Hop til indhold
Lucash

Ledig butik/lokaler til seriøs og sød Thaipige

Recommended Posts

UPS!! Jeg ved ikke om jeg må dette - men jeg ville gerne hjælpe en seriøs og sød Thai, som ønsker at starte for sig selv. Jeg kan selvfølgelig ikke oplyse hvem det er - men blot sige, at det helst skal være i København eller Storkøbenhavn, mere ved jeg ikke - dog behøver det ikke være et stort sted.

Jeg har INGEN penge i hende - ud over dem som jeg har betalt på det pågældende sted - bare for, at der ikke er nogen forvirring. Jeg ønsker blot, at kunne hjælpe (hvis muligt) og hvis Moderator giver mig advarsel på dette - og eller sletter dette, så helt okay. Det var bare for at hjælpe!!

Hvis dette er okay, så send mig evt. en privat besked.

Fortsat rigtig god Påske derude :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Indtil for et års tid siden var der en thaiklinik på Finsensvej 59, st. th., 2000 Frederiksberg. Jeg tror, at lokalet står tomt nu, så det er måske en mulighed.

Redigeret af Thaitilmig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, 1 time siden:

En skam det skal være i Københavnsområdet - der er seriøs mangel på Thaiklinikker, med et twist, på Vestsjælland ;)

Og nærmere bestemt hvor på Vestsjælland er en god placering?

Kender også en der vil starte egen klinik, men altså - København er jo på på vej at drukne i thaiklinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra

Næstved og Ringsted er der jo nogle stykker. I Slagelse/Sorø så tæt på ingen som kan være. I Korsør mig bekendt ingen, udover en (god) privat-pige. I Holbæk er der 1-2 (samme adresse). I Kalundborg en "snask". Nordover ingen. Og østover er der i Hvalsø, og derefter Roskilde. Udover disse er der nogle få spredt seriøse, uden twist.

Så frit valg i hullerne!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Korsør er også en thai i den gamle Codan bygning tror jeg den heder og den hedder Korsør thai massage 

Holbæk ligger 3 stykker hvor de to ligger overfor hinanden på samme adresse i industri området og en ved havnen ( som er super syntes jeg )

Og syntes nu heller der mangler i midt og vest Sjælland de ligger jo alle steder :-D

God påske Rollo 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja ikke nemt at finde områder hvor der ikke er masser af Thaiklinikker.  Indre København tror jeg ikke er en god ide, men i udkanten af København måske.

Tænker lidt at nu Mangorn er lukket i Skovlunde og der i Ballerup kun eksistere Fasai er det faktisk et stort område kun med een klinik.  Ved godt man ikke skal længere end til Herlev så er der masser igen.  Den anden vej ud af Ballerup skal man helt til Stenløse. 

Har i øvrigt set at der åbner en Thai take away i Mangorns gamle lokaler, og jeg kan naturligvis endnu ikke garantere hvad for Thai take away man kan samle op :-D:-D  man kan jo kun drømme....   Måske jeg skal tage patent hurtigt på det koncept. At forestille sig man triller hen med bilen til en Thai take away - så sidder der 3-4 piger og man tager den som man synes er mest lækker med hjem.  Ikke noget dårligt koncept

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anacondaen skrev, for 8 timer siden:

Tja ikke nemt at finde områder hvor der ikke er masser af Thaiklinikker.  Indre København tror jeg ikke er en god ide, men i udkanten af København måske.

Tænker lidt at nu Mangorn er lukket i Skovlunde og der i Ballerup kun eksistere Fasai er det faktisk et stort område kun med een klinik.  Ved godt man ikke skal længere end til Herlev så er der masser igen.  Den anden vej ud af Ballerup skal man helt til Stenløse. 

Har i øvrigt set at der åbner en Thai take away i Mangorns gamle lokaler, og jeg kan naturligvis endnu ikke garantere hvad for Thai take away man kan samle op :-D:-D  man kan jo kun drømme....   Måske jeg skal tage patent hurtigt på det koncept. At forestille sig man triller hen med bilen til en Thai take away - så sidder der 3-4 piger og man tager den som man synes er mest lækker med hjem.  Ikke noget dårligt koncept

kanon tilbud :grin: husk også lidt thaimad til efter

godt koncept

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 22 timer siden:

Og nærmere bestemt hvor på Vestsjælland er en god placering?

Kender også en der vil starte egen klinik, men altså - København er jo på på vej at drukne i thaiklinikker.

Slagelse :D

De to i Næstved samt den i Kalundborg er efter min mening totalt spild af både tid og penge. Kedelige piger, massage og ekstra (af enhver type).
Thatwan i Ringsted kan være god - afhænger meget de tilstedeværende piger. De skifter meget. Den anden på Vibevej har jeg endnu ikke prøvet. 

Holbæk Thai er også god ;).

Fælles for Holbæk og Ringsted er desværre lang transporttid :( .

Den i Slagelse og Kiat i Kalundborg tilbyder overhovedet intet ekstra - det samme hører jeg også om de to i Korsør og den i Sorø. 

Derfor mener jeg, at der burde være god mulighed for en god forretning i Slagelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slagelse,  Kalundborg city , Korsør tilbyder alle ekstra hvis kemi er god og Kalundborg også fuld pakke 

Men nu var det jo heller ikke et spørgsmål om hvem der tilbyder hvad så undskyld jeg fik kørt det lidt på et sidespor ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
rollo 4700 skrev, for 50 minutter siden:

Slagelse,  Kalundborg city , Korsør tilbyder alle ekstra hvis kemi er god og Kalundborg også fuld pakke 

Men nu var det jo heller ikke et spørgsmål om hvem der tilbyder hvad så undskyld jeg fik kørt det lidt på et sidespor ;-)

Det var god info.

Er du sikker på Slagelse? - alle mine tricks med hyggesnak m.m. har ikke virket, og jeg har efterhånden været der en del gange.

Hvilken af de to i Korsør giver en hjælpende hånd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smede gade Slagelse tilbyder hj 

Korsør der ligger enthai butik ude ved motorvejen i den gammel Codan bygning hun er ikke køn men tilbyder både hj og bj og det er god massage 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thaitilmig skrev, den 22/3/2016 at 22:43:

Indtil for et års tid siden var der en thaiklinik på Finsensvej 59, st. th., 2000 Frederiksberg. Jeg tror, at lokalet står tomt nu, så det er måske en mulighed.

Tak for hjælpen...som er bragt videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrHardGuy skrev, den 24/3/2016 at 02:54:

Mener også Øresundsvej 104 på Amager står tomt. Om det kan lejes, ved jeg ikke ...

Takker også dig for hjælpen - den er videre givet..og iøvrigt har jeg også prøvet selv, at forklare hende, at jeg syntes der var MANGE om buddet i Stor- København - men det er nok det hun stadig er mest til.

Til den øvrige debat omkring dit og dat...som IKKE har nogen relevans til denne tråd, så stop det - det ikke er noget der hjælper denne sag. Jeg kender godt Slagelse, Sorø, Stenlille, Korsør og Kalundborg butikkerne.

Back to work...again.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...