Hop til indhold
Rejsenetværk

BDSM-pars semi amatør gangbang

Recommended Posts

Først en lille opfordring?

Der har udviklet sig en præcedens for at der skrives anmeldelser af sexevents i de tråde, hvor de annonceres i forum for Sexevents.

Når så datoen er overskredet parkeres trådene under "Allerede afholdte events".

Det giver slet ikke den samme eksponering som i forum for "Anmeldelser", område for område.

Jeg vil derfor stærkt opfordre til at man holder sig til at kommentere i tråde under Sexevents op til datoen for en events afholdelse, hvorefter man skriver en anmeldelse af sin deltagelse under anmeldelser - tak.

Gangbang og slave-auktion! Lørdag 12 marts. 
Startet af BdsmPar, 1 marts
https://www.eroguide.dk/forum/topic/51831-gangbang-og-slave-auktion-lørdag-12-marts/?page=1

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg blev fristet af dette gangbang, og valgte at tilmelde mig:

Gangbang og slave-auktion! Lørdag 12 marts. 
Startet af BdsmPar, 1 marts
https://www.eroguide.dk/forum/topic/51831-gangbang-og-slave-auktion-lørdag-12-marts/?page=1

Pænt goddag til bekendte og nye  :)

Der er linet op til en af de helt specielle oplevelser lørdag d. 12 marts fra 17 - 02. En del af Jer ved allerede, at vi kun laver arrangementer der passer med vores lyster og hvad vi gerne selv vil opleve. Og denne gang er temaet Slave-auktion, ligesom i fordums tid  :) Selve dagen/aftenen vil blive lavet som en social dag/aften inkl. spisning hvis man har lyst. Lidt musik og drikkevarer, så altså ganske uformelt. Dog med vores twists af seksuelle muligheder, opstillinger mv.

Pt. er programmet således: 5 villige piger der tænder på gangbang samt at blive sat på auktion helt eller delvist.

17-19: Hygge og fræk stemning. Serveringspiger, gramsepiger og tilrådighedspiger

19-20: let spisning med frække overraskelser

20-20.30: Auktion af ydelser/slaver.

20.30-22: Slaverne skal afvikle deres gæld med deres midlertidige slavekøber.

22-24 Gangbang med alle slaverne

24-02 Fri leg eller gangbang fortsætter

Pigerne er af nogle herinde kendte ansigter og der er et par nye med. Mette, Silke, Laura, tøsen herfra samt en veninde af os.

Jeg opdaterer denne tråd med billeder og info om pigerne i aften. Dog er alle kinky, frække, villige, liderlige og fra 21-28 år  :)

Skriv for interesse og slut-info på [email protected]

Man er ikke tvunget til at komme kl 17. Man kan komme når det passer ind i kalenderen :) Deltag og få en oplevelse der ellers bliver lavet for få af i det ganske land - mainstream gangbangs mv. er ikke os. Vi søger at lave noget udover normen :wink:

Mvh
BDSM-par

Det er jo et setup bestående af et mix af glade amatører og proof piger, til en pris som vi naturligt ikke kan opnå for et sådant program i den rent kommecielle del af branchen.

BDSM-par med den mandlige drivkraft KG, har netværket, lysten og evnerne til at arrangere noget stort for deltagerne, uden at motivet for dem er økonomisk, men og heldigt for os, at de mest af alt gerne vil arrangere noget, som de selv har lyst til at deltage i sammen med andre.

Der deltager så piger der får en skilling for det, mens KG sørgede for at leje et sted, og ydede os et traktement i form af mad og drikke, alkoholisk som non alkholisk, der alt sammen må have kostet en andel af de 1500 kr vi betalte, der umuligt kunne gøre det profitabelt for KG, foruden alt den tid han/de lægger i at arrangere eventen, før og efter.

At KG/BDSM-par har lysten til at give os disse muligheder, for egen og alles gensidige fornøjelses skyld, skal de begge have stor tak for.

Som et semi amatør/proof arrangement, adskilte det sig også fra den norm der hersker på rent danske kommercielle massageklinikker med danske piger.

På klinikker har man naturligt et kodeks der er fælles for alle, og som man er enige om, eksempelvis at der ikke ydes fransk uden, med eller uden slug, mens et mere uformelt niche arrangement som dette af BDSM-par, mere naturligt kan bero på pigernes individuelle grænser.

Om det er fornuftigt eller ikke, det er en evig diskussion, men selv har jeg efter i årevis at have afstået fra lavrisiko ydelser, selv overgivet mig til dem.

Jeg har betalt for en Hepatitis A+B vaccination + en HPV vaccination, så kan jeg ikke gøre mere hvis jeg vil modtage fransk uden, yde pigerne fransk, og jeg bliver derfor testet med passende mellemrum.

Vaginalt og analt samleje var med kondom, mens pigerne ydede fransk uden kondom, som udgangspunkt måtte vi komme i ansigtet på pigerne, men man skulle lige spørge om de slugte.

Desværre måtte KG tage lidt ekstra forholdsregler i anledning af en mand, som de havde afvist, og derfor havde vi fået en lokation, hvor han ville afhente os for at følge os til den præcise adresse.

Vi ankom dertil, nogle genkendte hinanden, og dem der ikke gjorde gav sig hurtigt til kende ovefor os andre, og vi fik allerede hilst på hinanden på gaden, vi fik en sludder mens vi ventede på at blive hentet til fods af KG.

Efter en rask travetur i samlet flok ankom vi til det sted som KG havde lejet, og vi blev budt indenfor.

Der var en af 5 piger der havde meldt afbud, vi fandt det helt ok at der ikke blev givet rabat af den grund - vi fik så rigeligt hele aftenen for de 1500 kr.

Ankommet var Silke og nr4 som hun blev kaldt bundet til hver sin stolpe, klædt i lingeri og med bind for øjnene, de var gramse piger, så helt fra start var det vær så god at gramse, og der blev gramset :razz:

Som det første afleverede vi tasker og overtøj, det blev passet på af KG og Mette, de låste det inde og så låste de op når vi havde brug for det.

Pigerne blev præsenteret for os:

Silke og nr 4 var 2 pæne robuste piger

Mette og tøsen 2 smukke petite slanke nips

Der var således en variation af piger for enhver smag.

Tøsen var indledningsvist iført et stramt korset, og stod for madlavningen - hun blev hurtigt omdøbt til Køkken tøsen :oops: :)

Efter således at have fået overstået introen, fik folk noget i glassene til almindelig hyggelig jinglen mens vi ventede på maden.

Men nogle var mere klar med det første end andre, Mette og Nille lagde ud med at hun blev lagt henover spisebordet, Nille ned på knæ med tungen langt op i skødet på mette, suplleret af fingerknep, det nød de tydeligvis meget begge 2, og de nød det længe, det gjorde også alle dem der samledes omkring dem bare for at kigge på - det gjorde lykke, og hjalp stemningen på vej til alt det vi forventningsfuldt ventede os af aftenens gode arrangement.

Mette og Nille fik nok alle igang på lagnerne lidt hurtigere end forventet, for mens maden blev lavet gik 3 piger og en del fyre resolut igang med bunkepul, 2 og 3 mænd om hver pige, roterende fra blowjob til samleje, de kom under samleje, eller i ansigt og mund på pigerne.

Det var et fascinerende skue, men jeg var slet ikke parat selv endnu, og det var der også andre der ikke var, så vi skiftedes lidt til at nyde synet af alle de korpulerende kroppe, og ellers bare sidde i sofaen, og samtale om Erougide og egne oplevelser indenfor vores fælles hobby.

Da maden var færdig havde flere nu allerede sexet så hatten passede, men de kunne heldigvis godt løsrive sig for at deltage i fællesspisningen, da det blev meldt ud at nu var maden klar.

Det var en middag for herrerne, hvor pigerne var udnævt til serverings og tilrådighedspiger, og således blev der serveret og skænket op for herrerne det bedste pigerne havde lært - det var en god oplevelse, og snakken gik under midddagen som var det en lyst.

Der kunne frit vælges mellem rød/hvidvin, sodavand og en stiv sjus hvis man havde lyst.

Måltidet var velsmagende og bestod af kylling i fad med ris, kokosolie og masser af ris, jeg fik 2 store portioner, der var rigeligt mad til alle.

Efter måltidet og oprydningen, blev der lige slået mave, og så var mænd og piger ellers parate til at rulle sig i lagnerne igen.

Jeg har jo denne mangel på evnen til at fokusere andet end visuelt på slanke piger, og afskærer mig dermed fra den sikkert gode sex de får med fyldigere piger, de mænd der evner at fokusere mere alsidigt på hvilke kvinder de har lyst til.

Min fokus denne aften var derfor alene på de 2 i mine øjne toplækre piger Mette og Tøsen, Tøsen har jeg forhåbentlig tilgode at sexe mede en anden god gang - vi får se ?

