Hop til indhold
Mon-Cherie

Men´s night out er tilbage d.4 April ml.12-21

Recommended Posts

 

MEN`S NIGHT OUT HOLDER PÅSKEFERIE, MEN VI ER TILBAGE IGEN D. 4/4 FRA 12-21

BJERRINGBROVEJ 50 C - 2610 RØDOVRE. TLF 32 17 74 21 ( BESVARES KUN NÅR VI ER TIL STEDE )

 

ENTRE 100 KR OG MAN SKAL MINDST KØBE 1 YDELSE.

 

 

 

 

HER ER EN BESKRIVELSE AF, HVAD MEN`S NIGHT OUT GÅR UD PÅ:

 

DU KAN MØDE OP TIL FLERE PIGER DENNE AFTEN, DU VIL FÅ MULIGHED FOR AT VÆLGE 1 PIGE AT HYGGE DIG MED ELLER DU KAN VÆLGE FLERE AF PIGERNE TIL HYGGELIGT SAMVÆR - DU BESTEMMER.

 

DU BETALER 100 KR I ENTRE FØR DU MØDER PIGERNE, FOR DET BELØB BLIVER DER SERVERET LIDT AT DRIKKE KAFFE/THE VAND, SANDWICH OG FRUGT.

 

DU AFTALER SELV MED PIGEN/PIGERNE HVILKE YDELSER DU ØNSKER OG BETALER DEREFTER TIL PIGEN/PIGERNE. PRIS FOR EN HALV TIME ER 900 KR MED EN PIGE.

 

DET VIL VÆRE TILLADT AT BEVÆGE SIG RUNDT I HELE HUSET OG TALE MED ALLE PIGERNE, DOG ER DET EN BETINGELSE AT MAN KØBER MIN. EN YDELSE.

 

DER ER MULIGHED FOR AT FÅ UDLEVERET EN MORGENKÅBE OG VI HAR AFLÅSTE SKABE TIL DIT TØJ OG ANDRE EJENDELE.

 

PÅ GLÆDELIG GENSYN OG KNUS FRA PIGERNE I CLUB MON-CHERIE.

 

INGEN TILMELDING - KOM BARE DU... 

 


0_1455131285_mc5.jpg
 

0_1455131394_mc11.jpg

0_1455131481_mc15.jpg

0_1455131519_mc13.jpg

0_1455132535_hm.jpg

0_1455131332_mc3.jpg

0_1455131357_mc4.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Igen super initaitiv - jeg har et forbedringsforslag 

det er lidt surt man er "tvunget" til at købe en halv time med en pige - normalt kan man jo gå igen skulle den pige man har udset sig være optaget 

i Tyskland kan man også gå 

jeg tror det afholder en del fra at komme og helt ærligt hvad gør det at det sidder en og lurer i hjørnet :) set sjove ved denne type event er jo at der konmer nogle man kan have det sjovt med :) 

bare et forslag jeg kan desværre ikke den 4 april 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@anders Jensen

Jeg tror ikke at det holder, hvis ikke der er pligt til at købe en ydelse.

Det går an i Tyskland fordi at klubberne er så store, og entreen koster fra 50 - 80 + euro, samt at der er tradition for at gå på klub.

I Danmark er massageklinikker desværre plaget af mænd der misbruger telefon damerne til lir, så langt de kan slippe af sted med det, og det sker at mænd møder op bare for at se pigerne i døren til venterummet.

Med en entre på kun 100 kr til Club Mon Cherie, er jeg bange for at risikoen er for stor for at der kommer for mange af den slags mænd, og det er ødelæggende for pigernes lyst til at komme i klubben.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Spændende .. Skal helt klart overvejes, selvom jeg ikke er bosat i KBH-området mere .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Rejsenetvaerk skrev, for 1 time siden:

@anders Jensen

Jeg tror ikke at det holder, hvis ikke der er pligt til at købe en ydelse.

Det går an i Tyskland fordi at klubberne er så store, og entreen koster fra 50 - 80 + euro, samt at der er tradition for at gå på klub.

I Danmark er massageklinikker desværre plaget af mænd der misbruger telefon damerne til lir, så langt de kan slippe af sted med det, og det sker at mænd møder op bare for at se pigerne i døren til venterummet.

Med en entre på kun 100 kr til Club Mon Cherie, er jeg bange for at risikoen er for stor for at der kommer for mange af den slags mænd, og det er ødelæggende for pigernes lyst til at komme i klubben.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Måske har du ret men useriøse kan jo afvises?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis folk først har betalt 100 kr i entre, er det jo ikke til at vide om de vil købe en ydelse.

De kan bare sætte sig med en kop kaffe, se på piger og gå igen.

Det er der desværre nok nogle mænd der vil komme for, uden at de har tænkt sig at købe en ydelse.

Hvis klubben en dag får flere piger til flere gæster, og entreen er så høj at den afskrækker lurere fra at komme, så kan man måske droppe kravet om at alle skal købe en ydelse, men det er næppe klogt at gøre før det sker.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...