisk..

Man checker ind og tager et bad... men hvad er normalen så - tager man sit tøj på igen og sætter sig i baren/haven eller ifører man sig bar røv og badekåbe... eller?

Måske en mellemting med boxershorts og badekåbe... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebsen80 skrev, for 21 minutter siden:

Man checker ind og tager et bad... men hvad er normalen så - tager man sit tøj på igen og sætter sig i baren/haven eller ifører man sig bar røv og badekåbe.

Desværre er der mange, der bare går ind i baren i alm. tøj - og det er som regel dem, der er fulde, køber hele flasker spiritus, fører sig frem og som laver ballade - og jeg har flere gange set pigerne flygte fra dem og vi er også blevet generet i baren af sådanne unge fulde sydslevigere, der forsøger at tale lidt dansk og intimidere os. Nogen gange kommer der også danskere og opfører sig på samme måde - dem undgår jeg helst - og  tiltaler dem ikke på dansk, da jeg ikke gider at de pludselig tror at jeg vil dele informationer om pigerne med dem.

Normalen er/burde være at alle fik udleveret håndklæde, badekåbe og -tøfler (jeg medbringer dog helst mine egne clogs, da de er langt behageligere at gå i) og tog et grundigt bad inden de entrede baren og kontaktede pigerne.

Du har dog også ved ankomst mulighed for at få "Eine Vorstellung" - dvs. at alle pigerne (der gider) kommer ud og hilser på med hånden og nævner deres navne, som du alligevel næppe kan huske - men kan du huske et tilfældigt navn, så kan du gå direkte på værelset med pigen og undgå bar-fine/mindste forbruget i baren - du er dog også velkommen til at tage et bad efter at du har valgt en bestemt pige eller piger - så venter pigen i baren på dig indtil du er klar og I kan spankulere ovenpå - husk at lade pigen gå forrest og gå mindst 3 trin under :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...