Hop til indhold
major7

Nye unge Sara

Recommended Posts

Overvejer et besøg hos frække sag, kan ikke få link til annoncelight ind, men søg på sara der under københavn.

Nogle der har besøgt hende før? ved om billeder er ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hendes e-mail adr. indiker at hun normalt holder til i Århus. Har søgt efter anmeldelser i det jyske fora?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Jeg har skrevet til hende og fik svar , men undlod at skrive mere da hun begyndte at presse prisen yderligere i vejret. Dette grundet at hun sagde at "der var rift om hende". Så hun indbød til bud krig:( .

Betaler gerne mange penge for gode oplevelser og er stor fortaler for pigerne selv sætter egen pris. Men synes det virker mærkeligt ikke at ville tilbyde de priser man selv har sat på egen annonce:/

Så det holder ikke helt stik hendes pasus med " Jeg gør det her af lyst.... Bla bla bla". 

Så jeg takkede pænt nej tak til hvad jeg synes var et flabet forslag....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SaraK
Borntofly skrev, for 2 timer siden:

GorJeg har skrevet til hende og fik svar , men undlod at skrive mere da hun begyndte at presse prisen yderligere i vejret. Dette grundet at hun sagde at "der var rift om hende". Så hun indbød til bud krig:( .

Betaler gerne mange penge for gode oplevelser og er stor fortaler for pigerne selv sætter egen pris. Men synes det virker mærkeligt ikke at ville tilbyde de priser man selv har sat på egen annonce:/

Så det holder ikke helt stik hendes pasus med " Jeg gør det her af lyst.... Bla bla bla". 

Så jeg takkede pænt nej tak til hvad jeg synes var et flabet forslag....

Kære Borntofly,

Dejligt du vil komme med noget feedback omkring mig. Dårlig omtale er vel bedre end ingen omtale. Næste gang bedes du dog undlade at forvrænge sandheden. Det er ikke pænt at tale usandt om andre. 

Der var kæmpe efterspørgsel på min første tid, netop fordi jeg er helt ny - så den "budkrig", du henviser til, var på min FØRSTE tid - hvilket også står klart i vores korrespondance hele vejen igennem. Når så mange mænd insisterer på at være den aller første, hvordan vil du så mene, at den skal afgøres? Jeg beklager dybt, at du føler, det var flabet gjort. Jeg synes selv, det er helt fair at lade højeste bud få den første tid. Det er vel også sådan en jomfru bliver solgt - så vidt jeg husker. 

Btw, hvis ikke jeg gør det af lyst, så ved jeg skam ikke, hvorfor jeg sælger mig selv. Det er i hvert fald ikke grundet tvang. 

Jeg ville egentlig have skrevet en lidt mindre pæn besked tilbage til sådan en grov beskyldning, men jeg slog koldt vand i blodet og kom i tanke om, at vi begge to jo godt ved, hvordan det er foregået med "budkrigen" - og skulle det være glemt, så er vores korrespondance da stadig på email. Dernæst kunne jeg svare pænt tilbage på hvad, jeg synes er en flabet og usmagelig beskyldning. 

Fortsat god påske til dig. 

Knus SaraK (den nye) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
SaraK skrev, for 3 minutter siden:

Kære Borntofly,

Dejligt du vil komme med noget feedback omkring mig. Dårlig omtale er vel bedre end ingen omtale. Næste gang bedes du dog undlade at forvrænge sandheden. Det er ikke pænt at tale usandt om andre. 

Der var kæmpe efterspørgsel på min første tid, netop fordi jeg er helt ny - så den "budkrig", du henviser til, var på min FØRSTE tid - hvilket også står klart i vores korrespondance hele vejen igennem. Når så mange mænd insisterer på at være den aller første, hvordan vil du så mene, at den skal afgøres? Jeg beklager dybt, at du føler, det var flabet gjort. Jeg synes selv, det er helt fair at lade højeste bud få den første tid. Det er vel også sådan en jomfru bliver solgt - så vidt jeg husker. 

Btw, hvis ikke jeg gør det af lyst, så ved jeg skam ikke, hvorfor jeg sælger mig selv. Det er i hvert fald ikke grundet tvang. 

Jeg ville egentlig have skrevet en lidt mindre pæn besked tilbage til sådan en grov beskyldning, men jeg slog koldt vand i blodet og kom i tanke om, at vi begge to jo godt ved, hvordan det er foregået med "budkrigen" - og skulle det være glemt, så er vores korrespondance da stadig på email. Dernæst kunne jeg svare pænt tilbage på hvad, jeg synes er en flabet og usmagelig beskyldning. 

Fortsat god påske til dig. 

