Hop til indhold

Recommended Posts

Er lige kommet hjem efter et besøg hos Emma.

 

 Og wauw, havde godt læst hendes gode anmeldelser, men må sige det er i top 3 over mine GP oplevelser.

 

 Når men jeg havde lavet en aftale med hende efter jeg fik fri. Og var lidt skeptisk, man ved jo aldrig når de ikke er danske. Blev mødt af en sød, ung om smuk meget smuk pige.

 Hvad der skete imellem os, vil jeg lade blive imellem os, men har sjældent oplevet så god en GF, meget nærværd og øjenkontakt.:) virkeligt en indlevende pige.

eneste minus var, at jeg godt kunne mærke hun ikke lige var helt klar, fik ikke gjort hende ordentligt våd, og det er jo nok mit ansvar, men er bare lidt ærgerligt hvis man  kan mærke man ikke tænder pigen.

 Jeg skal helt sikkert besøge hende igen.'c det eneste er om jeg skal benytte muligheden for, en trekant med hendes lækre veninde.: 

 

 så drenge er et must hvis man har kvalitets sans, virkeligt sød pige og meget smuk, og en der kan sit håndværk.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pedersen86 skrev, for 42 minutter siden:

Er lige kommet hjem efter et besøg hos Emma.

 

 Og wauw, havde godt læst hendes gode anmeldelser, men må sige det er i top 3 over mine GP oplevelser.

 

 Når men jeg havde lavet en aftale med hende efter jeg fik fri. Og var lidt skeptisk, man ved jo aldrig når de ikke er danske. Blev mødt af en sød, ung om smuk meget smuk pige.

 Hvad der skete imellem os, vil jeg lade blive imellem os, men har sjældent oplevet så god en GF, meget nærværd og øjenkontakt.:) virkeligt en indlevende pige.

eneste minus var, at jeg godt kunne mærke hun ikke lige var helt klar, fik ikke gjort hende ordentligt våd, og det er jo nok mit ansvar, men er bare lidt ærgerligt hvis man  kan mærke man ikke tænder pigen.

 Jeg skal helt sikkert besøge hende igen.'c det eneste er om jeg skal benytte muligheden for, en trekant med hendes lækre veninde.: 

 

 så drenge er et must hvis man har kvalitets sans, virkeligt sød pige og meget smuk, og en der kan sit håndværk.:)

thank you my dear.you are welcome to have a nice experience with me and my girlfriend.she make me horny for sure :).we are girls and we know the best how to make it.and you can wach :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 7 minutter siden:

ja det er bare lidt synd at det billede du taler om er af lia og ikke emma

Det er ikke Lia. Hvad skulle hun også lave i Emmas annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt både Emma og Lia mange gange og kan bekræfte at det er Emma på billedet. Men begge piger er fra Ungarn så der er vel visse ligheder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

lia skulle ikke lave noget i emmas annonce men det er da et billede af hende og ud over det er det da heller ikke samme piger de billeder stammer fra det skulle da være muligt  at se for alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede til Emma i dag og aftalte at besøge hende... hun ville sende adressen i en sms men det skete aldrig?

Virker ikke helt som om hun er interesseret i kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var pudsigt, jeg har da haft kontakt til Emma idag. Tror du ikke det er et forkert tlf nr. du har brugt

Del dette indlæg


Link til indlæg
LangeAnders skrev, for 2 timer siden:

we are available my dear.if i send you the address why to don't answer back then? have a nice evening .Emma & Vicky

Redigeret af emma_emma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommet hjem efter endnu et af min adskillige besøg hos Emma. Bliver stadig overvældet af hendes flotte brune øjne og hendes måde at være på. Hun ligger stabilt på min top 3.

denne gang i en lejlighed så tæt på gågaden, at man kan spytte derned. Måske ikke det allermest diskrete, men hun er super hurtig til at buzze en ind af døren. Så lige en guideline til de næste der skal derind. På 1 sal tager i bagtrappen op til den etage hun fortæller, ellers gør i forkert som jeg gjorde, og gik først helt op, så ned på 1 sal og så helt op igen.

jeg fik den sædvanlige tur med SF, hun sad på min saddel :-) og så afsluttede jeg i stående doggy. Skal siges at sengen denne gang er en lille en af slagsen, men stadig plads til lidt sjov med Emma.

Emma, ved du læser med på Google translate, så

I WILL BE BACK NEXTTIME :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Kommet hjem efter endnu et af min adskillige besøg hos Emma. Bliver stadig overvældet af hendes flotte brune øjne og hendes måde at være på. Hun ligger stabilt på min top 3.

denne gang i en lejlighed så tæt på gågaden, at man kan spytte derned. Måske ikke det allermest diskrete, men hun er super hurtig til at buzze en ind af døren. Så lige en guideline til de næste der skal derind. På 1 sal tager i bagtrappen op til den etage hun fortæller, ellers gør i forkert som jeg gjorde, og gik først helt op, så ned på 1 sal og så helt op igen.

jeg fik den sædvanlige tur med SF, hun sad på min saddel :-) og så afsluttede jeg i stående doggy. Skal siges at sengen denne gang er en lille en af slagsen, men stadig plads til lidt sjov med Emma.

Emma, ved du læser med på Google translate, så

I WILL BE BACK NEXTTIME :-)

 

was a pleasure met you again and you are welcome always.Kiss and hugs from Emma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også et fantastisk besøg hos Emma i dag. Jeg bliver hver gang overvældet af hvor smuk hun er, selv om det kun er et par uger siden jeg besøgte hende sidst :wub:

Stedet er denne gang mere tiltalende end sidst, og akten foregik i en større seng end da jeg besøgte Vicky, så tingene endte med at gå op i en højere enhed.

En stor tak til Emma for at berige Odense med sit besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 12/06/2016 at 15:33:

Det var pudsigt, jeg har da haft kontakt til Emma idag. Tror du ikke det er et forkert tlf nr. du har brugt

Hmm det var det nummer jeg ringede fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 7 timer siden:

Jeg fik lige besøgt Emma igen inden hun forlader Odense. :-)

Hun er en nyt sted i Odense C og kun i denne weekend.

Hvem kunne ikke lige klare et besøg mere hos Emma, jeg ville rigtig gerne. Har dog hverken tid eller mulighed før onsdag, og så er hun jo desværre væk igen. Men næste gang hun kommer er jeg helt sikkert tilbage igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er det tit sådan, at hvis en pige tager ekstra for kys, er det fordi det har hun egentligt ikke lyst til. Derfor bliver det ikke til rigtige kys alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...