just4lovr 45 Skrevet 27. Marts, 2016 var forbi Tiffany forleden. Fotoet i anoncen er af hende. hendes krop er sprød og lækker. Og det blev til en dejlig gang sex kan klart anbefale hende glad og smilende gik glad der fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 27. Marts, 2016 Din korte anmeldelse ville havde mere værdi, var der et link med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just4lovr 45 Skrevet 27. Marts, 2016 du har ret det glemte jeg hendes annonce var i eb men den er væk nu ved ikke om hun annoncer andre steder men hun holder til tæt på sygehuset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 27. Marts, 2016 just4lovr skrev, for 1 minut siden: du har ret det glemte jeg hendes annonce var i eb men den er væk nu ved ikke om hun annoncer andre steder men hun holder til tæt på sygehuset Nørrebrogade?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just4lovr 45 Skrevet 27. Marts, 2016 jep Nørrebrogade 2 piger på stedet åben døgnet rundt den anden på adressen er Sara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
getrekt 0 Skrevet 29. Marts, 2016 besøgte tiffany i dag. Blev ikke skuffet. Hjulpet mig miste min stress og var meget morsomt og nem at tale med. Vil anbefale! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrækkeMand Skrevet 30. Marts, 2016 Giver hun superfransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 30. Marts, 2016 Ja hun giver superfransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HornyFyr25 Skrevet 5. April, 2016 Hvad er priserne på stedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg