Hop til indhold
Pite

Negle

Recommended Posts

Hej

 

Når jeg ser, en pige med sådanne negle, trækker jeg følehornene til mig.

Hvordan har i det med usoigneret negle ?

 

God weekend

 

Pite 

Negle.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er direkte afskyeligt, når neglene ser sådan ud, hvordan ser det øvrige, der skal bruges så ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Ligner lidt de tånegle mange gæster kommer med. :D 

Med den forskel at de tånegles tæer ikke skal kærtegne dine kønsdele ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bundstokken skrev, Lige nu:

Med den forskel at de tånegles tæer ikke skal kærtegne dine kønsdele ;) 

Det er da ellers sket mere end én gang. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Det er da ellers sket mere end én gang. :D 

Fodsex??   :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Minder mig lidt om mange annoncer på annoncelight, hvor det ligner der er sprunget en bombe i baggrunden.

Husker engang, hvor pigen så dejlig ud, men stedet billederne var taget, var simpelthen så rodet med overfyldt askebæger, en tom cola flaske der lå på gulvet osv. Ikke et sted man har lyst til at være nøgen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 4 timer siden:

Hej

 

Når jeg ser, en pige med sådanne negle, trækker jeg følehornene til mig.

Hvordan har i det med usoigneret negle ?

 

God weekend

 

Pite 

Negle.jpg

Hvis mine gæster ordner deres negle , så ordner jeg mine :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 2 minutter siden:

Hvis mine gæster ordner deres negle , så ordner jeg mine :grin:

Et forspil med gensidig pedicure og manicure kunne nok også få safterne i kog :D 

De afbilledede negle negle er ikke de værste, de er filede ret smalle og dermed ikke så tilbøjelige til at samle urenheder, og ville ikke påkalde sig min opmærksomhed. 

Jeg tror jeg har et delvist freud'iansk forhold til lange negle, negle skal ikke påkalde sig opmærksomhed, stærktfarvede, lange, kunstige negle er et turn-of for mig og set med mit professionelle syn gyser det i mig ved tanken om hvilke magasiner af u-lækkerier der i løbet af dagen samler sig under lange negle :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 8 minutter siden:

Et forspil med gensidig pedicure og manicure kunne nok også få safterne i kog :D 

De afbilledede negle negle er ikke de værste, de er filede ret smalle og dermed ikke så tilbøjelige til at samle urenheder, og ville ikke påkalde sig min opmærksomhed. 

Jeg tror jeg har et delvist freud'iansk forhold til lange negle, negle skal ikke påkalde sig opmærksomhed, stærktfarvede, lange, kunstige negle er et turn-of for mig og set med mit professionelle syn gyser det i mig ved tanken om hvilke magasiner af u-lækkerier der i løbet af dagen samler sig under lange negle :sad:

Mænd der kan lide kvindefødder er lige mig. :-P  Mandefødder NEJ TAK....:?  Det ikke lige noget jeg tænder på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 5 timer siden:

Hej

 

Når jeg ser, en pige med sådanne negle, trækker jeg følehornene til mig.

Hvordan har i det med usoigneret negle ?

 

God weekend

 

Pite 

Negle.jpg

I en situation som det viste billede, der er mit fokus et helt andet sted ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, for 17 timer siden:

Mænd der kan lide kvindefødder er lige mig. :-P  Mandefødder NEJ TAK....:?  Det ikke lige noget jeg tænder på.

Elsker kvindefødder! Kan sutte og slikke dem som et bolche ... men de skal være pæne og ikke mindst velsoignerede!

Personligt ville jeg vælge kvinden på trådstarters billede fra. Klamme negle ... så er man sikkert heller ikke særligt påpasselig med resten af hygiejnen?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot6 skrev, for 1 time siden:

Elsker kvindefødder! Kan sutte og slikke dem som et bolche ... men de skal være pæne og ikke mindst velsoignerede!

Personligt ville jeg vælge kvinden på trådstarters billede fra. Klamme negle ... så er man sikkert heller ikke særligt påpasselig med resten af hygiejnen?!

Jeg har set resten af hende og er helt enig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har set resten af hende og er helt enig. 

Hver sin Fetish.  :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 30 minutter siden:

Er billedet af en dansk GP'er ?

Hun ligner ikke en dansker men jeg ved det faktisk ikke. Jeg var bare nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja - når man tænker på hvor mange mænd der bider negle og synes de fingre skal op i min fisse.... hell no  - der er ikke noget mere klamt end nedbidte negle..... eller større turnoff end at blive rørt af fingre der ikke er plejede... 

men at lange negle skulle være uhygiejniske... honestly - tror i ikke vi vasker hænder og har det in mente ? mine negle er som regel 0.5-1 cm ud over mine fingerspidser... dem renser jeg da mindst et par gange dagligt...  hellere lange negle end upassede negle

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 1 time siden:

tja - når man tænker på hvor mange mænd der bider negle og synes de fingre skal op i min fisse.... hell no  - der er ikke noget mere klamt end nedbidte negle..... eller større turnoff end at blive rørt af fingre der ikke er plejede... 

men at lange negle skulle være uhygiejniske... honestly - tror i ikke vi vasker hænder og har det in mente ? mine negle er som regel 0.5-1 cm ud over mine fingerspidser... dem renser jeg da mindst et par gange dagligt...  hellere lange negle end upassede negle

 

Lange negle er da pæne, men ikke når det "hvide" er brunt og der er en gråsort kant mellem det hvide/brune og det hudfarvede ;)

Alle, kvinder som mænd, bør da møde op og være så lækre som man nu kan være, når man skal dele noget intimt sammen, ikk'?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...