jonnyjazz 428 Skrevet 20. Marts, 2016 Nu som foråret er lige om hjørnet så vækkes jo sansene lidt ekstra er det flere her inde som mærker saftene stiger og duftene brede sig måske burde man invitere en pige med ud i skoven så de kan lære om naturens mærkelige luner hvis man så har lidt ekstra mod så kunne det jo være en Lady eller Frøken. Man kunne måske se om Ladyen/Frøken har et lunefuld forårhumør og se om de kan styre trpoppene i det fri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Marts, 2016 Jeg kan godt se at jeg har prioriteret forkert i dag... vaskede bilen, men jeg skulle vel hellere have valgt et golden shower 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 20. Marts, 2016 holstebronx skrev, for 18 minutter siden: Jeg kan godt se at jeg har prioriteret forkert i dag... vaskede bilen, men jeg skulle vel hellere have valgt et golden shower Øhhh, golden shower til bilen?? ... og nu huskede du vel at gå undervognen efter?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Marts, 2016 (edited) Filosoffen skrev, for 2 minutter siden: Øhhh, golden shower til bilen?? ... og nu huskede du vel at gå undervognen efter?? Jah...jeg ved ikke hvad billede nr. 3 er... eller også sveder hun meget ! Nej, jeg tog en enkelt ydelse til 69 kr Redigeret 20. Marts, 2016 af holstebronx 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Internalizer 289 Skrevet 21. Marts, 2016 Mon ikke denne tråd hører til i Hyggesnak? Hohum. Int 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg