kanonkongen 34395 Skrevet 15. Marts, 2016 Ja så lige denne video. Og må sige, hun tog fusen på mig. Se videoen til ende og i vil se hvorfor. Ja gør da heller ikke noget, hun er forbrugervenlig God aften derude. KK 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 15. Marts, 2016 Kanonkongen er til operetteblues. Marie Callas/Led Zeppelinere måske? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 15. Marts, 2016 Midtj skrev, for 5 minutter siden: Kanonkongen er til operetteblues. Marie Callas/Led Zeppelinere måske? Hej Midtj. Tror faktisk kun det er fusionsjazz jazz der ikke siger mig noget som helst. Har en ret bred musik smag. Ja noget høres mere en andet. God aften KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 15. Marts, 2016 Holy moly. Der tog hun godt nok fusen på mig. Der er mere talent i de 3 minutter, end i samtlige sæsonner af dansk x-factor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ShortyMorty 46 Skrevet 15. Marts, 2016 super fedt stunt, kæft hun har talent.. og kant 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg