Hop til indhold
Doktor Sugardaddy

Mødom. .... hvad vil du give?

Recommended Posts

Jeg har for anden gang inden for et år fået tilbudt at tage en mødom. Denne gang er prisen dog en anelse høj. 

Jeg vil undlade at skrive hendes navn.  Det er næsten synd.  Hun er 18 år

"Men inden vi mødes skal du vide at jeg kun vil for mindst 4 mio. kr."

 

:-)   ;-)   :-DAnyone ????

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sendte et link til www.prick.dk eller noget. ..... Her havde en 22 årige model solgt sin mødom for 24 mio. 

Jeg skriver med hende på sugardaters! 

 

Men det er jo urealistisk !

 

Med mindre. ...... skal vi splejse ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 19 timer siden:

Er nok lidt for voldsomt for mit budget. 

Hvor har du fundet hende? 

Måske noget for Nille? Han plejer ikke at være bange for at fortælle, at han har penge :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, for 11 timer siden:

Hun sendte et link til www.prick.dk eller noget. ..... Her havde en 22 årige model solgt sin mødom for 24 mio. 

Jeg skriver med hende på sugardaters! 

 

Men det er jo urealistisk !

 

Med mindre. ...... skal vi splejse ? :-)

Er værd at overveje, så kan vi jo evt lave en sandwich og tage en dobbelt mødom :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Men inden vi mødes skal du vide at jeg kun vil for mindst 4 mio. kr."

Bare en eller anden M/K som keder sig og laver fis med folk som tidsfordriv... gætter jeg på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 13 timer siden:

Hvorfor vil I have en jomfru ? Der er billigere måde at gøre det på, meld jer ind i IS og dø, I bliver lovet 72 jomfruer :lol: hov der var en skrivefejl, det var 72 krukker honning :lol:

 

Hvem fanden vil have 72 jomfruer?

En eller to kan måske være meget sjovt, men tænk engang at skulle starte helt forfra hver gang. Og så gøre det 72 gange! Jeg bliver træt bare ved tanken...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Breastaddict skrev, for 7 minutter siden:

Hvem fanden vil have 72 jomfruer?

En eller to kan måske være meget sjovt, men tænk engang at skulle starte helt forfra hver gang. Og så gøre det 72 gange! Jeg bliver træt bare ved tanken...

Disse 72 jomfruer bliver automatisk jomfruer igen næste morgen, så det er forfra igen :lol: men disse 72 jomfruer er til deling blandt alle mænd, så træk et nummer :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

72 jomfruer.... Jo jo

 

MEN der står jo ingen steder at disse jomfruer er af hunkøn vel. Mit gæt er at der står 73 jomfruelige mænd og kigger skuffet på hinanden ;-)

Redigeret af Melkor1973

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Melkor1973 skrev, for 4 timer siden:

72 jomfruer.... Jo jo

 

MEN der står jo ingen steder at disse jomfruer er af hunkøn vel. Mit gæt er at der står 73 jomfruelige mænd og kigger skuffet på hinanden ;-)

Eller leger futtog ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melkor1973 skrev, for 7 timer siden:

72 jomfruer.... Jo jo

 

MEN der står jo ingen steder at disse jomfruer er af hunkøn vel. Mit gæt er at der står 73 jomfruelige mænd og kigger skuffet på hinanden ;-)

Hvad er galt i gaysex ? I det gamle Grækenland var den reneste form for elskov mellem mænd og mænd. Kvinder var kun nødvendig til reproduktion :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spøjs drejning tråden tog. 

 

Nå. ... men jeg skrev pænt til hende at det var urealistisk og om ikke hun skulle fokusere på at få en god oplevelse i stedet for! 

 

Hun svarede at den eneste måde at jeg kunne gøre hende våd,  var at hælde en spand vand ud over hende. ......:-)

Det fandme sjovt at date teenagere! ;-) Pyt med hende. 

Fandt en anden teenager og mødte hende lørdag. Knaldede hende på mit kontor.  Spurgte om hun ville med hjem.  Det ville hun gerne.  Knaldede igen og hun blev og sov.  Næste morgen spurgte jeg hvor mange penge hun ville have.  Hun svarede: "jeg vil bare have dig" og så knaldede vi igen !

Sugarbabes er sgu søde !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, den 31/3/2016 at 20:05:

Hvorfor vil I have en jomfru ? Der er billigere måde at gøre det på, meld jer ind i IS og dø, I bliver lovet 72 jomfruer :lol: hov der var en skrivefejl, det var 72 krukker honning :lol:

 

Og de jomfruer er naturligvis kvinder og ikke andre døde IS'er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
warmgun skrev, den 30. marts 2016 at 17:03:

Måske noget for Nille? Han plejer ikke at være bange for at fortælle, at han har penge :-D

Jeg savner nille - hvor er han? Det er mega lang tid siden han har været på.

et det nogen der har kontakt til ham?

anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...