indokarami 492 Skrevet 18. Marts, 2016 Måske er jeg den eneste, måske er der for lidt ilt i lokalet... men jeg kan godt se det underholdende i, at hun kun søger venner... men alligevel, så sætter hun lige et krav om, at man skal have en pik på mindst 15 centimeter. Ikke at jeg har problemer med at overholde det krav, synes blot det er underligt at vælge venner på den baggrund 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ReinDamit 134 Skrevet 18. Marts, 2016 Hun har helt sikkert ikke mange kvindelige venner.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 18. Marts, 2016 (edited) Mon ikke, det er fordi, hun ikke søger venner, der er underprivilegeret, hahah KOMISK!! Redigeret 18. Marts, 2016 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 18. Marts, 2016 friends with benefits? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 18. Marts, 2016 Jeg kan kun være med, ved stjernetegnet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 18. Marts, 2016 indokarami skrev, for 28 minutter siden: Jeg tror ikke at hun er ægte jomfru. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Marts, 2016 Midtj skrev, den 18. mar. 2016 at 17:44: Jeg tror ikke at hun er ægte jomfru. ... det tror jeg, at du har fuldstændig ret i, SF... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 18. Marts, 2016 Mizz Skov skrev, for 4 timer siden: ... er det fra 'scor'? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 18. Marts, 2016 Er det så meget værre end de fyre, som kommenterer naturligt behårede kvinder med ADH? Eller dem, for hvem silikone i boobs og læber er et must? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 19. Marts, 2016 Onslow skrev, for 10 timer siden: Er det så meget værre end de fyre, som kommenterer naturligt behårede kvinder med ADH? Eller dem, for hvem silikone i boobs og læber er et must? Ja... Det er jo blot et spørgsmål om smag.... (uanset hvor enig eller uenig man er...) Men det er sg da modsigende at søge efter venner (og formoder ikke der er tale om "bollevenner", da man også kan vælge "sexpartner" i "søger efter") og så sætte krav om deres pikstørrelse.... Jeg er da helt igennem ligeglad med hvordan mine veninders "flapper" ser ud, hvis jeg ikke skal se på dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonnyjazz 428 Skrevet 19. Marts, 2016 indokarami skrev, for 15 timer siden: Måske er jeg den eneste, måske er der for lidt ilt i lokalet... men jeg kan godt se det underholdende i, at hun kun søger venner... men alligevel, så sætter hun lige et krav om, at man skal have en pik på mindst 15 centimeter. Ikke at jeg har problemer med at overholde det krav, synes blot det er underligt at vælge venner på den baggrund Er det ikke viden for alle at det er det hode mend bruger mest så jo større dess mer inteligens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 19. Marts, 2016 jonnyjazz skrev, for 1 minut siden: Er det ikke viden for alle at det er det hode mend bruger mest så jo større dess mer inteligens Ved godt vi ofte "tænker med det hoved", men jeg er ikke sikker på, at det gør os mere intelligente.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Marts, 2016 indokarami skrev, den 19. mar. 2016 at 09:00: Ved godt vi ofte "tænker med det hoved", men jeg er ikke sikker på, at det gør os mere intelligente.... ... men det gør livet lidt sjovere, griner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg