Guest Trinetease Skrevet 20. Marts, 2016 Kan vi blive enige om at vansiring og fugemasse er negativt ladet ord når det handler om en menneske krop ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 20. Marts, 2016 Det kan jeg ikke svare éntydigt på. Når en pige plastrer sig til med tåbelige skriblerier, er der så tale om udsmykning, som du vist foretrækker at kalde den slags? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 20. Marts, 2016 Onslow skrev, for 8 minutter siden: Når en pige plastrer sig til med tåbelige skriblerier, er der så tale om udsmykning, som du vist foretrækker at kalde den slags? Der er da ingen som får lavet "tåbelige skriblerier". For personen har det en betydning, du ikke nødvendigvis kender til. Jeg har aldrig mødt en tatoveret person som sagde: "jeg skal lige ind og have lavet noget tåbeligt". Det er andre mennesker, som dømmer det "tåbeligt". Dømmende mennesker. Mvh, /Gina. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 20. Marts, 2016 (edited) Gina Faith skrev, for 9 minutter siden: Der er da ingen som får lavet "tåbelige skriblerier". For personen har det en betydning, du ikke nødvendigvis kender til. Jeg har aldrig mødt en tatoveret person som sagde: "jeg skal lige ind og have lavet noget tåbeligt". Det er andre mennesker, som dømmer det "tåbeligt". Dømmende mennesker. Mvh, /Gina. Det er nok derfor, at specielt piger står i kø for at få fjernet de værste. Og inden du nu også lægger mig noget i munden, så lad mig slå fast, at der også i min optik findes flotte tatoveringer, hvordan disse så vil gøre sig, når personerne kommer op i åren, og huden ikke længere er så stram, lader vi så svæve i det uvisse. Her kommer så lige et eksempel på, hvad der er udsmykning i mine øjne, og dog ville hun være mindst lige så dejlig uden rosen. Redigeret 20. Marts, 2016 af Onslow 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 20. Marts, 2016 Onslow skrev, for 22 minutter siden: Det er nok derfor, at specielt piger står i kø for at få fjernet de værste. Livet ændrer sig, tager os nye steder hen, og de fleste af os indretter os derefter. Vi ændrer ofte på ting, tro og overbevisning efterhånden som vi bliver ældre. Det samme kan gøre sig gældende for tatoveringer. Kærestens navn - han er nu en eks-mand. Det motiverende citat er ikke længere en del af personens værdier. Et symbol, som har svigtet eller ikke længere har den samme betydning for personen. Ting, som personen kan vil have fjernet eller rettet, gør det ikke til en tåbelighed. For det havde en betydning, da det blev lavet. Onslow skrev, for 23 minutter siden: Og inden du nu også lægger mig noget i munden, Jeg lægger kun noget i munden på folk, hvis jeg ved, at de gerne vil have det. Mvh, /Gina. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 20. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 4 minutter siden: Jeg lægger kun noget i munden på folk, hvis jeg ved, at de gerne vil have det. Hvis der er tale om dit underliv, må du gerne lægge det PÅ munden på mig. God søndag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 20. Marts, 2016 gerog skrev, for 21 timer siden: Jeg er også meget glad for, at have oplevede dine flotte tattoos og fugemasse på meget tæt hold Ang. dine tattoos, tæller et besøg hos dig også som et kulturelt besøg? Hahaha jeg burde tage entré pris for at se mine kunstværker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 20. Marts, 2016 Angelina Angel skrev, for 2 minutter siden: Hahaha jeg burde tage entré pris for at se mine kunstværker Hej Allesammen. Museum La Sexy Angel. Her får man noget for entreen Synes Tattoo's Kan være ret sexet. Og smagfulde. Og fortælle en historie. Har en kammerat der har sine børn tatoveret. Det betyder meget for ham. Ja jeg, får nok ikke nogen, har så meget nåle skræk bare tanken så besvimer jeg, Om det er en vansiring af kroppen, nej det synes jeg ikke det er. Man går jo ikke ind og får, lavet noget for at, skade sig selv. Silikonebryster kan være meget smagfuldt lavet. Men ala Linse Kessler så står jeg af. Men hver mand sin smag. God søndag derude. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loranga 55 Skrevet 20. Marts, 2016 Hej! Jag saknar debatten om nackdelarn med att ha tatoveringer og silikonemasse. Inte vad folk tycker eller vad som är bra, utan vad personerna själva har upplevt med att ha dessa utsmyckningarna på sin kropp. Hör aldrig något om de här när människor pratar om detta! Varför!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loranga 55 Skrevet 20. Marts, 2016 kanske lite hjälp med frågor för att komma igång! Nackdelar som personerna själva har upplevt på sin kropp. Silikonbröst: 1. Vid långflygning 10-…tim 2. Sovställningar tex på mage 3. Barnamning 4. Vid kyla eller värme tex snabba temperatur förändringar 5. Ryggbesvär 6. Vid Olyckor 7. Några förändringar över åren tex hårdare 8. Kom gärna med andra saker som ni har märkt, tack! Tatuering: 1. Hudförändringar 2. Eksem 3. Vid olika åldra tex färger 4. Stark solande 5. Arbete med andra kemikalier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3718 Skrevet 20. Marts, 2016 Angelina Angel skrev, den 18. marts 2016 at 00:33: Jeg er ret glad for alle mine tatoveringer og min fugemasse Det er også top dollar kvalitet, både det ene og det andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3718 Skrevet 20. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 14 timer siden: Jeg fik forleden lavet min syvende lille vansiring på min fugemasse-ramte krop. Og jeg elsker min nye permanente forandring - ligesom jeg er vild med de andre farvepletter, jeg har. Mvh, /Gina. Jeg har nu heller ikke meget og klage over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 21. Marts, 2016 Silikonbröst: 1. Vid långflygning 10-…tim --- Har ikke været aktuelt 2. Sovställningar tex på mage --- Jeg har alligevel aldrig sovet på maven, så jeg har ikke afprøvet, om det ville give gener 3. Barnamning --- Har ikke været aktuelt 4. Vid kyla eller värme tex snabba temperatur förändringar --- Er det koldt er de kolde 5. Ryggbesvär --- Nej, det er de ikke store nok til 6. Vid Olyckor --- Har ikke været aktuelt 7. Några förändringar över åren tex hårdare --- Blødere 8. Kom gärna med andra saker som ni har märkt, tack! --- Pas Tatuering: 1. Hudförändringar --- Nej 2. Eksem --- Nej 3. Vid olika åldra tex färger --- Ja, de falmer, men mine er enkle at tegne op igen 4. Stark solande --- Ikke aktuelt pga placeringerne 5. Arbete med andra kemikalier --- Har ikke været aktuelt Mvh, /Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 21. Marts, 2016 Onslow skrev, for 21 timer siden: Det er nok derfor, at specielt piger står i kø for at få fjernet de værste. Og inden du nu også lægger mig noget i munden, så lad mig slå fast, at der også i min optik findes flotte tatoveringer, hvordan disse så vil gøre sig, når personerne kommer op i åren, og huden ikke længere er så stram, lader vi så svæve i det uvisse. Her kommer så lige et eksempel på, hvad der er udsmykning i mine øjne, og dog ville hun være mindst lige så dejlig uden rosen. Mon stilken ender et fugtigt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 22 timer siden: Livet ændrer sig, tager os nye steder hen, og de fleste af os indretter os derefter. Vi ændrer ofte på ting, tro og overbevisning efterhånden som vi bliver ældre. Det samme kan gøre sig gældende for tatoveringer. Mvh, /Gina. Det bliver interessant når du begynder at sætte pris på en god grill steak, frem for det papmache du ellers ynder at proppe i munden...... for slet ikke at tale om når dine hvide trøjer skal have BLÅ striber 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. Marts, 2016 Arne Jensen skrev, 1 time siden: Mon stilken ender et fugtigt sted Det er vist mere end bare fugt der skal til, hvis den permanent skal blomstre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Marts, 2016 (edited) Jeg synes det helt og holdent kommer an på den enkelte pige. Brysterne skal jo passe til kroppen, med mindre man er Linse og det er en del af ens "varemærke". Med hensyn til tusser, så er det egentlig ikke lige mig, men hende her synes jeg er en af de allermest sexede kvinder herhjemme! Redigeret 21. Marts, 2016 af Hot6 kunne ikke få billede link til at virke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 21. Marts, 2016 Sili og tatoo eller ej. Det frækkeste er at pige selv er tilfreds. Det er satme turn-on. