Hop til indhold

Malii - Århus

Featured Replies

Skrevet
Ass6lover skrev, for 1 time siden:

COCKTAIL 60 min til 11.700 ?

Så inkluder det vist en lille sang og et par danse trin

Body"Body til 500.700,00 - hun har vist fået storhedsvanvid efter besøget i Aarhus, burde vide at vi betaler moms her på Djævleøen :-)

1955

Skrevet

Alle priserne er forkerte. Det er ikke hende som har har skrevet annoncen. 1 time er stadig 1700 og golden shower er tillæg på 300. Så ha lidt ekstra penge på lommen når i besøger hende.

Skrevet

Er det hende der tager telefonen når man ringer? Er stedet meget åbent?  Kender et par stykker på jyllingevej. . Dem vil jeg helst ikke løbe ind i ;-)

Skrevet
MrKK skrev, for 18 timer siden:

Er det hende der tager telefonen når man ringer? Er stedet meget åbent?  Kender et par stykker på jyllingevej. . Dem vil jeg helst ikke løbe ind i ;-)

Det er ikke hende der svare på sms eller mob. Det er ret så diskret.

Skrevet
Pede_d skrev, for 19 timer siden:

Ved du om hun er i Rødovre som dit link sige eller Kbh Jyllingevej som et tidligere link sagde? :)

Der er da kun én Jyllingevej?

Skrevet

Hun er på Rødovrevej - lige på den anden side af Jyllingevej - adressen får du når du har aftalt en tid med hende - og hun er det hele værd :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.