Hop til indhold
peterhansenx

Nogle der har erfaring med denne frue

Recommended Posts

Hej Peterhansenx,

Jeg har heller ikke besøgt hende endnu, da jeg (som mit nick siger) har en medical fetich og er begyndt at lege mere ekstremt - jeg går kraftigt og overvejer en session. Har talt med hende nogle gange - hun virker meget erfaren (udd. sygeplejerske). Måske der er noget om hende på SM porten.

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Medicalfetish skrev, for 18 minutter siden:

Hej Peterhansenx,

Jeg har heller ikke besøgt hende endnu, da jeg (som mit nick siger) har en medical fetich og er begyndt at lege mere ekstremt - jeg går kraftigt og overvejer en session. Har talt med hende nogle gange - hun virker meget erfaren (udd. sygeplejerske). Måske der er noget om hende på SM porten.

/MF

Til INFO.

På SM Porten er hun oprettet som bruger.  

På BDSM forum er hun ikke oprettet som bruger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende .....For 10-12  års tid siden, og da var hun formentlig omkring 50 år gammel,  og dermed må hun i dag være minimum 60 år . 

 

Dengang gennemførte hun en times seance uden at sige et eneste ord , selv om det er mange år siden, så husker jeg hende stadig, men absolut ikke for noget godt . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...