Hop til indhold

Nogle der har erfaring med denne frue

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Hej Peterhansenx,

Jeg har heller ikke besøgt hende endnu, da jeg (som mit nick siger) har en medical fetich og er begyndt at lege mere ekstremt - jeg går kraftigt og overvejer en session. Har talt med hende nogle gange - hun virker meget erfaren (udd. sygeplejerske). Måske der er noget om hende på SM porten.

/MF

Skrevet
Medicalfetish skrev, for 18 minutter siden:

Hej Peterhansenx,

Jeg har heller ikke besøgt hende endnu, da jeg (som mit nick siger) har en medical fetich og er begyndt at lege mere ekstremt - jeg går kraftigt og overvejer en session. Har talt med hende nogle gange - hun virker meget erfaren (udd. sygeplejerske). Måske der er noget om hende på SM porten.

/MF

Til INFO.

På SM Porten er hun oprettet som bruger.  

På BDSM forum er hun ikke oprettet som bruger.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende .....For 10-12  års tid siden, og da var hun formentlig omkring 50 år gammel,  og dermed må hun i dag være minimum 60 år . 

Dengang gennemførte hun en times seance uden at sige et eneste ord , selv om det er mange år siden, så husker jeg hende stadig, men absolut ikke for noget godt . 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.