Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Kan sgu ikke lade være med at smile...

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

…. over Courtisanernes ofte sjove prissætning

https://annoncelight.dk/showad/202845

30 min 1000 kr

45 min 1400 kr

60 min 2000 kr

Hvad dælen er ideen i det ? enten skulle det hedde 1000/1500/2000 eller 1000/1400/1800. Da mærkelig det kvarter fra 30 til 45 min kun koster 400 når kvarteret efterfølgende koster 600 :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Kan man ikke vende det lidt på hovedet også?

30 minutter med én udløsning = 1000 kr

Næste udløsning tager (i hvertfald for mig) lidt ekstra arbejde for at opnå, og kræver derfor større indsats fra kvinden, og derfor burde den vel i bund og grund være dyrere? Blot en tanke?

 

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 31 minutter siden:

Kan man ikke vende det lidt på hovedet også?

30 minutter med én udløsning = 1000 kr

Næste udløsning tager (i hvertfald for mig) lidt ekstra arbejde for at opnå, og kræver derfor større indsats fra kvinden, og derfor burde den vel i bund og grund være dyrere? Blot en tanke?

 

Antager man betaler for tiden og ikke antal udløsninger ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 43 minutter siden:

Kan man ikke vende det lidt på hovedet også?

30 minutter med én udløsning = 1000 kr

Næste udløsning tager (i hvertfald for mig) lidt ekstra arbejde for at opnå, og kræver derfor større indsats fra kvinden, og derfor burde den vel i bund og grund være dyrere? Blot en tanke?

 

Det virker da en smule mekanisk synes jeg. Hos mig må du komme alle de gange du vil min ven. Der er alt på tid med måde hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var engang på besøg hos en dame, hvor 1 time kostede noget mere end 2 gange 1/2 time. Kræmmeren i mig kunne ikke lade være med at spørge om jeg kunne få1 time til 2 gange 1/2 time pris. Det kunne jeg ikke og iøvrigt fortalte hun mig at hun ikke var særligt interesseret at sælge en time, så derfor var den prissat højt.

Så vidt jeg husker købte jeg 1/2 time. Husker ikke nærmere detaljer ud over det blev ikke til flere besøg.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 14 timer siden:

Var engang på besøg hos en dame, hvor 1 time kostede noget mere end 2 gange 1/2 time. Kræmmeren i mig kunne ikke lade være med at spørge om jeg kunne få1 time til 2 gange 1/2 time pris. Det kunne jeg ikke og iøvrigt fortalte hun mig at hun ikke var særligt interesseret at sælge en time, så derfor var den prissat højt.

Så vidt jeg husker købte jeg 1/2 time. Husker ikke nærmere detaljer ud over det blev ikke til flere besøg.

Skjold.

Måske kræmmeren skulle have spurgt efter køb af 2x ½time, fortryde købet, bede om en ½ time, og insistere på at få halvdelen af en times pris retur ...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...