Hop til indhold
TrineMuz

TrineMuz laver GB

Recommended Posts

Jeg vil gerne lave GB og har prøvet det et par gange. 

Jeg synes det er mega frækt.

Tjek mig ud her:

http://side6.dk/resultatside/?q=trinemuz

hvis i ønsker at deltage i et GB med mig så tilmeld jer på min mail [email protected] så sender jeg mail ud når der er tilmeldninger nok.

i velkommen til at komme med datoer som vil passe jer og med område.

Møzz TrineMuz

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

TrineMuz skrev, for 4 minutter siden:

Ikke rigtigt endnu.

jeg har prøvet små GB på en time og på fire timer.

og pris er selvfølgelig forskellig.

men tænker jeg ville prøve at lytte lidt til mændene denne gang. Jeg bestemmer selvfølgeligt prisen 

hvorfor har du lagt dit opslag under "allerede afholdte sexevents"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

pris som er fair er 1200 for 2 timer ,men tror du skal sætte en dato ,ellers får du så mange forskelige forslag at det bliver noget rod for dig :) kunne godt være interesseret i at være med i et gb med dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 14 minutter siden:

Ikke rigtigt endnu.

jeg har prøvet små GB på en time og på fire timer.

og pris er selvfølgelig forskellig.

men tænker jeg ville prøve at lytte lidt til mændene denne gang. Jeg bestemmer selvfølgeligt prisen 

Hvis jeg måtte ønske skulle det være på 3-4 timer med pauser og hygge indimellem. max 8-10 mænd. Min erfaringer siger at ikke alle mænd er aktive, nogle vælger at kigge på og andre slapper af, nogle går før tiden...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 2 timer siden:

pris som er fair er 1200 for 2 timer ,men tror du skal sætte en dato ,ellers får du så mange forskelige forslag at det bliver noget rod for dig :) kunne godt være interesseret i at være med i et gb med dig :)

Tak, men jeg tror prisen bliver noget højre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg måtte ønske skulle det være på 3-4 timer med pauser og hygge indimellem. max 8-10 mænd. Min erfaringer siger at ikke alle mænd er aktive, nogle vælger at kigge på og andre slapper af, nogle går før tiden...

Mange tak. Min egen erfaring med 4 timer var at efter er der kun en eller to som tager 4 timer. De fleste tager to.

og tit så kommer de fleste når det starter

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 2 timer siden:

Mange tak. Min egen erfaring med 4 timer var at efter er der kun en eller to som tager 4 timer. De fleste tager to.

og tit så kommer de fleste når det starter

Det kommer lidt an på hvor mange der deltager, er man få deltagere er 2 timer måske nok. Jeg synes bare 2 timer går ret hurtigt. Du skal vel også holde nogle pauser ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
TrineMuz skrev, for 3 timer siden:
Icemand skrev, for 6 timer siden:

pris som er fair er 1200 for 2 timer ,men tror du skal sætte en dato ,ellers får du så mange forskelige forslag at det bliver noget rod for dig :) kunne godt være interesseret i at være med i et gb med dig :)

Tak, men jeg tror prisen bliver noget højre

 

TrineMuz skrev, for 3 timer siden:

Tak, men jeg tror prisen bliver noget højre

nu er det jo dig der bestemmer ,men hvad skulle grunden være til du er dyrere en andre GB ?

normalen er 1200 for 2 timer alle de steder jeg har været

Del dette indlæg


Link til indlæg

det opdager du jo hvis du deltager.

det også meget normalt at tilbyde sex uden kondom til GB men det tilbyder jeg så heller ikke.

synes det er at lege med sit eget helbred. Men nu må vi se hvad mændene skriver til mig om.

pris er ikke sat endnu

jo, jeg har brug får lidt at drikke under og måske til wc besøg. Hvis det vare mange timer får jeg nok også brug for lidt mad.

rygepauser bruger jeg ikke 

Redigeret af TrineMuz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Det er dejligt du forsøger at få et godt gb op at køre - som tidligere nævnt er det nok en god ide at overveje pris og tid rigtigt meget hvis du skal have folk til at møde op :) der er jo mange gode events (men jo aldrig nok ;) )

som en jyde i Kbh vil jeg sige hellere en lavere pris og så kunder i butikken end en meget høj pris og så en kunde - gb's med for få dejltagere er ikke sjove for de mænd der kan lide gb's :) håber du finder vej 

og jeg vil også Anbefale det er to eller helst tre timere så der er god tid og det ikke bliver for stresset :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Jeg vil gerne tilmelde mig!!! :-)

Kys, din frække tøs (og du ved hvor! ;-) ).

Ida.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frække Ida skrev, for 21 minutter siden:

Jeg vil gerne tilmelde mig!!! :-)

Kys, din frække tøs (og du ved hvor! ;-) ).

Ida.

I kan jo lave et GangBang sammen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

D også på tale ;-)

skrev, for 1 minut siden:

I kan jo lave et GangBang sammen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...