Jeg skiftede fra civilt til slåbrok og tøfler, fandt tandbørste og tandpasta frem, fik børstet tænder og var nu klar til at sexe.

Fik  manøvreret mig ind på Mette mens folk endnu ikke var gået i gang, og fik kommunikeret at jeg gerne ville i kanen med hende, det accepterede hun med et smil, og vi gik i gang ovre på sengen, hun gik til den med det skønneste blowjob,  der gjorde sin virkning - jeg havde taget en potenspille kl 17 40 for en sikkerheds skyld.

Lige da min pik var ved at blive stiv nok til et samleje, blev vi afbrudt af KG, for nu var det tid til aftenens auktion, og Mette skulle sælges også, så måtte vi jo afbryde.

Heldigvis havde Mette husket mig til senere, og hun sørgede for at vi tog revanche da muligheden igen bød sig.

Silke, Mette og Tøsen var på auktion, med hver sine præferencer, grænser og no go - de piger der ikke var til anal, skrev KG med en spritpen hen over lænden på dem "minus anal", sådan at der ikke var noget at misforstå.

Nogle af pigerne var til gagging uden deeptrhoat, nogle vistnok til begge dele, andre til pisk og lussinger af varierende hårdhed.

Dem der vandt auktionen fik fuld valuta i 20 minutter med intens rå sex, mænd og piger nød det helt tydeligt, og det var da også en fornøjelse for os andre at se på stående omkring dem.

For mig var det specielt at se piger blive kneppet, gagget og slået i en entens symforni, som de så ud til at nyde i fulde drag.

Der var lagt op til at auktionen skulle bestå af rene symbolske bud, 50 og 25 kr af gangen, og det er jeg også ret overbevist om var den egentlige intention, men KG, pigerne og vi alle blev lidt overraskede over at nogle enkelte bydere trak fra feltet, og bød hinanden op i et slut beløb langt langt over det niveau der var stillet i udsigt.

Men det var vel som det måtte blive, når nu nogen ville give det som de endte med at betale, en enkelt auktion endte vistnok på 75 kr, så det var ikke fordi man ikke kunne få oplevelsen, hvis ens bud var højeste bud.

Efter at auktionen var afviklet, sundede folk sig en stund, fik noget at drikke, hygget og sludret på bedste vis.

Pludseligt placerede KG Mette op af en stolpe, tog en pisk, og gav hende et råt hårdt heftigt piskeslag, 1 på hver af hendes balder, så hun fortrak ansigtet ikke bare i smerte, men også i vellyst - hun havde efterfølgende 2 blå mærker, som hun tog med et smil.

Nu var alle så småt klar på på ny, Mette tog sig af mig som den første, vi fortsatte hvor vi slap, igen et skønt blowjob med udsig til Mette mellem benene, og da jeg var klar kom hun et kondom på, vi skiftede position, jeg fumlede lidt med at finde vej op, hun ledte min stive pik ind i varmen med hånden.

Mens jeg førte en heftig kadance under frem og tilbage, stak en mand sit lem i munden på Mette, så var hun godt beskæftiget i begge ender.

Jeg erkendte at jeg som sædvanlig nok ikke ville komme under samleje, jeg spurgte om jeg måtte komme i munden på hende nu, hun afbrød manden foran, sagde at hun havde lovet mig at jeg måtte komme i munden på hende, hvortil han svarede selvfølgelig - tak siger jeg :)

Mette tog kondomet af, gik lystigt i gang med et blow, men heller ikke her kunne jeg komme, så jeg endte med at rive den hårdt af, hvorefter jeg afleverede klatten i munden på hende, som jeg nærmede mig klimax tog hun pikken tættere på sin åbne mund, og sikrede at jeg ramte plet.

Tak til Mette for en god oplevelse, og overbærenhed med egen lidt akavede præstation.

Mette ville også godt kysse og tungekysse :)

Nu havde jeg fået hvad jeg kom for, men ventede alligevel en stund med at tage hjem.

Slut tidspunktet var kl 24, med forbehold for at piger havde mere lyst, så kunne det vare helt til kl 02, jeg havde derfor stadig god tid at løbe på.

Tog et forfriskende bad, satte mig i sofaen med et glas cola for om muligt at lade op på ny, men jeg kunne mærke at jeg var færdig for denne aften, det kunne ikke betale sig for mig at prøve at komme til fadet igen, og så følte jeg også et lidt tungt hoved, måske på grund af potenspillen, måske fordi det føltes lidt indelukket med alle de mennesker i samme lokale, efter flere timers sveddryppende aktivitet af piger og drenge.

Vi var vistnok 13 - 14 mænd til 4 piger, mad og drikke over 7- 9 timer - et sjældent tilbud for 1500 kr i Danmark, og jeg håber at BDSM-par bevarer lysten til fortsætte med disse semi amatør arrangementer, hvor det tydeligvis ikke er økonomi der driver lysten.

Valgte lige at se opstarten af næste omgang orgie, hvor KG linede pigerne op i forskellige opstillinger, på række ved siden af hinanden, og i stjerne op stilling, så mændene bare kunne vælge hvilken ende de ville lægge ud med, foran til blow, eller bagved til samleje.

Anyway, det var tid for mig at slutte af !

Jeg fik min taske udleveret, klædt om fra slåbrok og tøfler til civilt antræk, og sagde kl ca 22 45 pænt farvel til KG og det øvrige selskab.

Vel hjemkommet gik jeg en hurtig tur på nettet, fandt under dynen, og fik en lang nats søvn med aftenens skønne begivenheder for mit indre blik, inden at søvnen overmandede mig.

Lidt betragtninger

Næste gang vil jeg foreslå BDSM-par, at de dropper portions servering og serveringspiger, til fordel for høflig selvbetjening.

Lav en stor gryde med en sammenkogt simreret som kan stå på kogepladen i flere timer, fyld en riskoger med ris, og lad så ellers gæsterne forsyne sig selv hen over aftenen når det passer den enkelte bedst.

Stil engangs service frem, lad folk forsyne sig af drikkevarerne i køleskabet.

Simre gryde
https://www.google.dk/?gws_rd=cr,ssl&ei=A5HlVqzxCejv6QSS4r7IDA#q=simregryde

Iværksæt som det første en eventuel auktion indenfor den første time, efter folks ankomst og velkomst drinken er veloverstået.

Så er pigerne klar til os alle resten af aftenen, når de private sceancer er veloverståede, og de har fået den pause de behøver inden at de er klar til gruppesex.

Jeg ved godt at gangbang er gangbang, først til mølle og du er på når der er en åbning, hvis du er klar og du kan.

Det skal jeg på ingen måde anfægte eller søge ændret, men jeg vil blot forsigtigt foreslå en mulig variation?

Hvis der er 4 - 6 piger, kunne man så opdele piger og mænd i hold af 2 mænd for hver pige, der så indtager madrassen sammen, indtil alle mænd er betjent færdig, hvor efter at det er næste holds tur, og sådan kan man skiftes efter tur, for hver periode piger er aktive efter en pause mellem hver sceance.

En mulighed kunne måske være at smide 2 - 3 dobbelt madrasser på gulvet, et til hver hold af piger og mænd i turnus?

Man kunne måske tilbyde en fluffer linje, hvor en fluffer pige sutter mændene klar til det er deres tur?

Bare til overvejelse, eller afvisning.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak rejse for en lang og grundig beretning.

Men men... som sædvanligt skal du analysere de økonomiske aspekter. Det er oplevelserne der tæller.

BDSMparret laver disse event af lyst og tænder på det de laver. At det økonomiske ligger på et rimeligt niveau er kun et plus for os deltagere.

Jeg har et ambivalent forhold til at disse succes event får alt for meget eksponering, vi var 14 mandlige deltagere, hvilken var et passende forhold til det antal piger.

Skulle der komme 20+ deltagere havde det ikke være ligeså hyggeligt og familiært som dette event. For ikke at tale om kø til pigerne, bad og toilet.

Jeg er bange for at endnu større eksponering kan dræbe disse event, det er jo ikke det økonomiske som driver værket her. Det er lysten !

Jeg ved du har altid en interesse i at maximere alt lige fra profit til logitik, men der er charme over et amatør setup, hvor alt ikke skal være perfekt, hvor man kan improvisere undervejs alt efter stemningen og lysten. Dette gør at oplevelserne bliver specielle og unikke fra gang til gang.  

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt sikker på KG altid vil sørge for der er rigeligt tid og plads til alle mænd. næste gang kunne jeg måske godt tænke mig vi kunne dele mændene lidt op i hold og så tage runder, så man kan slappe helt af og ved hvordan man kan gå all in, så man ikke skal stå på sidelinjen og holde sig varm, måske det bare er mig, men jeg fungere bedst sådan ;) er måske lidt miljø skadet fra militæret.

