Hop til indhold

En klub i Hannover

Featured Replies

Skrevet

Nogle der kender denne klub, og hvis ikke som kunne få lyst til at besøge den, for efterfølgende at skrive en beretning i forum?

Gerne også info, og vurdering fra nogle der har besøgt klubben.

Hvis jeg har forstået konceptet, så er det en lidt anderledes klub?

En slags kontaktbar, hvor både mændene og pigerne er gæster, men hvor pigerne freelance sælger sex i klubben.

Et for en umiddelbar betragtning synes jeg, tiltalende koncept?

Pigerne dropper ind, møder nogle mænd, der bruger penge i baren og lejer rummmene til sex med pigerne.

Samlet kan det løbe op, men selve sexen for god tid og ekstra ydelser kan købes til gunstige priser.

Tilsyneladende et koncept på en for pigerne meget uforpligtende, og udgiftfri præmis, hvor vi som mænd kan få os en budget oplevelse i klubben til en fornuftig penge.

Normalt er jeg mest til FKK klubber hvor pigerne er helt nøgne, men denne klubs billedgalleri af pigerne i egen påklædning, giver modsat dette kick af at gå i byen for at score - men hvor du altså ikke som ellers går hjem med en lang næse som 50 årig singlefyr :)

Hvad tror I, ved i noget - har jeg forstået det rigtigt hvilken slags klub denne klub er:

Erotik Club Casanova xl 
http://www.casanovaxl.de/index.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.