Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger en ung pige (ca. 18-20 år) med flot ung figur+ansigt - jo mere amatør jo bedre!

Jeg har igennem langt tid været på Sugardaters, men der er godt nok langt imellem nogen der er interesseret i noget og som er seriøse - langt de fleste ser slet ikke ens besked og langt de fleste af dem der ser min besked giver så ikke noget svar og rigtig mange af dem som så svarer tilbage, svarer så aldrig tilbage på efterflg. besked eller sletter deres profil igen!

Jeg er 31 år, 178 cm. høj og vejer knap 100 kg. så det er forståeligt at det er afskrækkende for nogen.

Kan nogen anbefale en eller flere som opfylder mine ønsker, skriv meget gerne brugernavn her eller i en privat besked direkte til mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget svært. De piger du søger er ekstremt eftertragtede. De får så mange mails, du tror det er løgn. Du vil nok heller ikke nå at svare alle, hvis du havde 500 mails til at ligge. Det vil sige, hvis du vil have chancen med en pige, så skal du skrive, når hun er online- ellers ryger den bare ned i bunken. Du skal også skrive noget mere end "skal vi kneppe" mails og så skal du nok også være villig til at betale en del... Mange af dem får tilbudt absurde penge for alt muligt. Jeg kender en tidligere SB ret godt, hun fik mange tilbud på +5000kr for en 1 time- og hun er bare en ganske alm piger i slut 20'erne. 

Men det kan lade sig gøre, at finde en sød pige, som bare gerne vil prøve det til normale menneskepenge. Når man finder en så er det helt perfekt- men der er langt mellem snapsene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...