Hop til indhold
denunge

Pclub skuffelse

Recommended Posts

Var en smut i Flensborg idag, og valgte så at køre forbi Pclub. 

Nemt at finde og dejlig diskret parkering omme bagved. 

Ringede på døren og der blev åbnet. 

Ville gerne lige se udvalget inden at jeg besluttede mig mht om jeg skulle vælge en eller flere eller gå i baren. 

Pigerne kommer ud en efter en og da pige nummer 5 så sagde at nu var der ikke flere, blev jeg godt nok halvskuffet. Havde ellers hørt at der var mere end 10 på arbejde hver dag men måske de holdt påskeferie...? Ingen af dem virkede specielt oplagte på trods af at det var allerførst på arbejdsdagen. Ingen smil eller flirt. Alle påklædt i mindst undertøj men de fleste i mindst 1 ekstra lag.

Nå men der var en tysker ved navn Kim som var ung og smuk med pænt gode bryster, sort hår i en hestehale. Hende hoppede jeg på. Op på værelset til en 20 minutters quickie. 50 EUR som det nu koster og skulle lige være sikker på om BJ var med eller uden Kondom. Det var med - hun ydede ikke noget uden så det passede mig rigtig fint. 

Så startede der ellers 5 minutters maskin blowjob hvorefter både Kondom og hende selv fik et ordentligt skud glidecreme. Indtil da havde hun stadig undertøj på - indtil jeg spurgte om jeg ikke måtte se hendes bryster. De blev så

lige vippet ud men bh blev ikke afmonteret. 

Det var så også ret nødvendigt med glidecreme for hold da kæft hun var stram!

Efter noget tid kom vi til afslutningen. Hun aftørede pænt og så kunne jeg lige tørre efter og selv smide den ud i skraldespanden - som på trods af ar det var først på dagen allerede var totalt overfyldt...ikke just lækkert og tydede ikke just på oprydning. 

Og så var jeg ude af døren igen. 

Kommer jeg tilbage? Ja det gør jeg nok for at se om udvalget og deres motivation er bedre en anden dag. For det var trods alt billigt med 50 EUR for blow og sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 44 minutter siden:

Var en smut i Flensborg idag, og valgte så at køre forbi Pclub. 

Nemt at finde og dejlig diskret parkering omme bagved. 

Ringede på døren og der blev åbnet. 

Ville gerne lige se udvalget inden at jeg besluttede mig mht om jeg skulle vælge en eller flere eller gå i baren. 

Pigerne kommer ud en efter en og da pige nummer 5 så sagde at nu var der ikke flere, blev jeg godt nok halvskuffet. Havde ellers hørt at der var mere end 10 på arbejde hver dag men måske de holdt påskeferie...? Ingen af dem virkede specielt oplagte på trods af at det var allerførst på arbejdsdagen. Ingen smil eller flirt. Alle påklædt i mindst undertøj men de fleste i mindst 1 ekstra lag.

Nå men der var en tysker ved navn Kim som var ung og smuk med pænt gode bryster, sort hår i en hestehale. Hende hoppede jeg på. Op på værelset til en 20 minutters quickie. 50 EUR som det nu koster og skulle lige være sikker på om BJ var med eller uden Kondom. Det var med - hun ydede ikke noget uden så det passede mig rigtig fint. 

Så startede der ellers 5 minutters maskin blowjob hvorefter både Kondom og hende selv fik et ordentligt skud glidecreme. Indtil da havde hun stadig undertøj på - indtil jeg spurgte om jeg ikke måtte se hendes bryster. De blev så

lige vippet ud men bh blev ikke afmonteret. 

Det var så også ret nødvendigt med glidecreme for hold da kæft hun var stram!

Efter noget tid kom vi til afslutningen. Hun aftørede pænt og så kunne jeg lige tørre efter og selv smide den ud i skraldespanden - som på trods af ar det var først på dagen allerede var totalt overfyldt...ikke just lækkert og tydede ikke just på oprydning. 

Og så var jeg ude af døren igen. 

Kommer jeg tilbage? Ja det gør jeg nok for at se om udvalget og deres motivation er bedre en anden dag. For det var trods alt billigt med 50 EUR for blow og sex. 

Det er ikke spor billigt, prøv i stedet en af pigerne i Engelsburg

Del dette indlæg


Link til indlæg
KasperGV skrev, 1 time siden:

Det er ikke spor billigt, prøv i stedet en af pigerne i Engelsburg

Hvordan er priserne ved Engelsburg ?

