Hop til indhold
Gråskæg

Pocajontas, København

Recommended Posts

Er der nogen der kan sige noget om Pocajontas: sugardaters.dk/show?alias=Pocajontas ? Hun ser ulamindelig dejlig ud i mine øjne (har også fået adgang til private billeder :eek:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mab 'får lov' at se hende et par timer, og hvis ikke man bider på, så er billederne væk; når man så spørger om hvorfor, ja, så har man jo ser dem og fini. 

 

Næppe en ideal sb

 

mwn så er der - jo - så mange andre ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, den 6/5/2016 at 21:51:

Mab 'får lov' at se hende et par timer, og hvis ikke man bider på, så er billederne væk; når man så spørger om hvorfor, ja, så har man jo ser dem...

Den oplevelse har jeg også haft. Jeg vidste faktisk ikke at jeg havde haft adgang, havde ikke spurgt, fordi jeg synes at hun virkede prof/som en glædespige, og prisen er den samme, og så er der andre jeg hellere vil se. Men da jeg så skiftede mening, så kunne jeg ikke få adgang igen. Dette, plus nogle andre forhold som jeg ikke vil nævne her, gør at jeg føler mig usikker på hvor afklaret hun er. Hun ser da godt ud og virker sød, men for mit vedkommende er hun flyttet til outsider-listen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

hun er måske lidt småprof men hun kan besøges privat hos hende - og jeg har fået hendes telefonnummer som kan spores på nettet til både adresse og facebookprofil. Så helt prof er hun ikke - du er sydamerikansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...