Hop til indhold
Loppan

Nyder piger av att se pikken gå in?

Recommended Posts

Hej,

Jag vill på inget sätt prale/skryta :D om min störrelse (19cm) men det kan ibland vara en fördel och i andra sammanhang en nackdel beroende av vem man träffar. Vid flera tillfällen den senare tiden så har jag upplevt att piger gillar att se när pikken glider ut och in. Beror det på störrelsen eller är det vanligt generellt? Själv gillar jag att tex se i speglar mm, lite på håll, men hur är det för er piger och har ni andra "ero-bröder" liknande upplevelser? Framförallt upplever jag det vid amerikanskt eller när man knepper med pigens ben oppe i luften. Några har också legat och tittat i speglarna både vid doggy och missionär.

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Tror at mange piger, lige som vi mænd, også nyder at se når de bliver kneppet.. 

Jeg er selv i samme størrelse+ som dig, Loppan, og jeg ved da også at mine "veninder" også elsker at se når de bliver kneppet, 

eller endda bliver "fanget" på video til senere glæde.. Også for mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 1 time siden:

Hej,

Jag vill på inget sätt prale/skryta :D om min störrelse (19cm) men det kan ibland vara en fördel och i andra sammanhang en nackdel beroende av vem man träffar. Vid flera tillfällen den senare tiden så har jag upplevt att piger gillar att se när pikken glider ut och in. Beror det på störrelsen eller är det vanligt generellt? Själv gillar jag att tex se i speglar mm, lite på håll, men hur är det för er piger och har ni andra "ero-bröder" liknande upplevelser? Framförallt upplever jag det vid amerikanskt eller när man knepper med pigens ben oppe i luften. Några har också legat och tittat i speglarna både vid doggy och missionär.

Loppan

Jeg nyder det men ikke pga størrelsen. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle piger har sikkert en interesse i at se selve penetreringen. Men det kræver jo spejler osv. - dvs. bordellignende forhold.

Men de fleste "normale" piger tror egentligt ikke har en speciel stor interesse heri. Pigerne er mere interesseret i at mærke, at man som mand vil "have dem" / "tage dem".

Dvs. hvis pigen kan mærke, at manden bliver mere ophidset af at hun viser interesse for at "kigge med", så kigger hun med. Men hun gør det ikke fordi hun direkte bliver ophidset af at kigge med, men derimod indirekte ved at manden bliver endnu mere ophidset og derved vil "have hende" endnu mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 5 minutter siden:

Der er også piger som foretrækker man slukker lyset :P 

Filo: Pigen kan sagtens se pikken banke ind og ud i missionæren. 

Det är just det som händer....dom böjer sig och tittar ner :D Det där med ett mörkt rum har jag aldrig förstått, då kan du ju kneppe med vem som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 16 minutter siden:

Der er også piger som foretrækker man slukker lyset :P 

Filo: Pigen kan sagtens se pikken banke ind og ud i missionæren. 

Kære Nille:)

og lige !   -   Der er også piger som foretrækker man slukker lyset :P 

Har du tænkt på : at du selv af udseende er så meget af en lyseslukker:shock: - at hvis hun ikke hurtigt slukker lyset:ph34r:- så er du hurtigt brændt af:mrgreen:    - - altså af hende:P 

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 24 minutter siden:

Filo: Pigen kan sagtens se pikken banke ind og ud i missionæren. 

Nu skrev jeg jo ikke, at det var komplet umuligt for pigen at kigge med. Og ja, i missionæren er det da muligt for pigen at kigge lidt med. Men udsynet er begrænset (i forhold til mandens), og stillingen med fremadbøjet nakke i liggende position er ikke just behagelig. Derudover kan det også være et problem, hvis pigens brystparti er "velvoksent" ;)... eller hvis pigen er gravid/har stor mave....

Der er i øvrigt også stillinger, hvor det ikke er muligt/meget svært for både manden eller kvinden, at kigge med. F.eks. når man ligger i ske, liggende doggy m.fl.

