Hop til indhold
Metan

Bankkonto

Recommended Posts

Umiddelbart nej men hvis i har fælles bankkonto kunne hun måske være heldig at få noget afvide om det ved at gå i banken og snakke med dem. Men over telefonen ville hun ikke få noget ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For så vidt angår fælles konti, så vil hun kunne gå på jeres netbank og se status da hun jo også er medejer af kontoen. Hvis det er din personlige konto, så kan hun normalt ikke se den på netbank og jeg tvivler på at banken kan eller vill udlevere oplysninger uden dit tilsagn. På den anden side ville det jo potentielt ikke være ret overbevisende om din eventuelle uskyld, hvis du ikke vil vise hende kontoudskrifter.

mvh Dr X

Redigeret af Dr X
Mgl ord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min egen konto, vi har ingen fælles konto. Dog samme bank og vi er gift. Hun ringede i banken vedrørende noget skat. Og der informerede banken hende om at der fra min konto er pbs på et expresbank lån

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg går ud fra siden det kommer op på eroguide, at det du i virkeligheden er urolig for er at hun kan se beviser for udgifter til glædespiger og ikke et eller andet ekspreslån.

Selv sørger jeg for aldrig at trække store beløb på min konto, der ikke kan forklares. i stedet hæver jeg en smule over beløbet hver eneste gang jeg handler, hvilket er meget sværere at spore, og lægger de ekstra penge i en særlig lomme i min pung. Efter at jeg har gjort det en ca 7-10 gange er der tilstrækkeligt til et GP-besøg.

Hvis man er gift og med børn er paranoia din ven i denne her sammenhæng.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Metan skrev, for 2 timer siden:

Læs hvad jeg skriver, må banken fortælle det.

Nej, det må de ikke.
Det sker dog alligevel ret tit efter hvad jeg har hørt fra andre.

Selv har jeg testet med at spørge et par venner, som jeg bad om at henholdsvis gå ned i banken og ringe til dem og spørge ind til transaktioner på min konto.
Begge gange fik de oplyst det de ville inkl. mit fulde navn og adresse.

Mit forslag til dig vil være at gå ned i banken og bede dem om at skrive en note til din konto, at du IKKE vil have at andre får oplyst noget om din konto.
Og tag gerne en snak med bankdirektøren også, så han/hun er obs på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 1 minut siden:

Nej, det må de ikke.
Det sker dog alligevel ret tit efter hvad jeg har hørt fra andre.

Selv har jeg testet med at spørge et par venner, som jeg bad om at henholdsvis gå ned i banken og ringe til dem og spørge ind til transaktioner på min konto.
Begge gange fik de oplyst det de ville inkl. mit fulde navn og adresse.

Mit forslag til dig vil være at gå ned i banken og bede dem om at skrive en note til din konto, at du IKKE vil have at andre får oplyst noget om din konto.
Og tag gerne en snak med bankdirektøren også, så han/hun er obs på det.

hvis han gør det nu - så ved hun jo der er noget galt..... vi piger har næse for den slags :) 

Jeg har aldrig oplevet en bank der ikke udleverer what ever jeg har bedt om at få at vide... så selv om de ikke må - så gør de det. Og kan man oplyse ægtefælles personnummer - så er den bombesikker... så får man det at vide man vil have :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 3 minutter siden:

hvis han gør det nu - så ved hun jo der er noget galt..... vi piger har næse for den slags :) 

Jeg har aldrig oplevet en bank der ikke udleverer what ever jeg har bedt om at få at vide... så selv om de ikke må - så gør de det. Og kan man oplyse ægtefælles personnummer - så er den bombesikker... så får man det at vide man vil have :)

Så er løsningen en offshore bankkonto :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 6 timer siden:

Må også lidt dumt at køre den slags over fælles konto?

Og unfair for hende?

Skvat

Læs dog hvad manden skriver, dit SKVAT - at det er hans egen konto.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 53 minutter siden:

hvis han gør det nu - så ved hun jo der er noget galt..... vi piger har næse for den slags :) 

Jeg har aldrig oplevet en bank der ikke udleverer what ever jeg har bedt om at få at vide... så selv om de ikke må - så gør de det. Og kan man oplyse ægtefælles personnummer - så er den bombesikker... så får man det at vide man vil have :)

Ja, oftest så kender bank m/kén jo begge parter i et ægteskab, og selv om ægteparret har hver deres konto, og hvis der ligger og fifler penge frem og tilbage på div konti ægteparret imellem, så mener bank m/kén nok ikke at der er nogle hemmeligheder ægteparret imellem, så på den måde mener man nok fra bankens side at der ikke er så meget forgjort i at "lække" oplysninger om den andens transaktioner:?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa jeg syntes du har malet dig op i et hjørne, dels er det en ærgelig fejl at hæve større beløb som man i fællesskabet (ægteskabet) ikke kan berettige, jeg er sikker på at sexkøb ikke er accepteret i de fleste ægteskaber, kvinder er lidt sarte på det punkt)

Hvis din kone begynder at spørge ind til den del af økonomien du har "manipuleret med" og du ikke vil svare, så er der "moste ugler" hvis du kommer med en forklaring hub kan gennemskue, så er der igen ugler.

Banken burde have meddelt din kone at de iflg.gældene regler procedurer ikke kan/må oplyse om dine kontrolorganer.

Nu er skaden sket, og jeg håber du klarer den, fremover bør du når du bruger dit dankort hæver over beløb du køber for, ind i mellem købe noget du returnerer og får kontanter, lad konen se det du kar købet, værktøj o.s.v., returner det fordi du afliver ikke har behov.

Hvis det er opdaget at du har købt sex så må du stå ved det, og tage de konsekvenser det får, ikke alle bliver skilt, men manglet får talt sammen om det middelmådige sexliv ægteskabet har båret præg af i flere år, og har fået rettet op på sexlivet, og dermed slut med at købe sig til den sex man(d) ønsker, uanset hvad der sker held og lykke, alt godt herfra

 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...