Hop til indhold

Recommended Posts

Det er søndag og jeg trænger til lidt velvære og nærhed. Thai massage er jo en god ide J

Jyllingevej 77 – Thai wellness har jeg kørt forbi en del gange så hvorfor ikke ……

Men men mine herrer. Luk øjnene for hastighedsgrænserne og tryk speederen i bund.

Nå men jeg parkede lidt fra stedet – ikke fordi jeg er genert men der var plads til dytten.

Indgangen er lige med lyskrydset så for dem der er nervøse for at støde ind i familie, venner, kollegaer eller naboens datter – så er det ikke stedet.

Men hen til døren og ringe på – og der gik 50 sek. .altså tid nok til de førnævnte at spotte dig ved døren –trods hættetrøje og kasket J

Døren blev åbnet af en lille rund kvinde i noget sort outfit som jeg ikke lagde specielt mærke til i første omgang.

Igennem en rodet stue med papkasse og vasketøj og ind i ”the playroom”.

1 times massage 500 kr. . det kunne jo være at hun kunne massagere who knows.

Og straks kom spørgsmål – andet?

Hmmmm måske, hvad kan vi lave?

En cocktail med dominans kom svaret og her lagde jeg så mærke til outfittet da hun rettede på den kort kjole – en flommet mave og læder trusser med nitter.

Advarselslampe nr. 1 – men ak pæren var sprunget.

Ikke lige mig så jeg rejste mig og ville gå……

Men nej der var en anden kvinde – very good massage.

Så blev der råbt gennem lokalerne på thai og straks begyndte en dame at hoste og hoste.

Jeg blev ført i en et andet rum – den anden dames ”playroom” – lidt rodet men pænt.

Hun kom ind hostende og lidt snottende.

Hallo advarselslampe nr. 2 ……….ingen reaktion, nok sprunget.

Hvad er oddsene for 2 der er sprunget

Men damen var + 40 og ok slank efter hvad kunne bedømme – kommer ind i housecoat J

Stadig hostende og lettere snottende går hun i gang – langsomt og uden at haste. Jeg er ikke til de hurtige der tæsker rundt – først her og så der. Men hende her kunne en skovsnegl overløbe på min krop…..Hun var dog ikke slimet og brugte ej heller olie hvilket er ok for mig denne dag.

Med lidt afbrydelse pga host og hak samt en bip bip lyd fra gangen – der blev løst – gik massagen laaaaaangtsom der ud af.

Ingen snak i starten hvilket var ok for mig – og hun hostede også J men det stilnede af.

Pludselig begyndte hun at gætte på hvad jeg lavede – og gættede rigtigt første gang (lidt creepy) og spurgte lidt til familieforhold osv. Hun var single kom også frem J

Så blev jeg vendt om og hun begyndte på forsiden. Hele vejen indtil da var det intet sexuelt i massagen – og den var kedelig.

Så det obligatoriske spørgsmål – nu havde hele kroppen fået massage (hvad hun kaldte det) bortset fra junior !!!!!!!!

Massagen var 3. advarselslampe og igen sprunget. men what the fuck det kunne jo være hun var vild i varmen J

I forbindelse med ”transaktionen” fik jeg et glimt af kroppen under housecoaten – ok slank som forventet og fine bryster…..

Men neeeeeeeeeeej

Den kedeligste håndopvarmning og junior var kun halvvejs klar – på med gummi og ………sjovt nok et fornuftigt BJ – stille og roligt og blødt……men ak skæbne ville det anderledes.

Hun skiftede gummi da junior skulle op i lysthulen……..

Op med junior og så begyndte en lettere rokketur uden at hendes røv løftede sig meget fra min læn……ok til at starte med men ikke hele rideturen…….Not good

Jeg måtte næsten ikke røre hun og specielt ikke hendes bryster som var lettere hængende men pæne små og bløde, det korte øjeblik jeg rørte, og jeg er ikke den der overfamler dem og river i dem ;.)

Måtte heller ikke røre maven og de nedre regioner – ingen til at stimulere det kedelige hahahaha.

Så hoppede hun af og af med gummi og en håndspiller som afslutning …….Så var der vist overgang i relæet…. Alle pærer var sprunget og alt trænger til udskiftning.

To lyspunkter – behageligt BJ og da døren ramte min røv på vej ud af døren.

Sådan er tur kan få en mand til af gå i cølibat – næsten.

Men aldrig aldrig aldrig mere Jyllingevej 77.

Pris for massage 500 kr. – alt for højt i forhold til kvalitet og 700 kr. for resten af cocktail – her burde jeg betales og ikke omvendt.

Redigeret af Johnnybenasty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sgu da en trist oplevelse,føler med dig angry.gif vil foreslår at du udskifter de sprængte pærer, med diode pærer de holder længere. sm155.gif

Fuck relæet. klappe.gifklappe.gif

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak for din anmeldelse - Jeg havde overvejet at smutte forbi, men nu har jeg sparet turen derud og givet også udgiften til en "rodet affære"  Tak igen også den anmeldelse giver mening for Eroguide og brugere...

 

Venligst

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnnybenasty skrev, 1 time siden:

Det er søndag og jeg trænger til lidt velvære og nærhed. Thai massage er jo en god ide J

Jyllingevej 77 – Thai wellness har jeg kørt forbi en del gange så hvorfor ikke ……

Men men mine herrer. Luk øjnene for hastighedsgrænserne og tryk speederen i bund.

Nå men jeg parkede lidt fra stedet – ikke fordi jeg er genert men der var plads til dytten.

Indgangen er lige med lyskrydset så for dem der er nervøse for at støde ind i familie, venner, kollegaer eller naboens datter – så er det ikke stedet.

Men hen til døren og ringe på – og der gik 50 sek. .altså tid nok til de førnævnte at spotte dig ved døren –trods hættetrøje og kasket J

Døren blev åbnet af en lille rund kvinde i noget sort outfit som jeg ikke lagde specielt mærke til i første omgang.

Igennem en rodet stue med papkasse og vasketøj og ind i ”the playroom”.

1 times massage 500 kr. . det kunne jo være at hun kunne massagere who knows.

Og straks kom spørgsmål – andet?

Hmmmm måske, hvad kan vi lave?

En cocktail med dominans kom svaret og her lagde jeg så mærke til outfittet da hun rettede på den kort kjole – en flommet mave og læder trusser med nitter.

Advarselslampe nr. 1 – men ak pæren var sprunget.

Ikke lige mig så jeg rejste mig og ville gå……

Men nej der var en anden kvinde – very good massage.

Så blev der råbt gennem lokalerne på thai og straks begyndte en dame at hoste og hoste.

Jeg blev ført i en et andet rum – den anden dames ”playroom” – lidt rodet men pænt.

Hun kom ind hostende og lidt snottende.

Hallo advarselslampe nr. 2 ……….ingen reaktion, nok sprunget.

Hvad er oddsene for 2 der er sprunget

Men damen var + 40 og ok slank efter hvad kunne bedømme – kommer ind i housecoat J

Stadig hostende og lettere snottende går hun i gang – langsomt og uden at haste. Jeg er ikke til de hurtige der tæsker rundt – først her og så der. Men hende her kunne en skovsnegl overløbe på min krop…..Hun var dog ikke slimet og brugte ej heller olie hvilket er ok for mig denne dag.

Med lidt afbrydelse pga host og hak samt en bip bip lyd fra gangen – der blev løst – gik massagen laaaaaangtsom der ud af.

Ingen snak i starten hvilket var ok for mig – og hun hostede også J men det stilnede af.

Pludselig begyndte hun at gætte på hvad jeg lavede – og gættede rigtigt første gang (lidt creepy) og spurgte lidt til familieforhold osv. Hun var single kom også frem J

Så blev jeg vendt om og hun begyndte på forsiden. Hele vejen indtil da var det intet sexuelt i massagen – og den var kedelig.

Så det obligatoriske spørgsmål – nu havde hele kroppen fået massage (hvad hun kaldte det) bortset fra junior !!!!!!!!

Massagen var 3. advarselslampe og igen sprunget. men what the fuck det kunne jo være hun var vild i varmen J

I forbindelse med ”transaktionen” fik jeg et glimt af kroppen under housecoaten – ok slank som forventet og fine bryster…..

Men neeeeeeeeeeej

Den kedeligste håndopvarmning og junior var kun halvvejs klar – på med gummi og ………sjovt nok et fornuftigt BJ – stille og roligt og blødt……men ak skæbne ville det anderledes.

Hun skiftede gummi da junior skulle op i lysthulen……..

Op med junior og så begyndte en lettere rokketur uden at hendes røv løftede sig meget fra min læn……ok til at starte med men ikke hele rideturen…….Not good

Jeg måtte næsten ikke røre hun og specielt ikke hendes bryster som var lettere hængende men pæne små og bløde, det korte øjeblik jeg rørte, og jeg er ikke den der overfamler dem og river i dem ;.)

Måtte heller ikke røre maven og de nedre regioner – ingen til at stimulere det kedelige hahahaha.

Så hoppede hun af og af med gummi og en håndspiller som afslutning …….Så var der vist overgang i relæet…. Alle pærer var sprunget og alt trænger til udskiftning.

To lyspunkter – behageligt BJ og da døren ramte min røv på vej ud af døren.

Sådan er tur kan få en mand til af gå i cølibat – næsten.

Men aldrig aldrig aldrig mere Jyllingevej 77.

Pris for massage 500 kr. – alt for højt i forhold til kvalitet og 700 kr. for resten af cocktail – her burde jeg betales og ikke omvendt.

Du beretter utrolig godt. På trods af at jeg havde ondt af dig kom jeg altså til at trække på smilebåndet. Bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Jyllingevej 77 for et par år siden, og det var rigtigt ok. Kom et par gange. Med din historie i baghovedet, har jeg da ikke lyst til at komme der lige nu. Men det er vel meget symptomatisk for thai-steder: det går op og det går ned. Og det betyder rigtigt meget, hvilke piger der er og hvem der bestyrer stedet. En "dårlig" pige, med tilhørende dårlig omtale her og andre steder, kan sikkert ødelægge meget for et måske ellers godt sted.
Men det er vel også gældende for "almindelige" bordel-steder. Jeg ved ikke hvad der gøres for at holde "fanen højt" dér?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...