Fedmeproblemer hos enten den ene part, eller begge parter, kan også giver "udsynsproblemer"....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 20 minutter siden:

Kære Nille:)

og lige !   -   Der er også piger som foretrækker man slukker lyset :P 

Har du tænkt på : at du selv af udseende er så meget af en lyseslukker:shock: - at hvis hun ikke hurtigt slukker lyset:ph34r:- så er du hurtigt brændt af:mrgreen:    - - altså af hende:P 

Mange hilsner

Nyder livet

Skal du være fræk ? Nu er det ikke mig som dyrker sex med lukket lys !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 2 timer siden:

Hej,

Jag vill på inget sätt prale/skryta :D om min störrelse (19cm) men det kan ibland vara en fördel och i andra sammanhang en nackdel beroende av vem man träffar. Vid flera tillfällen den senare tiden så har jag upplevt att piger gillar att se när pikken glider ut och in. Beror det på störrelsen eller är det vanligt generellt? Själv gillar jag att tex se i speglar mm, lite på håll, men hur är det för er piger och har ni andra "ero-bröder" liknande upplevelser? Framförallt upplever jag det vid amerikanskt eller när man knepper med pigens ben oppe i luften. Några har också legat och tittat i speglarna både vid doggy och missionär.

Loppan

Godt spørgsmål faktisk. Jeg tror nogenlunde 100% mænd elsker at se pikken glide ind og ud af kvinden(s).

Men for kvinder er det måske nærmere 20-30% som nyder at se det. (Teori). Nogle stillinger, f.eks. Reverse Cowgirl er bedre egnet til at se kalorios blive omfavnet af kvindens køn. Det kræver vel også at hun er rimelig slank, for at se herligheden. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 6 minutter siden:

Nu skrev jeg jo ikke, at det var komplet umuligt for pigen at kigge med. Og ja, i missionæren er det da muligt for pigen at kigge lidt med. Men udsynet er begrænset (i forhold til mandens), og stillingen med fremadbøjet nakke i liggende position er ikke just behagelig. Derudover kan det også være et problem, hvis pigens brystparti er "velvoksent" ;)... eller hvis pigen er gravid/har stor mave....

Der er i øvrigt også stillinger, hvor det ikke er muligt/meget svært for både manden eller kvinden, at kigge med. F.eks. når man ligger i ske, liggende doggy m.fl.

Fedmeproblemer hos enten den ene part, eller begge parter, kan også giver "udsynsproblemer"....

Der er ikke nogle udsynsproblemer her: 

1f85404fae81298819e80805c4427141.30.jpg

20.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 26 minutter siden:

og stillingen med fremadbøjet nakke i liggende position er ikke just behagelig.

Det är just det som fått mig uppmärksam på detta spörsmål, jag tycker det ser obekvämt ut, men de fortsätter ändå att titta :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære hr tip toe

der må jeg jo rette dig....du skriver hun skal være rimelig slank for at se herligheden..., nu er det jo sådan at hvis manden er lidt øj korpulent, så er al hans mandom forsvundet i fedt, på hans lår og mave og der er måske 10 cm og se "af herligheden" i.

Ved gedign graven i fedtet på manden kan man nærmest som i en, den her kan jeg ikke skrive...gæt jer frem ækælogisk udgravning finde langt mere pik, dog skal man til tider bruge magt for at holde fedtlagende væk for at finde det lille dyr, som pige under udgravningen, skal man ikke fortvivle over den lugt der gerne åbenbares ved fjernelse af de fedtlag der blotlægges, men glædes over synet i speglene over det sexet syn ved at se pikken (trods den er lille, pga. fedtlagende) glide ind og ud) MUMSI :D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 16 minutter siden:

Der er ikke nogle udsynsproblemer her:

Jeg synes nu, at det netop viser, at pigerne har sine besværligheder med at kigge.

Og jeg vil stadig holde på, at pigens udsyn er væsentligt begrænset i forhold til mandens.

For os mænd, kan man sammenligne det med, hvis man skal "undersøge" roden af sin egen penis, boller og anus uden brug af spejle. Det kan lade sig gøre, men fuldt udsyn får man ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, Lige nu:

Jeg synes nu, at det netop viser, at pigerne har sine besværligheder med at kigge.

Og jeg vil stadig holde på, at pigens udsyn er væsentligt begrænset i forhold til mandens.

For os mænd, kan man sammenligne det med, hvis man skal "undersøge" roden af sin egen penis, boller og anus uden brug af spejle. Det kan lade sig gøre, men fuldt udsyn får man ikke.

Hvorfor skal det være behageligt for pigerne, der er piger tænder på dominans :) 

Well det lyder ikke til at vi bliver enig, jamen så brug et spejl, eller optage det på video og streame det live til storskærmen, hvor der er vilje er der vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det siger ikke mig noget at se det... 

men at høre ham sige at han er ved at komme - det får orgasmerne til at stille sig i kø :):):)  det tænder mig så meget....  og hvis han kan flere gange er det bare det fedeste...  jo flere jo bedre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære hr Tip toe....

jeg har da svaret dig? det kan jeg da se jeg har!

Jeg syntes selv feks bagfra at det er ret frækt at følge med i spegle....eller hvor jeg sidder omvendt ovenpå, der kan jeg også følge med...evt hvor jeg samtidig bruger en dildo på hans nosser eller i hans anus, stillingen er hvor jeg har flettet hans ben med mine....der er jo også udsyn til det hele....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, 1 time siden:

Hvorfor skal det være behageligt for pigerne, der er piger tænder på dominans :) 

Nu var det indledende spørgsmål om piger tænder på at se selve penetrationen, og ikke om de tænder på at blive tvunget hertil, hvilket jo er noget helt andet.

Nille skrev, 1 time siden:

Well det lyder ikke til at vi bliver enig, jamen så brug et spejl, eller optage det på video og streame det live til storskærmen, hvor der er vilje er der vej.

Der har aldrig været et krav om enighed fra min side. Du synes det virker let for en pige, at se penetrationen, og har argumenteret herfor. Jeg synes, at at virker svært for pigerne, at se penetrationen - eller i alt fald væsentligt sværere end for manden, og argumenteret herfor. Om det reelt er det ene eller andet, er dog en ubetydelig bagatel... og ellers er jeg helt enig med dig. De piger der tænder på at se selve penetrationen skal nok finde en vej ud af det problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har måttet skjule en del uvedkommende og afsporende personfnidder indlæg i denne tråd og vil gøre opmærksom på at yderligere indlæg af samme karakter vil medføre advarsler og evt. karantæne.

vh Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Responen av detta inlägg har varit god tycker jag, dock har ni svävat ut från subject. Mycket av era kommentarer handlar om om man ser eller inte ser, det har jag redan konstaterat. Pigen tittar när pikken går in! End of discussion :) Frågan var om det är upphetsande eller varför man tittar. Sen tycker jag det är intressant kommentar " at høre ham sige at han er ved at komme ". Det är något nytt för mig och som jag bara trodde var något från porrfilmens klyschor, men nu har jag lärt mig något nytt. Tack Jasmin ;) 

Sen är det som alltid, alla är vi olika och triggas av olika saker :D 

Tack för god respons :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... for mig kommer det helt an på hvem jeg dyrker sex med... hvis jeg tænder meget på manden, og han er veludrustet, så kan det være super frækt at se den stive pik penetrere min våde mis... men for mig er tykkelsen på penis næsten mere vigtig end længden..., men det er en anden snak. Men at høre ham stønne og komplimentere min krop og sige fx. 'årh, jeg er nød til at holde en pause ellers sprøjter jeg nu' tænder helt vildt. Det betyder jo, at han er vildt tændt og nyder det vi har gang i, uhm..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 3 timer siden:

 Men at høre ham stønne og komplimentere min krop og sige fx. 'årh, jeg er nød til at holde en pause ellers sprøjter jeg nu' tænder helt vildt. Det betyder jo, at han er vildt tændt og nyder det vi har gang i, uhm..

det er sjovt... med min mand - der tænder det der mig HELT vildt.... det er det frækkeste han kan levere af turn ons... 

men hvis en mand jeg ikke kender siger det samme - så bliver jeg faktisk lidt.... "ahh come on - vi er lige startet" agtig...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...