holstebronx 7415 Skrevet 19. Marts, 2016 Passer det at "once you go back, you never go Mac" ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 19. Marts, 2016 hvem laver den lækre sag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Marts, 2016 okbobobo skrev, for 2 timer siden: hvem laver den lækre sag Det gør backyard burger i Herning 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 19. Marts, 2016 holstebronx skrev, for 1 time siden: Det gør backyard burger i Herning Har lidt af en hobby med at teste burgere/damer, du skal prøve cafe freinds i herning, også gode burgere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 19. Marts, 2016 Billigt http://backyardburger.dk/menukort.aspx Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. Marts, 2016 Prøv Cock & Cows ! De har gode brugers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 19. Marts, 2016 Hvis i kommer til Århus, så prøv The Diner ved bruuns galleri, eller afkørsel 59 ved Vejle. De laver også nogle herregode burgere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 103 Skrevet 19. Marts, 2016 Diner34 i Holstebro er også et stop værd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 19. Marts, 2016 holstebronx skrev, for 9 timer siden: Passer det at "once you go back, you never go Mac" ? I would never go Mac. Jeg elsker mine windowscomputere. Mvh, /Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 11 minutter siden: I would never go Mac. Jeg elsker mine windowscomputere. Mvh, /Gina. Aehm...det er en tråd om burgere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 19. Marts, 2016 Ja, jeg så billedet. Men du blandede selv Mac ind i det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 2 minutter siden: Ja, jeg så billedet. Men du blandede selv Mac ind i det. Ja... på det skilt jeg så, stod der "mac". Teknisk set burde der ved have stået McD, men det rimede nok ikke så godt, vil jeg gætte på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Marts, 2016 okbobobo skrev, for 4 timer siden: Har lidt af en hobby med at teste burgere/damer, du skal prøve cafe freinds i herning, også gode burgere Jamen den må jeg prøve en dag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eyes Only 62 Skrevet 19. Marts, 2016 Hvis man er til burgere, så kan man jo også prøve Hot Buns i København. Jeg er ikke den store fastfood-spiser, så jeg har kun været der en enkelt gang for vist nok et par år siden. Jeg følte ikke helt, at måltidet stod mål med prisen, men det kunne da godt være, at jeg skulle prøve igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg