Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle i friske fyre..

Jeg kunne godt tænke mig at finde det ultimative sted for Thai massage, hvor man må røre og der måske kan ske mere end massagen, gerne hvor pigen måske er nøgen eller kun i små trusser under massagen, findes dette sted jeg søger, hjælp mig ;-)

Ved at Jenny på Østerbro altid var frisk, har jeg læst, men det er vist slut med det, forstår jeg..

Det skal være på sjælland..

/Charmer

Redigeret af Charmer61

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej C

Du kunne lægge dit indlæg op under "Efterlysning" - så ligger det det rigtige sted, og er nemmere at hjælpe og finde til senere også.

Men det er unægteligt et stort spørgsmål - men prøv evt. dette http://changthaimassage.dk/ der kan du få ALT det du søger - men det er et show, som du ikke finder andre steder. Der er selvfølgelig også andre muligheder...

God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er selvfølgelig rigtigt mange andre muligheder ;-)

Faktiskt er det nok sådan at hvis du ramler ind i et sted hvor det hvad du ønsker er absolut umuligt, så skal du nok gå direkte og købe dig en lottokupon.

Hvilke steder som er gode og hvilke som ikke er, er vi dog sjældent helt enige om herinde. Men om du læser en time eller to under anmeldelser og efterlysninger af thaimassage, så får du stor viden om det hele.

God vind bland hytterne.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...