martin4me 18 Skrevet 19. Marts, 2016 Hvike klinikker finnes det i område til Kolding....ca 45 min kjøring med bil? Vet om kolding stjerne pigerne...men flere? Tantrahuset ved side er stengt? Flere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 20. Marts, 2016 (edited) Der er ladygitte.dk. dk i Kolding by vejleder 5, så er der en ved Christiansfeld, Diana på seggelund hovedvej 17. Der er også en thai lige i nærheden lige overfor cafeteriaet ca 650 meter væk fra Nr 17. Der er 2 i Haderslev . Så er der Flensborgvej 322 ved Aabenraa. Samt en thai på Sønderport i Aabenraa by. Der er sselvfølgelig også Vojens drømme pigerne på tungtvejende. Redigeret 20. Marts, 2016 af sydfyr43 glemte noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 20. Marts, 2016 Vojens pigerne bor på tingvejen..ikke tungtvejende. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 20. Marts, 2016 (edited) martin4me skrev, for 11 timer siden: Hvike klinikker finnes det i område til Kolding....ca 45 min kjøring med bil? Vet om kolding stjerne pigerne...men flere? Tantrahuset ved side er stengt? Flere? Har IKKE det bedste ry,Jeg kan anbefale https://www.eroguide.dk/forum/profile/24084-kysseglade-molly/ - har ikke selv besøgt Molly, endnu, men der er KUN gode anmeldelser på pigen, modsat andre af de nævnte. Redigeret 20. Marts, 2016 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin4me 18 Skrevet 20. Marts, 2016 Takk for svar! Men hva er så dårlig med kolding stjerne pigerne? Og hvordan er sukkerpigerne i Vejle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 20. Marts, 2016 Har besøgt Luna Star hos sukkerpigerne i Vejle. En fin oplevelse. Mener dog ikke hun er der mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin4me 18 Skrevet 23. April, 2016 (edited) Hørte at det finnes også en klinikk i Bording? Og i mellom Odense-Kolding? Flere klinikker? Gjerne med internet adresse Redigeret 23. April, 2016 af martin4me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg