Hop til indhold
Cassiopeia

Metroxpress om Cassiopeia:

Recommended Posts

De kalder det "bizart". Seriøst, hvad er der bizart i det?

Forstokkede journalister! :D 

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver det en succes, så synes jeg I burde tilføje en ny sevice på jeres menukort:

- Få et blowjob i stolen mens man drikker en kold øl og ser lidt fodbold.

(Event som gælder hele året)

Jeg kender 2,5 millioner mænd som synes det ville være suuuper fedt. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Tip toe skrev, for 1 minut siden:

Bliver det en succes, så synes jeg I burde tilføje en ny sevice på jeres menukort:

- Få et blowjob i stolen mens man drikker en kold øl og ser lidt fodbold.

(Event som gælder hele året)

Jeg kender 2,5 millioner mænd som synes det ville være suuuper fedt. :D 

Tror altså der er ca 3 - 4 milliarder mænd der ville ekske det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, Lige nu:

Tror altså der er ca 3 - 4 milliarder mænd der ville ekske det :) 

Så bliver køen foran Cassiopeia alt for lang. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 13 minutter siden:

Bliver det en succes, så synes jeg I burde tilføje en ny sevice på jeres menukort:

- Få et blowjob i stolen mens man drikker en kold øl og ser lidt fodbold.

(Event som gælder hele året)

Jeg kender 2,5 millioner mænd som synes det ville være suuuper fedt. :D 

Haha, vi er klar til jer alle sammen ;-) Kun fodbold, hvad med formel 1?

 

Redigeret af Cassiopeia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt igennem genialt og ikke spor bizart, men det er kun et plus for Cassiopeia at overskriften indikerer at det er bizart, for det giver med garanti max antal læsere til artiklen :)

Den artikel er ubetalelig reklame, og meget mere værd for klinikken, end omsætningen fra  deltagerne i  Bøf og Blow job eventen!

Dagens telefondame fortjener en bonus, og eller at blive forfremmet til stedets chef for public relation, hun har potentiale, og har mutter ikke indset det før, så indser hun det forhåbentlig nu.

Jeg kan specielt godt lide dette guldkorn af hende - bare supper  smiley%20face%20clip%20art%20thumbs%20up

http://www.clipartpanda.com/clipart_images/two-thumbs-up-happy-smiley-33286003

"De vil blive serveret med en god, dejlig kold øl og noget bernaise. Der vil også være lidt kartoffelværk. Men ikke så meget salat. Nu er det jo mænd. Også ligesom du kan få pigen, som du vil have hende, kan du også bøffen, som du har lyst til at have den."

Er der en af læserne der kan/vil forklare hvad en annonce af samme omfang som artiklen koster, med samme placering som artiklen, og kan vedkommende spore hvor mange der har læst artiklen.

Jeg kommer til at tænke på salige Simon Spies, der fik max redaktionel omtale på at opføre sig, efter mediernes opfattelse bizart, mens han samtidig af samme årsag brugte et minimum på betalte reklamer.

Han købte i stedet en billet til sin stok, og lod sig se i Det Kongelige teater, det var 2 billige billetter for rigtig megen omtale.

En dag mødte han ind på kontoret og spurgte nåhh, er der solgt nogle rejser i dag, eller skal jeg gå en tur på strøget :)

Jeg er top tilhænger af at bordeller tænke i markedsføring, og ingen har nogensinde gjort det bedre end en tidligere mutter på Seduction Girl - det er på tide at nye mutre begynder at gøre hende kunsten efter

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 27 minutter siden:

Bliver det en succes, så synes jeg I burde tilføje en ny sevice på jeres menukort:

- Få et blowjob i stolen mens man drikker en kold øl og ser lidt fodbold.

(Event som gælder hele året)

Jeg kender 2,5 millioner mænd som synes det ville være suuuper fedt. :D 

Jeg husker Cass. har haft lignende forboldaftener tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cassiopeia skrev, for 21 minutter siden:

Haha, vi er klar til jer alle sammen ;-) Kun fodbold, hvad med formel 1?

 

Hvis man skal se en HEL kamp eller et F1 løb, så tikker æggeuret nok for længe til at jeg kan betale det. :D 

Måske 15-20 minutters uddrag fra kampen eller løbet er tilstrækkeligt. Men så gælder det også alle sportsgrene (Curling er lidt i gråzonen).

Og glem ikke en kold Heiniken. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge og Cassiopeia: Service announcement....

Om en måned er det pigernes tur, og Cassiopeia kan godt gå igang med at forberede markedsføringen...

Cake & Cunnilingus dag betyder at manden bager kage til kvinden og give hende oralsex i A-klassen. 

http://www.cakeandcunnilingusday.com

Jeg håber pigerne på Cassiopeia elsker muffins (og oralsex).

Let the good times roll... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 24 minutter siden:

Drenge og Cassiopeia: Service announcement....

Om en måned er det pigernes tur, og Cassiopeia kan godt gå igang med at forberede markedsføringen...

Cake & Cunnilingus dag betyder at manden bager kage til kvinden og give hende oralsex i A-klassen. 

http://www.cakeandcunnilingusday.com

Jeg håber pigerne på Cassiopeia elsker muffins (og oralsex).

Let the good times roll... :D 

God ide, jeg nøjes med at købe muffins eller en "pie" hos bageren :D men cunnilingus giver jeg selv ! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, 1 time siden:

God ide, jeg nøjes med at købe muffins eller en "pie" hos bageren :D men cunnilingus giver jeg selv ! :D 

Det kan være Cassiopeia også lige skal give besked til bagerne på Østerbro. Måske skal de have lidt ekstra kager på lageret. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 5 timer siden:

Drenge og Cassiopeia: Service announcement....

Om en måned er det pigernes tur, og Cassiopeia kan godt gå igang med at forberede markedsføringen...

Cake & Cunnilingus dag betyder at manden bager kage til kvinden og give hende oralsex i A-klassen. 

http://www.cakeandcunnilingusday.com

Jeg håber pigerne på Cassiopeia elsker muffins (og oralsex).

Let the good times roll... :D 

Mmmm.... Vi glæder os :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cassiopeia skrev, den 15. marts 2016 at 15:07:

Mmmm.... Vi glæder os :-P 

Yes. CAS-pigerne lader sig vel ikke nøje med en buket roser.

Den 21. april må der være returopgør. Det kunne jo også være en 69 med nutella på spidsen af junior :grin:. Gad vide hvad Metro-X siger til det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrBodyLover skrev, 1 time siden:

Yes. CAS-pigerne lader sig vel ikke nøje med en buket roser.

Den 21. april må der være returopgør. Det kunne jo også være en 69 med nutella på spidsen af junior :grin:. Gad vide hvad Metro-X siger til det?

 

Jeg vil hellere have Nutella på missen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...