rousseau 12 Skrevet 22. Marts, 2016 Hej alle. Selvom jeg ikke er den mest rejsende, så er her et par stykker, som jeg finder spændene og gerne vil besøge. Har i andre, så tilføj endelig. Knus. 1+2+3. Mount hua shan, kina. 4. Zhangye danxia, kina. 5+6. Island of dolls. mexico. 7+8. Podlodge. peru. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 23. Marts, 2016 (edited) Jeg synes der er mange spændende rejsemål, som jeg gerne vil opleve. Et af dem er bl.a. Syd Afrika, landets smukke natur og national parker. Men også New Zealand vil jeg gerne opleve, de flotte bjergområder og natur. Og så vil jeg også gerne opleve Grønland. Redigeret 23. Marts, 2016 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 23. Marts, 2016 Kina, Japan og Island vil jeg gerne anbefale. Som oplevelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4772 Skrevet 23. Marts, 2016 Min drøm er at opleve Australien,med dens skønne natur, dyreliv og store vidder. Flyveturen skal naturligvis være på business class. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg