Hop til indhold
mester4u

Sex med en ordblind.

Recommended Posts

Guest Skalde

Den er ret diskriminerende overfor mænd der hedder Alan :D

 

Redigeret af Skalde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps,  stakkels Alan.

Undrer mig også lidt over frakke sex, tror ikke jeg har prøvet det før, med mindre de hentyder til sex med regnfrakke (kondom).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 247ole

Ja det er hvis gået lidt for hurtigt med at skrive den:)https://annoncelight.dk/showad/196101

Del dette indlæg


Link til indlæg
247ole skrev, for 23 minutter siden:

Ja det er hvis gået lidt for hurtigt med at skrive den:)https://annoncelight.dk/showad/196101

Den er jævnligt i, med samme opsætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selv om det er skrevet med stavefejl(evt ordblind) så er kvinden rigtig dejlig et være sammen med,(i skal jo ikke skrive diktat vel)

Jeg kan anbefale hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 247ole

Det var nu heller ikke for at gøre "nar" Har selv overvejet om man skulle aflægger hende et kort besøge på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
247ole skrev, for 9 minutter siden:

Det var nu heller ikke for at gøre "nar" Har selv overvejet om man skulle aflægger hende et kort besøge på et tidspunkt :)

Annoncen er da forvirrende, i min optik er den skrevet af alfonsen, med den ordstilling der er brugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 26 minutter siden:

Annoncen er da forvirrende

Hvis man kan se forbi stavefejlene, er der da ikke meget forvirring: Et frækt par, hver på 46, Q er også til SM, ingen anal dog. Så forvirrende er det da heller ikke. ;) 

 

BigDick skrev, for 26 minutter siden:

i min optik er den skrevet af alfonsen, med den ordstilling der er brugt.

Hvad er det der gør, at du får analyseret dig frem til en alfons?

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 10 minutter siden:

Hvis man kan se forbi stavefejlene, er der da ikke meget forvirring: Et frækt par, hver på 46, Q er også til SM, ingen anal dog. Så forvirrende er det da heller ikke. ;) 

Hvad er det der gør, at du får analyseret dig frem til en alfons?

Mvh,

/Gina.

Når det er en mand der skriver annoncen, virker det imo som om det er det, bla at det er ham der styrer forløbet, og da annoncen er skrevet i mange forskellige personer 1 - 2 - hun - Fru - en kilde til undren.

Jeg hæfter mig skam ikke ved stavefejlene, det er der sikkert en grund til, og det er imo ok.

 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 50 minutter siden:

Annoncen er da forvirrende, i min optik er den skrevet af alfonsen, med den ordstilling der er brugt.

Det er ikke en alfons, det er hendes mand, og han er flink ham har jeg snakket med,( man kan ikke gøre for man er ordblind)

Redigeret af slikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 15 minutter siden:

Når det er en mand der skriver annoncen, virker det imo som om det er det, bla at det er ham der styrer forløbet

Ok. :) Jeg læser det nu bare som et par. 

Hvis hun er til M-delen i SM, kan det meget vel være derfor, at manden styrer forløbet.

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slikke skrev, den 12/3/2016 at 20:08:

Selv om det er skrevet med stavefejl(evt ordblind) så er kvinden rigtig dejlig et være sammen med,(i skal jo ikke skrive diktat vel)

Jeg kan anbefale hende

Jeg har overvejet at besøge hende, så måske slikke kan komme med lidt mere information 

 

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

jEG HAR BESØGT HENDE EN GANG OG DET VAR EN DEJLIG OPLEVELSE OG MANDEN ER RIGTIG FLINK OG SKRIVE MED  OG AT HAN ER ORDBLIND KAN HAN JO IKKE GØRE FÅ DET BARE FLOT AT HAN TØR SKRIVE EN PROFIL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
delmonte skrev, for 4 timer siden:

jEG HAR BESØGT HENDE EN GANG OG DET VAR EN DEJLIG OPLEVELSE OG MANDEN ER RIGTIG FLINK OG SKRIVE MED  OG AT HAN ER ORDBLIND KAN HAN JO IKKE GØRE FÅ DET BARE FLOT AT HAN TØR SKRIVE EN PROFIL

Jeg giver dig fuldstændig ret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...