- jyden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forespurgte faktisk på KG's syn på at vi anmelder deres arrangementer, og svaret var at det er de glade for at vi gør, hvis blot vi undlader at kompromittere lokationen, og diskretionen.

Hvis blot vi respekterer arrangementets karakter, og bruger vores almindelige sunde dømmekraft, er BDSM-par kun glade for at vi anmelder deres arrangementer.

Jeg tilbød faktisk KG rent undtagelsesvist at de kunne få en kladde til godkendelse før jeg oprettede anmeldelsen, men det afviste han i tillid til min dømmekraft.

Om der kommer 13 - 14 mænd, eller 20 +, ja det er vel op til BDSM-par, der er jo ikke fri og offentlig adgang som til de kommercielle arrangementer på massageklinikkerne.

De sorterer i henvendelserne, godkender og afviser blandt dem der gerne vil deltage - så det er ikke sådan bare lige for hvem som helst at få lov til at deltage i deres arrangementer.

Men de vil gerne have opmærksomhed, resten er jeg sikker på at de nok skal styre på en for alle tilfredsstillende vis.

Hvem ved, med det netværk de har, måske kan de trække piger nok, få eller flere alt efter hvor mange mænd de selv sætter som et max antal deltagere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 8 minutter siden:

Jeg forespurgte faktisk på KG's syn på at vi anmelder deres arrangementer, og svaret var at det er de glade for at vi gør, hvis blot vi undlader at kompromittere lokationen, og diskretionen.

Hvis blot vi respekterer arrangementets karakter, og bruger vores almindelige sunde dømmekraft, er BDSM-par kun glade for at vi anmelder deres arrangementer.

Jeg tilbød faktisk KG rent undtagelsesvist at de kunne få en kladde til godkendelse før jeg oprettede anmeldelsen, men det afviste han i tillid til min dømmekraft.

Om der kommer 13 - 14 mænd, eller 20 +, ja det er vel op til BDSM-par, der er jo ikke fri og offentlig adgang som til de kommercielle arrangementer på massageklinikkerne.

De sorterer i henvendelserne, godkender og afviser blandt dem der gerne vil deltage - så det er ikke sådan bare lige for hvem som helst at få lov til at deltage i deres arrangementer.

Men de vil gerne have opmærksomhed, resten er jeg sikker på at de nok skal styre på en for alle tilfredsstillende vis.

Hvem ved, med det netværk de har, måske kan de trække piger nok, få eller flere alt efter hvor mange mænd de selv sætter som et max antal deltagere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Igen flere piger og mænd kræver større planning, større lokaler, flere bad og toiletter, mere logitik, for ikke at tale om hensynstagen til naboerne og omgivelserne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse Rejse og tillykke med den gode oplevelse :)

Men sq sørgeligt i forvandler tråden til en diskussion om disponering osv..... og især jammerligt at et medlem som tidligere har klynket gevaldigt over ikke at have været en del af et arrangement nu piver over eksponering der kunne gøre andre interesserede!

Håber i også fremover får arrangementer, hvor forhold og deltagere passer til hinanden :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
okbobobo skrev, for 17 minutter siden:

Jeg er helt sikker på KG altid vil sørge for der er rigeligt tid og plads til alle mænd. næste gang kunne jeg måske godt tænke mig vi kunne dele mændene lidt op i hold og så tage runder, så man kan slappe helt af og ved hvordan man kan gå all in, så man ikke skal stå på sidelinjen og holde sig varm, måske det bare er mig, men jeg fungere bedst sådan ;) er måske lidt miljø skadet fra militæret.

- jyden

Det er måske ikke så dum en ide at opdele folk i hold og lave en lille konkurrence ud af det :D 

GB handler meget om teamwork ! Det gælder om at holde pigerne varme, de skal ikke ligge kolde... de skal have pikke og noget at "rive i" :) ellers dør den liderlige stemning. Ved et ideelt GB skal fyrene kunne fungere som et team og overtage en efter en, med stiv pik, så pigen får opbygget mere og mere liderlighed som udløser i et klimaks og helst flere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RasmusL

Fin anmeldelse rejse. Og tak for igår. Det var hyggeligt at møde dig igen! :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læst og noteret :)
Tak for den fine anmeldelse :) Vi vil absolut overveje nogle af de ting du skriver for at gøre arrangementerne bedre fremadrettet :)

Hyggeligt at møde så mange glade mennesker :)

Vi alle summede et par dage efter :)

Håber vi ses igen en dag.

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...