Hop til indhold

Recommended Posts

Sammy skrev, for 9 minutter siden:

som i den grad udnytter uskyldiges kvinders økonomiske situation til at få styret deres egen seksuelle tilfredsstillelse. 

"Uskyldige kvinder?" Kom tilbage fra din tidsrejse til før 1870 og det moderne gennembrud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Du har misforstået noget grundlæggende - det er omvendt: Respekt kan fortabes, men bør være udgangspunktet, ellers er der noget galt med dit menneskesyn, herunder det på kvinder. Noget tyder på det sidste, men det er sikkert også selvrespekten, for du ærgrer dig vel over dit idiotiske valg ikke at sende hende hjem, selvom hun fra starten virkede frastødende på dig. Af samme grund har du ikke mistet min respekt endnu, men snarere vækket min medlidenhed.

Beklager mr. Bebop - din amatørpsykoanalyse hviler på et alt for spinkelt grundlag, og den kan jeg ikke bruge til noget.   Denne rubrik handler hverken om dit eller mit menneskesyn, men om min faktuelle besøgsrapport.  Lad mig minde dig om at dette forum handler om oplevelser med massøser/prostituerede, og ikke om skribenternes habitus.

Har du behov for at dyrke amatørpsykoanalyse kan du sikkert finde passende aftenskolekurser hos AOF. 

Øvrige kommentarer om menneskesyn kan du stikke op hvor solen aldrig skinner.

Og som jeg har skrevet til dig i en anden debat, er flueknepperi er forbudt, ligesom al anden dyresex.

Over and out. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, for 17 minutter siden:

Beklager mr. Bebop - din amatørpsykoanalyse

Åh, det kan jeg tage som en dobbeltfornærmelse - både at jeg skulle være amatør og at jeg skulle beskæftige mig med psykoanalyse. Selvom amatør jo oprindeligt var en hædersbevisning er jeg overbevist om, at du næppe ved det. Mao: Du er helt galt afmarcheret trods din avatar. Analysen har intet at gøre med psykoanalyse, men vi kan da godt kalde det banal psykodynamik. 

Default User skrev, for 19 minutter siden:

Denne rubrik handler hverken om dit eller mit menneskesyn, men om min faktuelle besøgsrapport.  

Enig, nu havde andre bare taget dit menneskesyn op, og så modsage du dig selv, hvilket jeg ikke ville lade stå ukommenteret.

Default User skrev, for 20 minutter siden:

Lad mig minde dig om at dette forum handler om oplevelser med massøser/prostituerede, og ikke om skribenternes habitus.

Din selvhøjtidelige skrivestil ("Lad mig minde dig om ...") understreger ellers meget godt min pointe. Hvis du i øvrigt finder det usmart med diskussion om dit menneskesyn, så kan du jo lade være med at udstille det.

Default User skrev, for 23 minutter siden:

Og som jeg har skrevet til dig i en anden debat, er flueknepperi er forbudt, ligesom al anden dyresex.

Og hvordan gik det med det? Siden jeg ikke har hørt om det, må jeg gå ud fra at du også dengang, hvor du i øvrigt også udstillede et meget nedladende syn på thaimassører generelt, mere havde behov for selvhævdelse end så meget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

"Uskyldige kvinder?" Kom tilbage fra din tidsrejse til før 1870 og det moderne gennembrud.

Du må være dybt naiv hvis du tror at nogle af de kvinder der "masserer" dig ville gøre det hvis de ikke havde brug for pengene. Og den lomme psykologiske analyse du kommer med er på et så tyndt grundlag, at jeg godt uden fare for at fornærme nogen kan kalde den amatøragtig.

Over and out...

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 32 minutter siden:

Du må være dybt naiv hvis du tror at nogle af de kvinder der "masserer" dig ville gøre det hvis de ikke havde brug for pengene.

Jeg har intet skrevet, der antyder det, så det er lidt gådefuldt, hvorfor du skriver sådan.

Sammy skrev, for 32 minutter siden:

Og den lomme psykologiske analyse du kommer med er på et så tyndt grundlag, at jeg godt uden fare for at fornærme nogen kan kalde den amatøragtig.

Det hedder "lommepsykologiske." Hvad gør dig mon i stand til at kalde "det1" "amatøragtig - du der ikke engang er i stand til at læse indenad, hvad jeg har skrevet?
Som amerikanerne siger: Start ikke en slåskamp, du ikke kan vinde.