Har kigget deres hjemmeside og der er da et par nydelige modeller imellem, men kan ikke finde priser på siden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan du vist ikke på nogen tyske websites overhovedet. Jeg plejer at betale 30 Euro for et kvarter, 50 for en halv time og 80 for en hel. Og det inkluderer dansk, fransk, gensidig, ofte også sorte kys til hende og andre småtterier, afhængig af hvilken pige det er. Men jeg har også oplevet et par piger, som forlangte meget mere - og så er jeg gået igen for udbuddet i Flensborg er meget stort. Feldstrasse 18 har jeg ikke gode erfaringer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gav den et skud mere for nyligt, og lidt med samme resultat. 

Kom til klubben midt på dagen. Blev lukket ind og bad om fremvisning. Der kom så kun 3 piger ud - en tysker, en asiat og en fra Østeuropa. De råbte efter flere, men hørte at de snakkede intern om at de havde svaret tilbage at de ikke gad komme ned... Hmm....

 

Nå jeg valgte hende tyskeren som hed Lisa (tror jeg det var). En blond pige i starten af tyverne med ret store silicone kasser og en masse tatoveringer. Blev tilbudt bad og gik så på værelset og lavede aftale om det der skulle ske. 

Ikke ligefrem det mest ophidsende jeg har prøvet - men pigen var sød og ville gerne alm small talk. Men det gav da resultatet som det skulle. 

Men hold kæft de er godt nok ikke ret motiverede. Ingen smil eller flirt eller noget som helst - total kold. Og at de så ikke gider komme til fremvisning... Tjae...

Så tror nok bare at det er det som man skal forvente lige pt på Pclub

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 7 timer siden:

Så tror nok bare at det er det som man skal forvente lige pt på Pclub

Vil anbefale dig næste gang at sætte mere tid og penge af. Start med at tage et grundigt bad, badekåbe på og sæt dig ind i baren og hyg dig, se pigerne lidt mere an og bemærk hvilke piger der er aktive - både mht. at være på Zimmer men også mht. at servere for gæsterne og de som også spiller lidt op til dig - f.eks kan både Jessie, Roxy og Kamelia godt finde på at komme over og diskret rykke lidt i banditten og på anden vis gøre opmærksom på at de gerne vil have dig, så det er dem der vælger dig ;-) - og lad så være med at nøjes med kun 20 min - det tjener pigerne ikke ret meget på - sidst tog jeg 1½ time med Jessie incl. kys, da hun kysser ekstremt godt - og der blev kysset igennnem :-D - løb selvfølgelig lidt op, men absolut en af mine bedre FKK/GF6-oplevelser, hvor hun fortalte lidt mere om sig selv og var ved at nævne, om vi ville passe sammen - ku godt, men tror ikke, hun vil kunne udholde mig i længden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet var bare at klubben var totalt død - og ingen andre gæster. Måske også derfor at pigerne var totalt passive fordi at de kedede sig

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, 1 time siden:

Problemet var bare at klubben var totalt død - og ingen andre gæster. Måske også derfor at pigerne var totalt passive fordi at de kedede sig

Sådan har jeg også oplevet klubben adskillige gange og siddet der som ene hane i kurven med 10 piger, men så skal man jo bare nyde at man har frit slag mht. hvilken pige man vil vælge eller drømme om at tage dem alle sammen efter tur, som hvis det var flattrate :) - men jeg har flere gange valgt den pige, der er hurtigst til at komme ud og lukker op, da det må være hende, der er mest frisk ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej den unge

Har du samme tilgang til dit klub besøg, som hvis du besøger et traditionelt bordel ?

Du lægger vægt på at pigerne kommer til fremvisning, mens det at gå på klub, mere går ud på at man tager ophold, og så gør sig sine iagttagelser mens man cruiser lidt rundt, ser hvilket udvalg der er af piger, før man tager kontakt til dem, eller kommer i snak med dem.

Jeg vil foreslå at du prøver det, og simpelthen bruger den første times tid i klubben på at drikke en kop kaffe, eller et koldt glas, før du træffer beslutning om hvilke piger du vil kontakte under besøget.

Det kunne jo også være at det bløder pigerne mere op, at de ikke bliver valgt efter et line up, men efter en kop kaffe og en høflig indledning.

Som jeg ser det, så udgør et væsentligt parameter for et klub besøg, at man har god tid, og ikke har travlt med at forlade klubben igen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan er det nu en gang ikke nødvendigvis i små klubber Nille, og vi er dem der godt kan lide nogle af de små klubber.

Som for eksempel:

Luder Lounge

http://luder-lounge.de/index.php/ll-home.html

Vi var 3 der tog en for holdet, og der er dem der siden har været der igen.

Det irriterer mig at alle de klubber der ikke ligger indenfor top 10, af de  klubber som 90 % af dem der skriver om de klubber de besøger i Tyskland, dem skal du absolut nedgøre som entydigt ringe.

