Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Dina klinikmassage Glostrup

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Min krop havde sådan behov for god thaimassage og tømning - der er åbnet et nyt sted i Glostrup - desværre har de ikke hjemmeside - men en facebook side - Jeg fik en forrygende god massage - jeg kom ind blev pænt modtaget, vist ind i massagerummet, og til min glæde var det rigtige brikse med hulpude til hovedet, der var rent og pænt - jeg blev bedt om at tage tøj af og lægge mig på maven - jeg spurgte til penge og hun svarede 300 kroner hvis jeg ville have en time - så gik hun - jeg klædte mig af og lå og var klar - ind kom en gilf thai :) og massagen startede, efter 10  minutter kom der en ekstra massøse ung og køn så jeg senere - ind og de spurgte om jeg havde lyst til 2 ekstra hænder - Og det havde jeg - tiden gik fint med fin god hård massage og god stemning, tiden skred til min fordel - og lidt for seancen skulle stoppe gik Gilfthaimutter og jeg glædede mig til det klassiske spørgsmål, som så udeblev. - Jeg spurgte ikke efter det og damernes påklædning lagde heller ikke op til andet end massage, hvad også var det jeg fik, efter at have klædet mig på ville jeg betale - de krævede 300 kroner, jeg valgte at tælle det som 2 massøser a 300 så de fik altså 600 kroner og det var det værd.

Hvis man kommer efter anden massage end kropsmassage så skal man besøge et andet sted - men damm den massage var god.

BH

Alko 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

og jeg glædede mig til det klassiske spørgsmål, som så udeblev. - Jeg spurgte ikke efter det og damernes påklædning lagde heller ikke op til andet end massage

BH

Alko 

Frågan är fri och det är inget pinligt  (pinsamt) i att fråga....du kan bara få ett nej :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

Min krop havde sådan behov for god thaimassage og tømning - der er åbnet et nyt sted i Glostrup - desværre har de ikke hjemmeside - men en facebook side - Jeg fik en forrygende god massage - jeg kom ind blev pænt modtaget, vist ind i massagerummet, og til min glæde var det rigtige brikse med hulpude til hovedet, der var rent og pænt - jeg blev bedt om at tage tøj af og lægge mig på maven - jeg spurgte til penge og hun svarede 300 kroner hvis jeg ville have en time - så gik hun - jeg klædte mig af og lå og var klar - ind kom en gilf thai :) og massagen startede, efter 10  minutter kom der en ekstra massøse ung og køn så jeg senere - ind og de spurgte om jeg havde lyst til 2 ekstra hænder - Og det havde jeg - tiden gik fint med fin god hård massage og god stemning, tiden skred til min fordel - og lidt for seancen skulle stoppe gik Gilfthaimutter og jeg glædede mig til det klassiske spørgsmål, som så udeblev. - Jeg spurgte ikke efter det og damernes påklædning lagde heller ikke op til andet end massage, hvad også var det jeg fik, efter at have klædet mig på ville jeg betale - de krævede 300 kroner, jeg valgte at tælle det som 2 massøser a 300 så de fik altså 600 kroner og det var det værd.

Hvis man kommer efter anden massage end kropsmassage så skal man besøge et andet sted - men damm den massage var god.

BH

Alko 

Jeg ku da ha givet dig massage idag bare ikke Thai :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 time siden:

BH

Alko 

Har du et link dertil ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, for 11 timer siden:

BH

Alko 

Jeg har prøvet lidt det samme "setup" da jeg første gang frekventerede Tina og Ploy på det tidligere Exclusive Thai Massage på Grundtvigsvej på Frederiksberg. (Åh det vækker gode minder)

Første gang; MEGET lødig, og MEGET god massage, af en ganske pæn og almindeligt klædt pige. Ingen antydninger om mere, og ingen spørgsmål om mere fra hverken hende eller mig.

Anden gang; En gentagelse af DO

Tredie gang; begyndte hun, af egen drift og bearbejde min efterhånden MEGET stive og spændte manddom, mens jeg lå på maven, for fanden det var lækkert, og pludselig lænede hun sig HELT ned til mit øre og hviskede "Would you like som extended massage", og så fik jeg et af de bedste HJ jeg har fået ever!!. Til gengæld var der så heller ikke andet på "ekstra menuen" hos pigen, og helt fint med mig, men de efterfølgende 6-8 gange+, jeg besøgte stedet, var det en "naturlig" del af massagen, at jeg blev afsluttet med et HJ.

Min pointe er blot, at hvis man efterhånden bliver et "kendt ansigt" på stedet, så vil jeg mene at pigerne udøver en service der gør at man vender tilbage igen, og igen, og igen......

Man skal så også bare respektere, hvis pigerne siger nej til noget som helst andet end massage, og det lyder da også til at du, Alko, kunne finde på at komme igen, blot for massagens skyld:-)

Jeg må se at komme forbi Glostrup snarest, om ikke andet, så for den gode massage som du fik Alko:cool:

Stedet på Grundtvigsvej eksistere stadigt, men med en ganske anden dagsorden, efter adskellige ejerskift.

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg
stener skrev, for 14 timer siden:

Det lyder da som noget der skal afprøves :-P

dråben skrev, for 4 timer siden:

Min pointe er blot, at hvis man efterhånden bliver et "kendt ansigt" på stedet, så vil jeg mene at pigerne udøver en service der gør at man vender tilbage igen, og igen, og igen......

Og helt samme erfaring herfra - der kan sagtens ske MEGET mere, end det egentlige koncept...og ellers er det jo også aldeles helt OK!!

RESPEKT og ordentlig opførelse + vores fantastiske charme m.m. så sker der tit uventede ting. Her vil jeg dog godt nævne, at trods dette forum og dets brugere og hele ideen bag det, er det nok smartest, hvis man holder LAV  profil og respektere dette...selvom jeg sikkert for på "Hatten" over dette, men nogle ting, må vi holde for os selv (det tænker jeg så også at vi allerede gør) - ellers må jeg tage den :smile: alligevel.

God Påske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Lucash skrev, for 3 minutter siden:

.......... - der kan sagtens ske MEGET mere, end det egentlige koncept...og ellers er det jo også aldeles helt OK!!

................................ hvis man holder LAV  profil og respektere dette..............

SPOT ON!!!!!!!, og derudover kan jeg ikke være mere enig med dig;-)

God Påske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
OrganDonor skrev, for 3 minutter siden:

-OD

Åh ja, det forklarer nok en del, det er den gode massage der vægtes, og givetvis/formentlig er ekstra IKKE en option;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har været der en gang, for nylig, og det er et dejligt sted :-) Hyggelig atmosfære, pæne lokaler og en seriøs massage helt i top! 

Tak for tippet, Alkoholikeren :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil også lige komme med min anbefaling af dette sted.

Dejlig hård massage, der virkeligt løsner godt op.

Prisen er stadig 300 for 1 time, så kvalitet og pris er absolut i top....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...