Knus SaraK (den nye) :) 

Kan man møde dig i Århus området sveske :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SaraK
jsp skrev, den Fri Mar 25 2016 at 00:06:

Kan man møde dig i Århus området sveske :grin:

Nu bor jeg hverken i Århus eller København, men du skal være velkommen til at sende en mail. Jeg er i Århus her i weekenden, og ellers vender jeg bestemt tilbage til København igen.. Når kalender og studie lige tillader :-) 

Så kan du også komme med noget feedback på, hvorvidt mine billeder er ægte eller ej ;-) 

Redigeret af SaraK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
SaraK skrev, Lige nu:

Nu bor jeg hverken i Århus eller København, men du skal være velkommen til at sende en mail til [email protected]. Jeg er i Århus her i weekenden, og ellers vender jeg bestemt tilbage til København igen.. Når kalender og studie lige tillader :-) 

Så kan du også komme med noget feedback på, hvorvidt mine billeder er ægte eller ej ;-) 

Har lige skrevet en mail, og jeg er ikke i Århus i weekenden, men ellers Iøvrigt.:grin: og jeg tror da dine billeder er ægte :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også hos Sarah i påsken. Dælme en lækker ungepigefrækkert, som skal besøges igen, når muligheden byder sig.

Billederne er af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SaraK skrev, den 2016-03-23 at 00:01:

Kære Borntofly,

Dejligt du vil komme med noget feedback omkring mig. Dårlig omtale er vel bedre end ingen omtale. Næste gang bedes du dog undlade at forvrænge sandheden. Det er ikke pænt at tale usandt om andre. 

Der var kæmpe efterspørgsel på min første tid, netop fordi jeg er helt ny - så den "budkrig", du henviser til, var på min FØRSTE tid - hvilket også står klart i vores korrespondance hele vejen igennem. Når så mange mænd insisterer på at være den aller første, hvordan vil du så mene, at den skal afgøres? Jeg beklager dybt, at du føler, det var flabet gjort. Jeg synes selv, det er helt fair at lade højeste bud få den første tid. Det er vel også sådan en jomfru bliver solgt - så vidt jeg husker. 

Btw, hvis ikke jeg gør det af lyst, så ved jeg skam ikke, hvorfor jeg sælger mig selv. Det er i hvert fald ikke grundet tvang. 

Jeg ville egentlig have skrevet en lidt mindre pæn besked tilbage til sådan en grov beskyldning, men jeg slog koldt vand i blodet og kom i tanke om, at vi begge to jo godt ved, hvordan det er foregået med "budkrigen" - og skulle det være glemt, så er vores korrespondance da stadig på email. Dernæst kunne jeg svare pænt tilbage på hvad, jeg synes er en flabet og usmagelig beskyldning. 

Fortsat god påske til dig. 

Knus SaraK (den nye) :) 

This is a typical example of how bad e-mailing is in relation to normal phonecalls. I guess a phonecall would have solved this in a minute, but I can understand B-fly's reaction since no one, except the girl, knows the actual situation and bids. Is it true or is it a trick??  I can also understand that Sara is utilising the situation, that's normal business routines when demand is higher than availability. But in some way I think Sara will gain more money in the long run if she sticks to standard booking routines e.g. the first one e-mailing gets the first appointment. If the demand still is too high after a couple of days/weeks, it's better to revise the pricelist :D 

Just my view of it ;) 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SaraK
Loppan skrev, den 6. apr. 2016 at 23:18:

R This is a typical example of how bad e-mailing is in relation to normal phonecalls. I guess a phonecall would have solved this in a minute, but I can understand B-fly's reaction since no one, except the girl, knows the actual situation and bids. Is it true or is it a trick??  I can also understand that Sara is utilising the situation, that's normal business routines when demand is higher than availability. But in some way I think Sara will gain more money in the long run if she sticks to standard booking routines e.g. the first one e-mailing gets the first appointment. If the demand still is too high after a couple of days/weeks, it's better to revise the pricelist :D 

Just my view of it ;) 

Loppan

Du har vist stadig ikke helt forstået situationen.. Det var min aller første tid i København, der blev budt på - og ikke noget der er sker ud over den episode, så no worries ;-) 

Tak for at give dit synspunkt til kende, og tak for rådet. Jeg tror dog alligevel, jeg selv har fint styr på min forretning, eftersom det blot er en hobby og ikke en levevej :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været en tur forbi Sara i hendes lejlighed i Aarhus, og jeg kan bestemt støtte op omkring, at hun er en virkeligt dejlig glædespige, som jeg forhåbenligt snart får fornøjelsen af at besøge igen.

Det er nemlig ved at være lidt over en måneds tid siden mit sidste besøg :(.

Men Sara er en virkeligt lækker tøs, som er virkeligt rar og nede på jorden, og hun fik mig igennem min første gang hos en glædespige exceptionelt godt, trods min nervøsitet!

 

Jeg ser frem til næste gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...