1Hvad det faktisk er for en "psykologisk" eller "psykoanalytisk" analyse jeg skulle have lavet er i det hele taget tåget. Jeg skrev bare lidt common sense-gætterier: 

Bebop skrev, for 3 timer siden:

det er sikkert også selvrespekten, for du ærgrer dig vel over dit idiotiske valg ikke at sende hende hjem, selvom hun fra starten virkede frastødende på dig. .

Det er veletableret at det påvirker folks selvrespekt negativt, når de i kådhed gør noget, som de senere ærgrer sig grusomt over. Det er så velkendt, at det er en hyppigt anvendt og genkendelig figur i populærkulturen. Tænk fx på Homer Simpson:

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Åh, det kan jeg tage som en dobbeltfornærmelse - både at jeg skulle være amatør og at jeg skulle beskæftige mig med psykoanalyse. Selvom amatør jo oprindeligt var en hædersbevisning er jeg overbevist om, at du næppe ved det. Mao: Du er helt galt afmarcheret trods din avatar. Analysen har intet at gøre med psykoanalyse, men vi kan da godt kalde det banal psykodynamik. 

Enig, nu havde andre bare taget dit menneskesyn op, og så modsage du dig selv, hvilket jeg ikke ville lade stå ukommenteret.

Din selvhøjtidelige skrivestil ("Lad mig minde dig om ...") understreger ellers meget godt min pointe. Hvis du i øvrigt finder det usmart med diskussion om dit menneskesyn, så kan du jo lade være med at udstille det.

Og hvordan gik det med det? Siden jeg ikke har hørt om det, må jeg gå ud fra at du også dengang, hvor du i øvrigt også udstillede et meget nedladende syn på thaimassører generelt, mere havde behov for selvhævdelse end så meget andet.

Unge ven: Min forrige kommentar skulle have været min sidste. Men siden du fremturer ufortrødent får du lige et PS:

Du har nu bekræftet at du er en pedantisk kværulant udenfor pædagogisk rækkevidde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Default User skrev, for 3 minutter siden:

Unge ven: Min forrige kommentar skulle have været min sidste. Men siden du fremturer ufortrødent

Jeg fremturer ikke ufortrødent, jeg gav dig bare et godt råd: Hvis du ikke vil have folk kommenterer dit menneskesyn, så lad være med at udstille det. Det er vel ikke så svært, at forstå?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Default User jeg elsker den måde du beskriver dine oplevelser på og tag det ikke så tungt at følsomme og politiske korrekte mennesker ikke deler din mening........

Syntes at der skulle uddeles smiley ligesom på restauranter...........alle selvstændige må finde sig i at deres varer bliver bedømt og vejet, og hvis de ikke vil det må de lade være med at arbejde, og så få sig et job bag kassen i Aldi eller som smed

Del dette indlæg

Link til indlæg
EUwanker skrev, for 7 minutter siden:

Default User jeg elsker den måde du beskriver dine oplevelser på og tag det ikke så tungt at følsomme og politiske korrekte mennesker ikke deler din mening........

Mener du altså at følelsekolde anmeldelser af politiskt inkorrekte mennesker er hvad købesexverden har brug for? Eller måske politiskt inkorrekte anmeldelser af følelsekolde mennesker?

Skal jeg være ærlig, synes jeg at det følsommeste skriv i den her tråd, er selve TS. :? Der har du en mand hvis følelser er helt gået agurk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 2/4/2016 at 13:07:

Mener du altså at følelsekolde anmeldelser af politiskt inkorrekte mennesker er hvad købesexverden har brug for? Eller måske politiskt inkorrekte anmeldelser af følelsekolde mennesker?

Skal jeg være ærlig, synes jeg at det følsommeste skriv i den her tråd, er selve TS. :? Der har du en mand hvis følelser er helt gået agurk.

Jeg kan ikke se hvad jeg mener om debatten kommer dig ved, og hvis jeg har brug for din mening skal jeg nok spørge dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
EUwanker skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kan ikke se hvad jeg mener om debatten kommer dig ved, og hvis jeg har brug for din mening skal jeg nok spørge dig

Så du skriver ikke her for at det kommer andre ved? Hvorfor i det fald ikke bare sende PM til dem dine skriv kommer ved?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 2. apr. 2016 at 13:07:

Nu er det at være politisk korrekt altså ikke noget positivt!!!!!!

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 1 time siden:

You don't say :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sammy skrev, for 11 timer siden:

Betyder det noget at det er et lige antal udråbstegn? Udligner de ikke hinanden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 38 minutter siden:

Betyder det noget at det er et lige antal udråbstegn? Udligner de ikke hinanden?

ROFL_C13.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...