Hop til indhold
TaiZ

Seriøs sugarpiger hvor??

Recommended Posts

Guest UerfarenM

Der er desværre lidt langt mellem snapsene, men når man så fanger en god årgangssnaps, så vil festen ingen ende tage. Med lidt erfaring på bagen og snaps i sækken så bliver du nok også bedre til hurtigt at sortere de useriøse fra. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der findes nogle seriøse piger derinde.

Har haft mit første møde og det er uden sammenligning den bedste sex jeg har haft ever hvor der var penge på bordet. En totalt lækker storbarmet milf og fornuftig nok til at knalde med kondom. Hun tog mig til roden og slugte hver en dråbe. For fanden det var godt. 

Glæder mig til at se hende igen. Mums

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 11 timer siden:

Ja der findes nogle seriøse piger derinde.

Har haft mit første møde og det er uden sammenligning den bedste sex jeg har haft ever hvor der var penge på bordet. En totalt lækker storbarmet milf og fornuftig nok til at knalde med kondom. Hun tog mig til roden og slugte hver en dråbe. For fanden det var godt. 

Glæder mig til at se hende igen. Mums

Og jeg kunne da godt tænke mig at høre lidt mere og meget gerne et link til pigen/kvinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må jeg desværre skuffe dig. Og det fordi jeg håber hun kan blive min faste elskerinde, så skal jeg ikke ha for meget konkurance :shock:
Men en rigtig milf med store dejlige babser på sjælland. Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der findes gode sugarbabe jeg har prøvet en wow hun var god

 

hun hedder celine75 i københavnsområdet 

Redigeret af Carbak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Celine ser ikke så tosset ud, sutter him med gummi?

Kan anbefale brownhair som holder til i Rødovre, hun er et godt knald til 750kr

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De seriøse findes, men det kræver lidt arbejde, men så får man altså vildt god sex, i forhold til, at der er tale om et transaktionsforhold. Man skal score pigerne lidt, og smøre scoringen med forkælelse, sådan ser jeg på det. Mange mænd har det med, at betragte pigerne som ludere, og skriver til dem som sådan, det kommer man altså ikke langt med. Drop de vulgære billeder og beskeder, og skriv ordentligt og respektfuld, så skal der nok komme gang i sagerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes jeg besøgte en moden dame igår.

Fantastisk sex med slug :)

Kaffe gav hun også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt træls, at mange SB'r åbenbart forventer at få hurtig konkret besked om, hvad man ønsker, men det er, så vidt jeg kan vurdere samtidig dem, som er tættest på regulær prostitution, og jeg tænker, at hvis man melder et eller andet hardcore ud til en, som ellers ville være indstillet på en form for forhold, så vil det afskrække hende.

 

Jeg har klart bedst erfaring med kvinder på omkring 50 inde fra sugardaters.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

hejsa jeg vil høre om i kan hjælpe mig er blevet medlem derinde og nogen som har gode erfaringer med sugarpiger i midt jyll.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, den 10/3/2016 at 21:41:

Der er desværre lidt langt mellem snapsene, men når man så fanger en god årgangssnaps, så vil festen ingen ende tage. Med lidt erfaring på bagen og snaps i sækken så bliver du nok også bedre til hurtigt at sortere de useriøse fra. :)

Ikke enig. Jeg har haft aftale med alle dem jeg har skrevet med, jeg vil skyde på en 8-10 stykker.
Den ene knalder jeg ind imellem nu - uden at betale hver gang. Dejlig blond pige fra Aalborg området.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cooperdk skrev, den 14/4/2016 at 06:01:

Ikke enig. Jeg har haft aftale med alle dem jeg har skrevet med, jeg vil skyde på en 8-10 stykker.
Den ene knalder jeg ind imellem nu - uden at betale hver gang. Dejlig blond pige fra Aalborg området.

Jamen du er da meget velkommen til at smide hendes navn i en privat besked ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, den 26/4/2016 at 09:07:

Jamen du er da meget velkommen til at smide hendes navn i en privat besked ;)

Desværre. Hun er ikke delepige (og det er faktisk hendes ønske).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...