Hop til indhold

Pocajontas, København

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kan sige noget om Pocajontas: sugardaters.dk/show?alias=Pocajontas ? Hun ser ulamindelig dejlig ud i mine øjne (har også fået adgang til private billeder :eek:)

Skrevet

Hej, håber det lykkes for dig... havde en længere samtale med hende..hvorefter hun "blokkede" mig...

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Stadig ingen der har kendskab til hende? Hun er vist rimelig aktiv på sitet. Og ser da ret så lækker ud, ikke? :-P

Skrevet

User not found er hvad jeg får

• 3 weeks later...
Skrevet

Mab 'får lov' at se hende et par timer, og hvis ikke man bider på, så er billederne væk; når man så spørger om hvorfor, ja, så har man jo ser dem og fini. 

Næppe en ideal sb

mwn så er der - jo - så mange andre ...

• 1 year later...
Skrevet
Afklaretmand skrev, den 6/5/2016 at 21:51:

Mab 'får lov' at se hende et par timer, og hvis ikke man bider på, så er billederne væk; når man så spørger om hvorfor, ja, så har man jo ser dem...

Den oplevelse har jeg også haft. Jeg vidste faktisk ikke at jeg havde haft adgang, havde ikke spurgt, fordi jeg synes at hun virkede prof/som en glædespige, og prisen er den samme, og så er der andre jeg hellere vil se. Men da jeg så skiftede mening, så kunne jeg ikke få adgang igen. Dette, plus nogle andre forhold som jeg ikke vil nævne her, gør at jeg føler mig usikker på hvor afklaret hun er. Hun ser da godt ud og virker sød, men for mit vedkommende er hun flyttet til outsider-listen. 

• 2 months later...
Skrevet

hun er måske lidt småprof men hun kan besøges privat hos hende - og jeg har fået hendes telefonnummer som kan spores på nettet til både adresse og facebookprofil. Så helt prof er hun ikke - du er sydamerikansk

Skrevet

hun er allerede anmeldt her for nogen tid siden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.