Det er ikke alle der synes at et besøg skal være en stor fest med høj musik og fuld spas, men som for hvem det som du kalder en kedelig og mat stemning, tværtom opfattes som en ro, de modsat dig sætter pris på.

Jeg har haft gode oplevelser i store og mindre klubber, og jeg er glad for hver eneste chance jeg har taget på ukendt grund, uanset om besøget var mindre vellykket.

Og jeg håber at en del der har læst om nye steder, som jeg og vi har besøgt, der ellers ingen opmærksomhed får, de har sat pris på beretninger herom.

Jeg gider ikke at forum her skal gøres til et sted, hvor vi har en Nilles liste over hvilke klubber som er de eneste rigtige valg for alle andre, men at vi også kan bidrage med horisont udvidende beretninger om klubber, der ellers ikke bliver skrevet om.

Hvis jeg havde råd, hvad jeg ikke har, så tog jeg gerne på en turne til 4 - 5 klubber, der endnu ikke er berettet om, og som de fleste ikke vil løbe risikoen med, men det bliver ikke til noget.

Men vil andre gøre det, så rejs gerne sammen med nogle herfra, det er den halve fornøjelse i sig selv, men hav nogle alternativer på hånden, hvis I skuffes, sådan at I kan drage videre til en af de kendte klubber.

Her vil jeg igen gerne fremhæve en af de mindre kendte klubber.

FKK Leipzig

http://www.fkk-leipzig.com/

Den besøger jeg gerne igen, og der er også interessante kulturelle oplevelse i Leipzig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse, jeg er efterhånden blevet for magelige til at prøve nye og usikre klubber, det er tiden for knap til, når jeg besøger FKK så vælger jeg de sikre klubber, hvor jeg efterhånden kender flere piger, som giver rigtig god service (fordi jeg har brugt mange timer/€€€). Ja du kan godt kalde mig for stamkunde.

Du er velkommen til at besøge nye klubber og skrive om dem.

Jeg kan ikke se hvorfor det er sjov at betale og spilde tiden på skuffelser=mindre klubber=få piger=kedelig stemning.

Jeg vil gerne missionere og oplyse folk især nye FKK-fans om de gode klubber, de skal ikke spilde deres tid og penge på halvårlige oplevelser og dårlig stemning.

F.eks. Jernsvinet er nærmest stamkunde hos P-club, han kender pigerne og får bedre service end os andre, som en sjældent gang kommer der.

Rejse du missionerer så meget for Mon Cherie, at mange er trætte af det...  Så kig ind ad før du kritiserer mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 42 minutter siden:

F.eks. Jernsvinet er nærmest stamkunde hos P-club, han kender pigerne og får bedre service end os andre, som en sjældent gang kommer der.

Jeg tror ikke jeg får bedre service på P-club end andre - det er vist mere et spørgsmål om at jeg vælger at komme der, når der er få kunder - pigerne på P-club har flere gange fortalt, at der ud på aftenen, især fredag/lørdag kan være stuvende fuldt - ligesom jeg oplevede det sidst på Fantasy: i løbet af eftermiddagen kan du få næsten alle de ture på rum du vil, med de piger du vil - men ud på aftenen ved 22 - 23 tiden vælter den ind med mænd og du kan ligesågodt pakke sydfrugterne og se at finde hjem.

Flere af pigerne på P-club har været der i flere år eller er vendt tilbage - og det gjorde de nok ikke, hvis indtjeningen ikke var tilfredsstillende ;-)

Godt nok er priserne hos pigerne på P-club højere end i Hamburg, men entreen er kun € 25,-, hvor den på de fleste FKK-klubber i Hamburg er ca. € 60,-, så skal man kun have et par enkelte ture - og mere formår eller har gennemsnitsmanden alligevel ikke tid til - så er der ligesom mere økonomi i at besøge P-clubben, fremfor at drage helt til Hamburg og bruge tid og ekstra udgifter til kørsel og evt. overnatning.

Ja OK, der kan være flere piger i de lidt større klubber, men jeg oplever altid at de har nye piger på "besøg" i P-clubben - før jul var der f.eks en Nissepige fra det ydre Mongoli og hvornår får man lige lejlighed til at knalde en nissepige - og så en med Mongolske aner :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Ja OK, der kan være flere piger i de lidt større klubber, men jeg oplever altid at de har nye piger på "besøg" i P-clubben - før jul var der f.eks en Nissepige fra det ydre Mongoli og hvornår får man lige lejlighed til at knalde en nissepige - og så en med Mongolske aner :)

Det er uden tvivl at pigerne hos Pclub lever af danske mænd, som ikke har tid eller mulighed for at køre længere sydpå, jeg har lige mødt en pige på Sharks som har arbejdet på Pclub, hun siger hun tjerner meget mere hos Sharks end hun gjorte hos Pclub, samt det er meget sjovere for hende at arbejde hos Sharks hvor der er gang i den, hun føler ikke tiden går langsomt som hos Pclub, fordi der ofte ikke er nok kunder og pigerne keder sig af h. til. Så det er forskelligt hvordan pigerne trives i klubberne.

Jeg kan godt lide at omgive med mange flotte piger, derfor er mindre klubber med få piger (mindre end 40) en kedelig klub for mig. Jeg har været i dette game i mange år og vil ikke gå ned på 'udstyr'/oplevelse :lol:

Lige som folk skriver om hvordan de trives i små og stille klubber, advokerer jeg for store og animerede klubber :D det er smag og behag samt afhængig af ens temperament. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 38 minutter siden:

Det er uden tvivl at pigerne hos Pclub lever af danske mænd, som ikke har tid eller mulighed for at køre længere sydpå,

Det var nu vist mest mænd der boede i Flensburg og omegn, der kom ud på aftenen, så for dem er det også for langt og for dyrt at køre til Hamburg - og så er det nok også sjovere at hænge ud med nogen man kender ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Det var nu vist mest mænd der boede i Flensburg og omegn, der kom ud på aftenen, så for dem er det også for langt og for dyrt at køre til Hamburg - og så er det nok også sjovere at hænge ud med nogen man kender ;-)

Ok så du siger at stamgæsterne er tyske ? Jeg troede tyskerne gik op i kvalitet, de har masse sexmuligheder at vælge i mellem :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 17 minutter siden:

Ok så du siger at stamgæsterne er tyske ? Jeg troede tyskerne gik op i kvalitet, de har masse sexmuligheder at vælge i mellem :P

Jeg siger ikke at stamgæsterne er tyske! Du kender jo selv klientellet i div. sexklubber og ved at en stor del er fremmedarbejdere - og hvis du kender pigerne inde i selve Flensburg, ved du også at der kan være nitter imellem mht. fotos og beskrivelser - så er det altså mere sikkert at køre i P-clubben, nyde en øl, få en aften til at gå og tid til at kigge pigerne ud - og så uefne er de altså heller ikke - nærmest et gennemsnit af hvad du kan finde i alle andre FKK-klubber.

De kan også køre til Kruså, men her er priserne højere end inde i Flensburg.

Så er der Eroscenter i Kiel, hvis man er til Laufhäusern - men jeg har utallige dårlige erfaringer med at det koster een pris i døren og når de så har fået pikken bare halvstiv, koster det pludselig ekstra bare at få dem til at smide BHen :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Jeg tror ikke jeg får bedre service på P-club end andre - det er vist mere et spørgsmål om at jeg vælger at komme der, når der er få kunder - pigerne på P-club har flere gange fortalt, at der ud på aftenen, især fredag/lørdag kan være stuvende fuldt - ligesom jeg oplevede det sidst på Fantasy: i løbet af eftermiddagen kan du få næsten alle de ture på rum du vil, med de piger du vil - men ud på aftenen ved 22 - 23 tiden vælter den ind med mænd og du kan ligesågodt pakke sydfrugterne og se at finde hjem.

Flere af pigerne på P-club har været der i flere år eller er vendt tilbage - og det gjorde de nok ikke, hvis indtjeningen ikke var tilfredsstillende ;-)

Godt nok er priserne hos pigerne på P-club højere end i Hamburg, men entreen er kun € 25,-, hvor den på de fleste FKK-klubber i Hamburg er ca. € 60,-, så skal man kun have et par enkelte ture - og mere formår eller har gennemsnitsmanden alligevel ikke tid til - så er der ligesom mere økonomi i at besøge P-clubben, fremfor at drage helt til Hamburg og bruge tid og ekstra udgifter til kørsel og evt. overnatning.

Ja OK, der kan være flere piger i de lidt større klubber, men jeg oplever altid at de har nye piger på "besøg" i P-clubben - før jul var der f.eks en Nissepige fra det ydre Mongoli og hvornår får man lige lejlighed til at knalde en nissepige - og så en med Mongolske aner :)

Rigtig som jernet skriver der er meget gang i den på p-club en fredag/lørdag aften men kommer man mandag kl 15.00 så er det stille, og pigerne sidder og slapper af oven på en hård weekend, men så kan pigerne tøes op til en god omgang sex, og selv om der måske kun er 5-6 piger der mandag eftermiddag så er de smukke og dejlige. Har man først været på rum med Jessi så er man sgu godt tømt, og der skal lige skylles efter med en flensburg pilsner inden den næste. Godt vi har p-clubben for os her i det Jydske den er hyggelig og et rent og pænt sted at komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...