Kinky 60 Skrevet 19. Marts, 2016 Er der mon nogen som kan fortælle mig om det er muligt at parkere i nærheden af Dya's adresse på Sydhavnen og i givet fald hvor. På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 19. Marts, 2016 Det er muligt hvis man er lidt heldig. Hvor? Det forstår du når du får hendes adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 19. Marts, 2016 Der er godt nok mange ting man skal tænke på når man skal på grisse-basse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 19. Marts, 2016 Tatra skrev, for 2 minutter siden: Der er godt nok mange ting man skal tænke på når man skal på grisse-basse. Ja du milde himmel. Tanke bilen, hæve penge, børste tænder .... jeg glemmer typiskt altid noget af de tre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 510 Skrevet 24. Marts, 2016 Kinky skrev, den Saturday, March 19, 2016 at 09:43: Er der mon nogen som kan fortælle mig om det er muligt at parkere i nærheden af Dya's adresse på Sydhavnen og i givet fald hvor. På forhånd tak! Du kan parkere på nettos p plads 2 min fra dya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg