Hop til indhold

Klinikker område kolding

Featured Replies

Skrevet

Hvike klinikker finnes det i område til Kolding....ca  45 min kjøring med bil?

Vet om kolding stjerne pigerne...men flere? Tantrahuset ved side er stengt? Flere?

Skrevet

Der er ladygitte.dk. dk i Kolding by vejleder 5,  så er der en ved Christiansfeld, Diana på seggelund hovedvej 17. Der er også en thai lige i nærheden lige overfor cafeteriaet ca 650 meter væk fra Nr 17. Der er 2 i Haderslev . Så er der Flensborgvej 322 ved Aabenraa. Samt en thai på Sønderport i Aabenraa by.  

Der er sselvfølgelig også Vojens drømme pigerne på tungtvejende. 

Redigeret af sydfyr43
glemte noget

Skrevet

Vojens pigerne bor på tingvejen..ikke tungtvejende. .;-)

Skrevet
martin4me skrev, for 11 timer siden:

Hvike klinikker finnes det i område til Kolding....ca  45 min kjøring med bil?

Vet om kolding stjerne pigerne...men flere? Tantrahuset ved side er stengt? Flere?

Har IKKE det bedste ry,Jeg kan anbefale https://www.eroguide.dk/forum/profile/24084-kysseglade-molly/  - har ikke selv besøgt Molly, endnu, men der er KUN gode anmeldelser på pigen, modsat andre af de nævnte.

Redigeret af BigDick

Skrevet
  • Author

Takk for svar! Men hva er så dårlig med kolding stjerne pigerne? 

Og hvordan er sukkerpigerne i Vejle?

Skrevet

Har besøgt Luna Star hos sukkerpigerne i Vejle. En fin oplevelse. Mener dog ikke hun er der mere. 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Hørte at det finnes også en klinikk i Bording? Og i mellom Odense-Kolding? Flere klinikker? Gjerne med internet adresse :) 

Redigeret af martin4me

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.