Hop til indhold
TrineMuz

TrineMuz vil lave GB

Recommended Posts

Jeg vil gerne lave GB og har prøvet det et par gange. 

Jeg synes det er mega frækt.

Tjek mig ud her:

http://side6.dk/resultatside/?q=trinemuz

hvis i ønsker at deltage i et GB med mig så tilmeld jer på min mail [email protected] så sender jeg mail ud når der er tilmeldninger nok.

i velkommen til at komme med datoer som vil passe jer og med område.

Møzz TrineMuz

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Weekends og aftener er bare ikke gode til GB. Det er snart prøvet mange gange uden held. Det bør afholdes på normale arbejdsdage i arbejdstiden hvis du vil være sikker på deltagere nok.

Et råd : Det her demokrati og medbestemmelse er ikke en fordel for arrangementet. Det hele vil drukne i folk der ikke kan blive enige om hvor og hvornår :)

Du må skære igennem, være lidt Dominant, vælge en dato mindst 3 uger før du vil afholde det og så gå igang med daglig reklame.

Med en dejlig pige som dig, der har så gode anmeldelser, burde det slet ikke være svært at få mange deltagere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 4 timer siden:

Weekends og aftener er bare ikke gode til GB. Det er snart prøvet mange gange uden held. Det bør afholdes på normale arbejdsdage i arbejdstiden hvis du vil være sikker på deltagere nok.

Et råd : Det her demokrati og medbestemmelse er ikke en fordel for arrangementet. Det hele vil drukne i folk der ikke kan blive enige om hvor og hvornår :)

Du må skære igennem, være lidt Dominant, vælge en dato mindst 3 uger før du vil afholde det og så gå igang med daglig reklame.

Med en dejlig pige som dig, der har så gode anmeldelser, burde det slet ikke være svært at få mange deltagere :)

Tak, hvor er du sød

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Så er datoen fastsat drenge!: D. 4/4 sker det så i Randers :-)

Nærmere info kommer, vi har først lige fastsat dato :wink:

Kys fra disse to der, I ved nok :x

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trinemus og Ida giver Trine  Deepthroat og/eller gagging  også den dag til gangbang  knus fra Markild

Så kan det da være man skal af sted og så bare tage fri fra job   :-)

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 11 timer siden:

Ja, det skal vi da.;-)

Uha, 4. april er ikke en fridag, men det skal jeg da kæmpe for at lave om på! En dobbelt sandwich er da halt vandvittigt, det må jeg bare være en del af:eek:

 

Jeg må ud og kæmpe med vagtplan...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Hæhæææ, "BLIDE" Trinemuz! :-D :-)

Jeg deepthroater og gagger gerne med den hårde på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Selected9000 skrev, den 28/3/2016 at 14:50:

Er I ved at have fyld top med mænd til d. 4/4 i Randers?

Nogle her på forum der har meldt deres ankomst? ... @fyrenvejle?!

 

vejlefyren skrev, for 2 timer siden:

Ikke i nu skal have det til at passe jobbet

Du kan rolig tilmelde dig da jeg kan stå inde for at ida er en dejlig og fræk kvinde 

Hva fedter du NU for??? :-D 

Der er stadig et par pladser tilbage drenge, hvis nogen skulle være int?

Vi er begge vilde med at være slavepige, så vi kommer nok op og "slås" om stillingen :-o, men det kommer til at foregå også som bound gangbang denne gang, læs mere her: http://www.boundgangbangs.com/site/?c=1

NÆSTEN ingen regler, for det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi begge er ret glade for tissemand, og meget gerne i alle huller, hænder og huler på een gang, så selvfølgelig skal vi da også have masser af sandwich! ;-) 

Snacks og forfriskninger i form af kaffe, sodavand, øl, vin og champagne vil selvfølgelig også være til nydelse, god tid, god hygiejne (på trods af en masse pjaskeri ;-), men man er selvfølgelig velkommen til at tage så mange bade, som lystes) og så selvfølgelig os to søde og pjattede mispiger :-) 

Spørgsmål? Spørg løs i privat besked her på EG eller sms. Trinemuz 23639553 og Ida 20992712.

Kys fra Trinemuz og Ida.

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Frække Ida skrev, for 5 timer siden:

 

Hva fedter du NU for??? :-D 

Der er stadig et par pladser tilbage drenge, hvis nogen skulle være int?

Vi er begge vilde med at være slavepige, så vi kommer nok op og "slås" om stillingen :-o, men det kommer til at foregå også som bound gangbang denne gang, læs mere her: http://www.boundgangbangs.com/site/?c=1

NÆSTEN ingen regler, for det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi begge er ret glade for tissemand, og meget gerne i alle huller, hænder og huler på een gang, så selvfølgelig skal vi da også have masser af sandwich! ;-) 

Snacks og forfriskninger i form af kaffe, sodavand, øl, vin og champagne vil selvfølgelig også være til nydelse, god tid, god hygiejne (på trods af en masse pjaskeri ;-), men man er selvfølgelig velkommen til at tage så mange bade, som lystes) og så selvfølgelig os to søde og pjattede mispiger :-) 

Spørgsmål? Spørg løs i privat besked her på EG eller sms. Trinemuz 23639553 og Ida 20992712.

Kys fra Trinemuz og Ida.

Jeg vil da gerne binde dig til min seng, og bruge dig alle de steder du lyster. Skal jeg virkelig dele dig med andre mænd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrenvejle skrev, for 12 timer siden:

Bare jeg kunne komme for så vil jeg binde dig og give fin dejlig røv en kærlig blid behandling med pisken smf ved det bil du kunne li

Bare så vi er på det rene. Jeg Trine kan ikke lide pisk og hårde slag. Lidt klap i røven er ok.

ihh hvor jeg glæder mig til at få en masse dejlig pik på søndag og mandag i Randers:eek::x:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
TrineMuz skrev, den Thursday, March 31, 2016 at 09:53:

Bare så vi er på det rene. Jeg Trine kan ikke lide pisk og hårde slag. Lidt klap i røven er ok.

ihh hvor jeg glæder mig til at få en masse dejlig pik på søndag og mandag i Randers:-o:x:-D

Hun er nu nuttet, den Trinemuz :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber i er klar til d.4/4 mellem kl.13-15 i Randers.

vi er mere end klar.

jeg tager forskud på glæderne om søndagen inden og kan besøges på stedet til alene aftaler og Ida kan i lave alene aftaler med resten af mandagen.

vi har ganske få pladser tilbage. Så hvis der skulle sidde et par frække gutter som vil se på to uartige piger får den i alle huller og bliver spermet til så er det på 23639553 (Trine) eller på 20992712 (Ida) og hvis i skulle få lyst til at deltage og være lidt aktive så bliver det mega fedt! :x

jeg glæder mig helt vildt til at få en masse pik.:? måske mere end vi kan klare.

kom nu fyrer. Lad os få de sidste par pladser fyldt op. Hvis i da tør :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld til alle jer jeg har talt lidt surt til, som ringer med hemmeligt nr. Men jeg er bare mega træt af pikspiller, folk som knalder røret på, folk som lige skal hører om alt muligt få så at knalde røret på og jeg kunne blive ved. 

Send en SMS, ring med nr og tal pænt og fortæl hvem du er når du ringer. Det almindeligt plig at tale pænt og præsentere sig i telefonen. 

Desuden kan jeg glæde jer med at Ida og jeg laver GB igen d.1/5 det en søndag så alle der ikke kunne få fri fra job i morgen har så mulighed for at deltage denne dag.

undskylder også for alle mine stavefejl. Er ordblind:?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...