Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg efterhånden set med herinde noget tid, men altid kørt på frihjul;) Så nu er det på tide med en anmeldelse :)

Har igennem længere tid prøvet at få en aftale i stand med Sofie :

https://annoncelight.dk/showad/204209

Ankom til en meget flot og lækker lejlighed . Her var stil over tingene.

Havde været spændt på om mål og det hele passer, da priserne jo er høje. Men blev meget glædeligt overrasket !:)

Den dejligste lille petite ungpige mødte mig i døren iført lækkert lingeri. Sød, smuk og smilende. Ingen tvivl om at hun nyder det her og får en til at føle sig velkommen.

Jeg havde bestilt en halv time.

Hurtigt af med tøjet og efter lidt lækkert kys og nus, gik Sofie igang med det franske. Og sikke en tur! Ligeså englene synger ;) Efter noget tid kom gummi på og Sofie om i en doggy. Ja, holdt desværre ikke så længe da hun havde en stram ungpige f....;)

Lidt small talk og så ellers mig ud i det kommende forår. Nu kan påsken bare komme an!;)

Det bliver bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
Deep T skrev, den 22. marts 2016 at 21:16:

Har også været der. Klart på min top-3. Giver enormt meget af sig selv og hun nyder sgu det hun laver.

Jeg må også stemme i og give mine varmeste anbefalinger af denne skønne unge pige:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden:

Indsæt gerne billeder, når I anmelder, så slipper vi for døde links.

Jeg har tænkt det samme, men vil det ikke være et brud på deres ophavsret til billederne, hvis vi lægger kopier herinde uden deres accept?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StudinenSofie

Kære allesammen, 

Jeg holder ferie i øjeblikket og jeg har ikke planer om at komme tilbage til København før slut Maj/først Juni. 

Glæder mig til at se jer snart.

Knus Sofie 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 1 time siden:

Jeg har tænkt det samme, men vil det ikke være et brud på deres ophavsret til billederne, hvis vi lægger kopier herinde uden deres accept?

Profiler der bruger falske billeder som ikke er deres egne, har ikke en skid krav på noget som helst erstatning. Mht. rettigheder, kan de forurettede jo bare bare anmelde og rejse en sag hvis de synes det er sjovt.

Man kan jo ikke klippe håret af en skaldet  klappe.gifklappe.gifklappe.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, for 3 timer siden:

Profiler der bruger falske billeder som ikke er deres egne, har ikke en skid krav på noget som helst erstatning.

God pointe. Det ville nok være væsentligt mere acceptabelt at have kopier af billeder herinde som er falske, og kan tjene som advarsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, den 5/5/2016 at 11:08:

Profiler der bruger falske billeder som ikke er deres egne, har ikke en skid krav på noget som helst erstatning. Mht. rettigheder, kan de forurettede jo bare bare anmelde og rejse en sag hvis de synes det er sjovt.

Man kan jo ikke klippe håret af en skaldet  klappe.gifklappe.gifklappe.gif

KnaldeBriks skrev, den 5/5/2016 at 14:24:

God pointe. Det ville nok være væsentligt mere acceptabelt at have kopier af billeder herinde som er falske, og kan tjene som advarsel.

Jeg tror i misser pointen omkring ophavsret. Når A bruger billeder af B er det Bs ophavsret der krænkes og det er B der har brug for beskyttelse. At sige, at det er ok at vise billeder af eksempelvis BigDick og KnaldeBriks, fordi Harrans profil er falsk savner al logik.

Ydermere: at sige, at dem der føler sig krænket kan bare lave anmeldelse viser en ligegyldighed overfor dem der har fået deres ophavsret krænket.

Hvis nogle distribuerede billeder af mig eller mine familiemedlemmer som en falsk profil har stjålet og folk så sagde til mig " du kan jo bare anmelde " eller " det er ok - profilen er jo falsk", ville jeg nok føle mig krænket.

Bare fordi at billeder er offentligt tilgængelige er det ikke mere frit at anvende dem i sammenhænge som i selv har lyst til. Heller ikke i sammenhænge som i selv synes er fornuftige eller som tjener et godt formål (som fx at advare mod falske profiler).

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

1. Ydermere: at sige, at dem der føler sig krænket kan bare lave anmeldelse viser en ligegyldighed overfor dem der har fået deres ophavsret krænket.

2. Bare fordi at billeder er offentligt tilgængelige er det ikke mere frit at anvende dem i sammenhænge som i selv har lyst til. Heller ikke i sammenhænge som i selv synes er fornuftige eller som tjener et godt formål (som fx at advare mod falske profiler).

1. Jamen hvis den enkelte føler sig krænket, så må vedk. jo gå den vej som de synes der skal regeres på så det stopper, sværere er det vel ikke.

2. Deri er vi ikke enige. Der henvises til svar 1.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, den 7/5/2016 at 09:43:

1. Jamen hvis den enkelte føler sig krænket, så må vedk. jo gå den vej som de synes der skal regeres på så det stopper, sværere er det vel ikke.

2. Deri er vi ikke enige. Der henvises til svar 1.

Du behøver såmænd ikke at være enig i, om du skal overholde loven.

Der gælder en almindelig regel i dansk ret: "Uenighed eller uvidenhed er ikke gyldig grund til at bryde loven". Men valget træffer du selv.

Lov og anstændighed tolkes meget frit af mange.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StudinenSofie

Hej allesammen,

til jer som tidligere har spurgt, så er jeg tilbage i København torsdag/fredag med min veninde Mille.

Annonce kommer onsdag :)

Knus Sofie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved, hvornår man igen kan træffe Sofie i Kbh.

Måske Sofie selv, hvis hun ser dette ;-)

Jeg vil MEGET  gerne ses med hende igen ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudinenSofie skrev, for 16 timer siden:

Jeg er til at finde på Østerbro imorgen :)

Hvor finder man din annonce?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne her kan også lige få et BUMP herfra

Hvis der er nogen der ved, om Sofie stadig er aktiv.

Besøgte hende flere gange år tilbage

Det var oplevelser i TOP 3 - over samtlige GP besøg gennem tiden for mit vedkommende :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...