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loranga 55 Skrevet 21. Marts, 2016 (edited) Tack för ditt svar Gina Faith! Hoppas att de är några fler som kan bidra med inlägg i ämnet. Redigeret 21. Marts, 2016 af Loranga felstavning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukkake 197 Skrevet 21. Marts, 2016 Tror piger får lavet tatoos for at signalere at de tilhører samfunds gruppen af kriminelle samt at de er løse på tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 21. Marts, 2016 Bukkake skrev, for 3 minutter siden: Tror piger får lavet tatoos for at signalere at de tilhører samfunds gruppen af kriminelle samt at de er løse på tråden. Ja, det er helt korrekt. Og oveni er vi så dumme, at vi ligefrem skilter permanent med det. Lige til at plukke ud - til enten afsoning eller hurtig sex. Det er jo nærmest samfundshjælpende med alle de tatoveringer på piger. Mvh, /Gina. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miniraser 51 Skrevet 21. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 4 minutter siden: Ja, det er helt korrekt. Og oveni er vi så dumme, at vi ligefrem skilter permanent med det. Lige til at plukke ud - til enten afsoning eller hurtig sex. Det er jo nærmest samfundshjælpende med alle de tatoveringer på piger. Mvh, /Gina. Godt svar, Gina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 21. Marts, 2016 Bukkake skrev, for 21 minutter siden: Tror piger får lavet tatoos for at signalere at de tilhører samfunds gruppen af kriminelle samt at de er løse på tråden. Så er der godt nok mange i de grupperinger du taler om, vent et par måneder til solen varmer rigtigt, så ser du dem overalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. Marts, 2016 Bukkake skrev, for 50 minutter siden: Tror piger får lavet tatoos for at signalere at de tilhører samfunds gruppen af kriminelle samt at de er løse på tråden. Det er da en fordom der vil noget. Og folk i jakkesæt er så de eneste man kan stole på, ik? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 22. Marts, 2016 (edited) Hot6 skrev, for 23 timer siden: Med hensyn til tusser, så er det egentlig ikke lige mig, men hende her synes jeg er en af de allermest sexede kvinder herhjemme! Som regel synes jeg ikke om helt tatoverede arme på piger, men lige præcis Anne Lindfjeld bære det virkelig godt. Det kommer absolut også an på person og udførelse af tatoveringen. Annes tatoveringer holder hende stadig feminin, hvorimod en arm som Linses, i mine øjne, på alle måder gør det modsatte. Men de er jo sikkert hver især glade for netop deres tatoveringer, og forskellen ligger jo netop i de personlige ønsker og årsager, hver enkelt har til sine personlige tatoveringer på sin egen krop. Nogle udtrykker sig meget kraftfuldt med deres tatoveringer, andre er mere dæmpede. Nogle bruger det som pynt/udsmykning eller som et kort over deres liv. Jeg kan synes det er spændende at kigge på tatoveringer på alle typer mennesker, når de om sommeren bliver synlige. Mine egne tatoveringer er i øvrigt ikke synlige i offentligt rum. Selv når jeg står i noget så småt som lingeri, vil der gå noget tid før man opdager en tatovering. Så det ses ikke umiddelbart, desværre, at jeg er kriminel og løs på tråden. Mvh, /Gina. Redigeret 22. Marts, 2016 af Gina Faith 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg