Hop til indhold
kaptajnvom

Tips til den tykke kaptajn?

Recommended Posts

OK here goes......... tid til at være ekstra ærlig omkring mig selv - for jeg tænker det vil være godt med lidt gode råd fra andre, der måske har samme problem, og som ligesom har været seksuelt aktive med det :)
For nogle år siden blev jeg syg. Gik ned i dørken med en langvarig infektion i kroppen. Ikke kønssygdomme overhovedet, men en stafylikok infektion, der var hårdnakket at komme af med - så ikke noget der på nogen måde smitte eller stadig er i kroppen!

Det varede nogle år før jeg var ovre det og det ER jeg så også kommet for nogle år siden.
Problemet var/er at jeg i de år jeg var syg tog meget på - ca 40 kg. Var ellers kommet i mål med et vægttab inden der, så jeg var tæt på meget fint godkendt vægt. Inden da var mine evner og formåender med ssex slet ikke et issue eller noget jeg tænkte over overhovedet, og var også i et fast forhold før jeg blev syg.

Og nu er udfordringen så - for at sige det rent ud - at jeg ikke har haft rigtig sex siden FØR jeg blev syg og tog på!
Og nu synes jeg helt seriøst, at maven bare er i vejen for at jeg kan SE min pik ordentligt - kan godt onanere, og NÅ min pik, men ikke rigtigt SE den.......... så jeg frygter/tænker.... kan jeg overhovedet gennemføre sex med en kvinde, hvor jeg er INDE i hende? De par oplevelser jeg har haft med GP'ere nu (2 gange, hvoraf den ene var FANTASTISK, men kun fransk med afslutning) har jo ikke været en succes med hensyn til at være inde i kvinden. Den første var jeg slet ikke inde i, for det hele gav masser af mening med kun 69'er og fransk til mig - hun var virkelig dejlig, sød og alt var fint

Men nu vil jeg altså gerne snart have "rigtig sex" og har tænkt mig, at det gerne skal være i den kommende uge, når der kommer penge på kontoen :)

Så nu spørger jeg her - jer, der måtte læse med hvor maven også er i vejen af helvede til:

Kan i anbefale nogle gode stillinger og metoder osv, hvor man kan gennemføre at have sex med kvinden, hvor man er INDE i hende?
Jeg tænker selv på bl.a. doggy, men da jeg jo ærligt ikke vil kunne se hvor fanden dilleren skal IND henne fordi maven er i vejen, så får jeg brug for hendes hjælp med at dirigere den ind. Det tror jeg så også hun gerne gør :)

Det med at ride har jo ikke været et hit for mig endnu, men jeg tror bestemt jeg bare har været uheldig med de par stykker der har været oven på mig... :) 
Mistænker at hende jeg har i kikkerten til en aftale i næste uge vil være sød og hjælpsom der. Har allerede sms'et med hende om mit vægtproblem og det svarer hun at jeg overhovedet ikke skal tænke på, for det er ikke et problem, skriver hun :) . Har selvfølgelig tænkt mig at være åben og ærlig overfor kvinden når jeg møder hende...... så det behøver jeg ikke råd om.
Det er omkring stillinger og positioner jeg gerne vil høre hvad i andre med store maver gør?
Men tips og tricks modtages gerne fra Jer andre :)
For jeg vil så gerne at det bliver en "ÆGTE oplevelse" med min næste "tur på søen" :) 

UNDSKYLD MIN USIKKERHED!!!

PS: Har STOR glæde af det her forum. Der er virkelig meget god læsning og input fra både brugerne og nogle af GP'erne :)

Tak for det :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaptajnvom skrev, for 6 timer siden:

Det er omkring stillinger og positioner jeg gerne vil høre hvad i andre med store maver gør?

Nu har jeg ikke selv en stor mave, men det kan være en fordel om kvinden ligger ned og man selv er stående eller på knæ - kræver blot et bord eller en seng, sofa, elskovsgynge mm. i passende højde. Stillingen har også den fordel at man ikke så nemt/hurtigt bliver træt i ryggen, som bl.a. overvægtige også kan have problemer med.

Enkelte steder har de elskovsgynger, der kan indstilles i højden og på forskellig vis, men jeg synes ligesom det er for løst fordi gyngen jo giver efter.

Spise- og køkkenbordet skal være, når det er spontant og kvinden er så liderlig at hun ikke engang tager tøjet af, men bare krænger trusserne lidt til side :)

Sofaen og evt. en pude/hynde til knæene og en til bag kvindens ryg er nok min favorit, da man så kan have bedre øjen- og kyssekontakt med kvinden og man nemt kan variere sine stød og holde ud i laaaang tid - men de tilpas lave sofaer m. løse hynder, der var populære i 70 - 80erne er efterhånden sjældne og kan ikke engang opdrives i genbrugsen - evt. må du igang med motorsaven ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du overvejet at gå til en bandagist og købe et mavebælte?  De kan i nogle tilfælde omfordele fedtmaven, så man kan se sin broder.

Men ellers er stillingen hvor kvinden ligge på ryggen med en hård pude under ballerne og benene tvunget ud til siden og opad, så skedeindgangen bliver eleveret, så er den stilling faktisk rigtig god.

God fornøjelse!

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... jeg havde engang et fast forhold, hvor min kæreste havde en ordentlig vom og ikke verdens længste pik...

... for os virkede det fint med en ridetur... også hvis jeg vendte mig om, så jeg red ham imens han så min frække popo bevæge sig...

... og ellers hvis vi stod ved et sofabord og jeg bøjede mig laaaaaangt fremover og så tog han mig bagfra og tog et ret godt tag i mine hofter...

... og så hjælper det jo altid at begge parter er max tændt og at jeg var pænt våd, når han trængte ind i mig... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nanna Copenhagen skrev, for 7 timer siden:

Vil ikke citere dig,

Jeg fjernede så Gerogs kommentar, hohum!

Det var nemlig afsporing.

 

Int

Redigeret af Internalizer
redigeret Nannas citat, efter det er fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kaptajn, 

Jeg er også i den kraftigere ende af spektret uden at jeg dog kan bedømme om jeg er mere eller mindre kraftig end du er.  Jeg er enig at doggy kræver samarbejde, men så kan det nu godt lykkes, evt. med dig stående på gulvet og GP knælende på sengen afhængigt af benlængder m.v. Ellers foretrækker jeg enten at hun sidder ovenpå og det lykkes som reglen fint, hvis GP er med på det. Jeg har kun en gang haft en GP der syntes hun skulle sprede ben for meget for at kunne nå. Jeg tror nu ikke at det var et reelt fysisk problem, mere viljen til at medvirke manglede. Jeg bruge også en alternativ position hvor man ligger ved siden af hinanden i en vinkel på næsten 90 grader, har også den fordel at man kan stimulere hendes clitoris og anus med hænderne samtidigt. Den er lidt svær at beskrive, men hvis jeg finder et billede kan jeg evt lægge ind.

mvh Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...